طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی نما با سیمان رنگی

جهت طراحی نما ساختمان خود از طریق شماره 09125754921 با ما در تماس باشید .

یکی از ارزان ترین متریال های موجود به منظور طراحی نما ساختمان سیمان می باشد . این متریال دارای تنوع بالایی است که هر یک از آن ها با یکدیگر نیز تفاوت هایی دارند .

سیمان رنگی چیست ؟

سیمان در حالت عادی به رنگ سفید می باشد . اما به منظور ایجاد تنوع و ظاهری زیباتر می توان به آن رنگ دانه های مختلفی نیز اضافه کرد .

رنگ سیمان مورد استفاده می تواند بر اساس سلیقه ی مشتریان انتخاب شود . حال که با این متریال آشنا شده اید قصد داریم در ادامه نیز به برخی از ویژگی های مثبت و منفی این متریال خواهیم پرداخت .

قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه 

اگر به دنبال یک متریال ارزان قیمت و در عین حال زیبا و مقاوم هستید ، ما به شما سیمان رنگی را پیشنهاد می کنیم . این متریال در عین زیبایی و مقاومت بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد . از این روی برای طراحی نما ساختمان در ابعاد بالا بسیار مناسب خواهد بود .

جالب است بدانید که این متریال شکل پذیری بسیار بالایی دارد . از این روی می توان بر اساس سبک هایی چون گوتیک ، نما مدرن ، کلاسیک و غیره را پیاده کرد .

طراحی نما با سیمان رنگی

آب گریز بودن سیمان رنگی

این متریال در برابر آب و آلودگی بسیار دارای مقاومت می باشد . از این روی می توان از آن به منظور طراحی نما ساختمان در اقلیم های بارانی و یا صنعتی نیز استفاده کرد .

رنگ های زیبا و دوست داشتنی

سیمان در رنگ های گوناگونی موجود است . برای مثال می توان با اکسید کبالت به رنگ قهوه ای ، اکسید کروم به رنگ سبز و اکسید تیتانیوم به رنگ سفید در بیاید .

از میان رنگ های موجود به منظور طراحی نما مدرن می توان از رنگ سفید استفاده کرد .

معایب این نوع متریال بسیار ناچیز می باشد . از  این روی می توان این آیتم را جزو بهترین ها در نظر داشت .

شرکت طراحی نما هیرادانا با سالها تجربه در زمینه ی انواع طراحی نما ساختمان از جمله نما مدرن ، کلاسیک ، سیمانی ، بتنی و ... آمادگی انواع طراحی ، نظارت و اجرای نمای کارفرمایان عزیز خود را دارا میباشد .

8 / 10
از 6 کاربر
ارسال نظر
سمانه : سیمان رنگی
0 0
واییی عالیه این سیمان رنگی خیلی جالبه
پرستو : مقاله های مفید
0 0
ممنون از شرکت با سابقه ی هیرادانا بابت مقاله های مفیدشون
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :