طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان لاکچری

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان لاکچریطراحی دکوراسیون داخلی ساختمان لاکچری که امروزه در کاخ ها و باغ ویلاهای بزرگ شاهد آن هستیم طراحی هایی هستند که از سبک طراحی دکوراسیون های لاکچری فرانسوی الگو برداری شده اند . این نوع طراحی دکوراسیون یعنی طراحی دکوراسیون لاکچری فرانسوی بین سال 1600 و 1790 رونق پیدا کردند و هر روز زیباتر و لاکچری تر شدند و امروزه به عنوان یک سبک طراحی دکوراسیون برای جاهایی که میخواهند به صورت لاکچری طراحی شوند مورد استفاده قرار میگیرد.این سبک طراحی لاکچری برای داخل ساختمان ها با نام طراحی لاکچری لوییس شناخته می شود. این طراحی ها به قدری لاکچری و کوکس هستند که چشم ها را به خود خیره میکنند و شکوه فوق العاده ای دارند. دقت در انجام این طراحی دکوراسیون ها باید در نهایت خود باشد و تمام روند کاری باید با تمام  دقت و سلیقه انجام شود.

در معماری هایی که به این شکل و لاکچری انجام میشود باید خیلی دقت کرد چرا که سر سوزنی تغییر در رنگ و جابجایی نماد های بکار برده شده میتواند تغییر بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون بوجود بیاورد و آن را از فاز لاکچری خارج کند.

به عنوان مثال سالنی را در نظر بگیرید که بسیار با شکوه ساخته شده است. و رنگ بندی فوق العاده چشم نوازی را برای آن در نظر گرفته اند. برای چیدمان مبل این سالن طراح باید بسیار به این موضوع دقت کند که مبل ها را در فضا طوری بچیند که میهمان هایی که بر روی آن مینشینند به راحتی بتوانند تمام زوایای این سالن و شکوه و عظمت آن را ببینند. به همین علت است که میگوییم طراحی دکوراسیون و بخصوص طراحی دکوراسیون لاکچری نیاز به تخصص دارد . همین مثالی را که زدیم در نظر بگیرید. اگر سالنی به این با شکوهی و عظمت  به دلیل چیدمان نادرست مبلمان نشیمن از دیدگاه میهمان ها قابل دید نباشد گویی که برای طراحی دکوراسیون پولمان را به دور انداخته ایم . پس تخصص در این زمینه حرف اول را میزند و انتخاب یک طراح دکوراسیون خبره و کارکشته از مهمترین انتخاب ها برای شروع یک پروژه طراحی دکوراسیون ساختمان لاکچری به حساب می آید.

بسیاری از طراح ها برای ساختمان های لاکچری که فضای آزاد زیادی دارند پیشنهاد میکنند یک فضای کوچک نشیمن در راهرو ایجاد شود . اگر رنگ بندی این فضای کوچک با رنگ بندی سالن به هم مرتبط باشند میتواند آرامش خاصی را به محیط ببخشد . البته این موضوع بسته به سلیقه صاحبخانه متفاوت است و میتواند از یک دیزاین بخصوص برای آن فضای کوچک راهرو در یک ساختمان لاکچری استفاده کند.

اما نکته ای که بهتر است برای فضاهای کوچک مثل راهرو ها به آن توجه کنیم استفاده از رنگ روشن برای آن فضاست. استفاده کردن از رنگ روشن در طراحی دکوراسیون داخلی باعث می شود که فضا بسیار بزرگتر از آنچه که هست به نظر بیاید. در سبک فرانسوی در طراحی دکوراسیون ساختمان لاکچری بهتر است که از رنگ های روشن استفاده شود.

انتخاب مبل برای سالن نشیمن

یکی از نکاتی که در طراحی دکوراسیون ساختمان لاکچری باید به آن توجه کنیم انتخاب مبلمان لوکس برای سالن نشیمن است. چرا که مبل هشتاد درصد فضا را تحت تاثیر قرار میدهد. مبلمان لاکچری و لوکس تاثیر بسزایی در بوجود آمدن دیدگاه لاکچری در مهمان ها و کسانی که در فضا هستند دارد. بنابراین به انتخاب مبلمان بسیار دقت کنید .

برای دکوراسیون اتاق خواب برای اینکه در نهایت یک فضای لاکچری و یک اتاق خواب لوکس داشته باشیم بهترین گزینه الگوبرداری از کاخ هاست. کاخ های بی نظیری در فرانسه وجود دارد که اتاق خواب های آن الگوی بسیاری از ساختمان های لاکچری شده است. 

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
رویا : تمایل به همکاری
0 0
وقت بخیر، تمایل به تبادل اطلاعات در زمینه تامین کننده های دکوراسیون داخلی لاکچری را دارم
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام از اشنایی با شما خوشبختیم
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام خواهش میکنم در خدمتتون هستیم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :