طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی خانه قدیمی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 4 ارديبهشت 1396 در ساعت 11 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

باسازی خانه های قدیمی :

باسازی ساختمان های قدیمی در صورتی انجام میشود که از عمر بنا خیلی زیاد گذشته باشد و کارفرما بخواهد تغیراتی در کابینت آشپزخانه و طراحی دکوراسیون داخلی آن انجام دهد یا در واقع بخواهد عمل به سازی ساختمان را انجام دهد به طور مثال تعمیرات لوله ها ،سیم کشی ها، یا سروسی بهداشتی یا ... باشد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2016-10-18_12-05-56.jpg

برای بناهای قدیمی افراد به جز زیبایی که در ساختمان خود می خواهند به وجود آورند مهم ترین اصل امنیت خانه می باشد زیرا زندگی در خانه های قدیمی که سقف ها یا دیوارهای آن پوسیده شدند احتمال خطر ریزش و یا وقوع حادثه وجود دارد که با اجراری دکوراسیون و باسازی کردن آنها میتوان مانع از بروز این خطرات شد . عمر بناها در کشورهای پیشرفته 50 سال می باشد که متاسفانه در ایران به دلیل درست ساخته نشدن بناها عمر ساختمانها تا 20 سال کاهش میابد به همین دلیل باید بازسازی آپارتمان صورت بگیرد .

تفاوت بازسازی ساختمان با بازسازی منزل قدیمی در کالبد آنها است ، زیرا سازه های خانه قدیمی با خانه های امروزی تفاوت دارد و خانه های قدیمی باید با طراحی و اصول مهندسی نوین بازسازی شوند که اولین مرحله تهیه نقشه های اجرایی است و باید تمام اصول ساختمانی در آنها مورد بررسی قرار گیرد . نقشه های اجرایی شامل مشخصات بنا مطابق با مقرارت و ظوابط شهرداری ، براورد عمر بنا ، کاربری ساختمان و مصالح ساختمان ، قطعاتی که استفاده میشود باید مطابق با استاندارد ها باشد و تهیه کردن جزییات اجرای ساختمان می باشد که این جزییات مربوط به هر بخش مانند نمای ساختمان ، طراحی آشپزخانه ، زیر زمین و اتاق خواب و ... که باید مورد بازسازی قرار گیرد تهیه گردد.

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2017-03-10_12-31-00.jpg

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2017-03-10_12-30-00.jpg

 

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2017-03-10_12-29-47.jpg

انواع باسازی آپارتمان

باسازی و تعمیرات ساختمان

باسازی خانه های قدیمی

بهسازی در خانه های جدید

دکوراسیون منزل و طراحی داخلی

ساختمان هایی که به مدت طولانی در آن زندگی میکنیم به جز تاثیراتی که بر روی روح و جسم ما دارد به نوعی وابستگی برای ما دارد که با عمل باسازی بدون اینکه تخریب شود می توان برای آن فضا که وابستگی به آن داریم روح تازه و نشاط و امید و زیبایی به وجود آورد و از آن لذت برد .

اولین مکانی که در مورد خانه بررسی می گردد پشت بام بنا می باشد زیرا پشت بام ها اولین جای هستند که در معرض جو قرار میگیرد و فرسوده میشوند که اگر توجه به آن نشود در آینده خسارت های زیادی به بار می آید که قبل از اینکه خسارت به بار بیاورد باید ساختمان را از نظر توزیع  بار و سازه های آن مورد بررسی قرار داد . بار پشت بام منظور برف و وزن پشت بام نیست بلکه وزن ناشی از باد که برای استحکام بخشیدن به آن نصب بادبند ضروری است دومین مکانی که باید در نظر گرفت پله های داخلی و خارجی ساختمان است که در صورت تراشیده شدن کف سنگ ها و یا قدیمی شدن ان باید باسازی شود و قسمت سوم سرویس ها و عایق های رطوبتی است و در انتها دیوار ها و بخش های دیگر ساختمان می باشد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2017-03-10_12-29-51.jpg

از پروژه های دکوراسیون لوکس | بازسازی و دکوراسیون و تعمیرات ساختمان شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات