طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی ویلا ی مدرن

جهت بازدید و مشاوره طراحی ویلای خود از طریق شماره ی 0912575492 با شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا تماس حاصل فرمایید .

جهت مشاهده نمونه طراحی ویلا های هیرادانا به بخش پروژه های ویلایی مراجعه کنید .

طراحی ویلا با متخصصین و طراحان متبحر هیرادانا و تضمینی از صفر تا صد

شرکت دکوراسیون هیرادانا ارائه دهنده انواع خدمات از طراحی تا اجرا انواع پروژه های مختلف از جمله طراحی ویلای مدرن خدمت شما عزیزان آماده ارائه طرح های متنوع ، خاص و زیبا می باشد .

طراحی-ویلا-مدرن-1

طراحی داخلی ویلای مدرن

طراحی داخلی ویلای مدرن نیز باید با توجه به ویژگی های سبک مدرن صورت بگیرد . سبک مدرن از امروزی ترین سبک های دکوراسیون و طراحی ویلا می باشد که دارای المان های خاصی است و با توجه به ویژگی های منحصر به فردش بسیار منعطف در طراحی می باشد . از طرفی از ویژگی های مثبت این سبک در دکوراسیون این است که از تکنولوژی بهره می برد و با جریان دانش روز دنیا در این صنعت و هنر رو به جلو حرکت می کند . برای آنکه بتوانیم فضای داخلی یک ویلای مدرن را به طوری حرفه ای دکوراسیون نماییم باید از ویژگی ها و ترندهای این سبک آگاه باشیم . در این مقاله به توضیح بعضی از ترفندها و ترندهای طراحی داخلی به سبک مدرن در سال های اخیر پرداخته شده است و امید است که برای شما مفید واقع شود .

طراحی-ویلا-مدرن-2 

طراحی تضمینی ویلا و ساخت تضمینی ویلا با شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا کاملا تخصصی : 09125754921

ترندهای طراحی داخلی آشپزخانه :

استفاده از کابینت های سرتاسری

کابینت ها را می توان از اصلی ترین عناصر در فضای آشپزخانه دانست که چگونگی ظاهر آن می تواند تاثیر زیادی روی چگونگی ظاهر آشپزخانه بگذارد . از طرفی چگونگی ابعاد و اندازه های آن روی رفاه افراد ساکن در ویلا نیز تاثیر می گذارد . به طور کلی می توان گفت برای بسیاری از خانواده ها تعداد کابینت اهمیت زیادی دارد چرا که عناصر و وسایل زیادی در آشپزخانه وجود دارد که باید در کابینت ها قرار بگیرند و کم بودن تعداد کابینت برابری می کند با نامنظم بنظر رسیدن آشپزخانه به دلیل جای نشدن تمامی تجهیزات مربوطه در کابینت ها . از طرفی از جمله کابینت هایی که این روزها استفاده از آن ها ترند می باشد کابینت های سرتاسری می باشند . درواقع کابینت های سرتاسری حس سادگی و مینیمالیسم را به خوبی در فضا ایجاد می کنند که این نکته از ویژگی های مهم و اساسی سبک مدرن به شمار می رود .

استفاده از یخچال توکار

همانطور که گفتیم سبک مدرن به پنهان بودن عناصر و سادگی بیشتر ظاهر اهمیت زیادی می دهد و یکی از ترفندهایی که می توان به وسیله ی آن در آشپزخانه سادگی بیشتری را ایجاد نمود استفاده از یخچال های توکار می باشد . یخچال های توکار درواقع یخچال هایی هستند که در آن ها مانند درب کابینت های آشپزخانه طراحی می شود یا می توان گفت یخچال درون محفظه ی کابینتی بزرگ و عمودی قرار می گیرد . این سبک یخچال ها امروزه دارای محبوبیت زیادی بوده و در آشپزخانه هایی که به سبک دکوراسیون مدرن و یا مینیمال طراحی می شوند استفاده ی زیادی دارند .

طراحی-ویلا-مدرن-3

استفاده از شلف ها و قفسه ها

یکی از ترندهای روز طراحی دکوراسیون آشپزخانه در ویلاهای مدرن استفاده از شلف ها و قفسه ها در بخشی از آشپزخانه می باشد . اغلب این شلف ها از چوب های طبیعی ساخته شده و روی آن ظروف غذا خوری ، ظروف ادویه و سس و ... قرار می گیرند و ظاهری شیک و امروزی را به محیط آشپزخانه می بخشند . همچنین این نوع دکوراسیون باعث ایجاد حس صمیمیت و آزادی نیز در فضای آشپزخانه می شود .

طراحی-ویلا-مدرن-4

استفاده از کابینت های شیک تک و دو رنگ

در گذشته اغلب کابینت ها دارای رنگ یکسانی بودند اما امروزه می توان در بعضی از طراحی ها مشاهده نمود که کابینت های پایین دارای یک رنگ و کابینت های بالا دارای رنگ دیگری می باشند . درواقع این ترفند یکی از روش های ایجاد سادگی در عین برهم زدن یکنواختی در طراحی می باشد . همچنین وجود رنگ های مختلف در دکوراسیون آشپزخانه باعث زیبایی و پویایی بیشتر آن می شود .

طراحی-ویلا-مدرن-5

تامین متریال ساخت ویلا و نظارت تخصصی در ساخت ویلا با معتبر ترین شرکت طراحی ویلا در ایران : 09127305449

استفاده از کاشی های رنگی به عنوان دیوارپوش

یکی دیگر از ترندهای طراحی آشپزخانه استفاده از کاشی های رنگی با طرح های متنوع به عنوان دیوارپوش می باشد . درواقع امروز کاشی های دست ساز و طراحی شده های خاص زیادی در بازار موجود می باشد که می توان برای آشپزخانه از آن ها استفاده نمود و نکته ای که در این میان اهمیت دارد این است که از آنجایی که آشپزخانه فضای خالی زیادی روی دیوار ندارد هزینه ی انجام این کار زیاد نمی شود . از طرفی با توجه به این که تمامی عناصر استفاده شده در آشپزخانه های مدرن ساده و یکدست می باشند استفاده از کاشی های طرحدار می تواند گزینه ی مناسبی باشد و باعث بخشیدن جان به فضای آشپزخانه شود .

طراحی پنجره در آشپزخانه

از آنجایی که آشپزخانه به عنوان قلب خانه شناخته می شود نیاز دارد که دارای نور طبیعی باشد و ورود نور طبیعی به آن و ترکیب شنش با دیگر عناصر و تجهیزات آشپزخانه می تواند هم زیبایی زیادی را در این فضا ایجاد کند و هم می تواند باعث ایجاد حس خوب در آن شود . به همین دلیل امروزه طراحی پنجره ای هر چند کوچک در آشپزخانه طرفدار زیادی پیدا کرده است . 

ترندهای طراحی داخلی نشیمن :

طراحی-ویلا-مدرن-6

طراحی پنجره هایی با قاب حلالی

یکی از مواردی که در طراحی ویلاهای امروزی به آن اهمیت زیادی داده می شود چگونگی شکل وارد شدن نور به فضای داخلی می باشد . از همین رو طراحان رو به طراحی پنجره هایی با طرح های خاص نموده اند که از جمله پرطرفدارترین آن ها پنجره های حلالی می باشد . اینگونه پنجره ها در ساده ترین شکل خود می توان گفت به اینگونه بوده که شامل مربع یا مستطیلی که در بالای آن نیم دایره ای می باشند هستند .

طراحی-ویلا-مدرن-7

استفاده از پرده های توری 

همانطور که گفتیم و می دانید نور طبیعی و استفاده از آن یکی از اصول اولیه ی سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلای مدرن می باشد . به همین علت از ترندهای روز طراحی دکوراسیون داخلی ویلای مدرن می توان به استفاده از پرده های توری اشاره نمود که هم شدت نور را کم می کنند و هم به صورتی می باشند که مانع ورود نور طبیعی به فضای داخلی نمی شوند . از طرفی این نوع پرده ها دارای سادگی خاصی می باشند که زیبایی زیادی به محیط نیز می بخشند و به خوبی می توانند با انواع متریال ها ترکیب شوند . همچنین به دلیل ویژگی های ظاهری ای که دارند و شکلی که نور را به فضای داخلی وارد می کنند حسی شاعرانه به فضا نیز می بخشند .

استفاده از مبلمانی با پایه ها و دسته های فلزی

فلز را می توان یکی از متریال های محبوب در سبک مدرن معرفی نمود که به دلیل ظرافت و جلوه ی درخشنده ای که دارد می تواند زیبایی خاصی نیز به فضا ببخشد . از جمله استفاده هایی که از این متریال در دکوراسیون داخلی مدرن می شود در طراحی مبلمان می باشد . امروزه مبلمانی که دارای پایه ها و دسته های فلزی می باشند از جمله ی پرکاربردترین مبلمان ها برای ویلا مدرن می باشد . همچنین این نوع مبلمان به راحتی با متریال هایی مانند سنگ ترکیب شده و باعث لوکس بنظر رسیدن ویلا می شود .

طراحی-ویلا-مدرن-8

طراحی پله های چوبی 

پله های چوبی نیز یکی دیگر از ترندهای طراحی داخلی ویلای مدرن می باشد که به دلیل بافت خاص چوب و ترکیب خوب این متریال با دیگر متریال ها و همچنین دکوراتیو کردن پله می تواند گزینه ی خوبی برای این نوع ویلاها باشند . درواقع این نوع پله ها علاوه بر اینکه وظیفه ی اتصال طبقات به یکدیگر را دارند باعث زیبایی فضا هم شده و نقشی دکوراتیو را نیز بر عهده می گیرند .

طراحی-ویلا-مدرن-9

طراحی فضاهای تفریحی در ویلا مدرن

در طراحی ویلا مدرن می توان از انواع فضاهای تفریحی که برای در کنار هم قرار گرفتن اعضای خانواده و دوستانشان طراحی می شوند بهره برد . از جمله ی این فضاها می توان به طراحی فضایی برای انجام بازی های گروهی و ... ، طراحی استخر ، طراحی گلخانه ، طراحی فضایی باز برای نشستن ، طراحی بام سبز و ... اشاره نمود . هر کدام از این فضاها دارای ویژگی های مختلفی می باشند و کاربردهای گوناگونی نیز دارا می باشند . لزوما نباید تمامی آن ها در یک ویلا طراحی شود اما بنا به خواست کارفرما می توان هر کدام از این فضاها یا تمامی آن ها را در ویلا طراحی نمود .

طراحی-ویلا-مدرن-10

این گونه فضاها به طور کلی باعث ایجاد صمیمیت بیشتر میان افراد خانواده و همچنین خوش گذرانی آن ها می شود و از آنجایی که ویلا خود ماهیتی دارد که به تامین رفاه و نیازهای فضایی افراد کمک می کند ، با طراحی اینگونه فضاها نیز می توان به این مورد کمک بیشتری نمود .

طراحی-ویلا-مدرن-11

طراحی ویلا لوکس مدرن و کلاسیک با برترین شرکت طراحی ویلا در ایران : 09125754921 

همانطور که می دانید برای داشتن یک طراحی داخلی حرفه ای باید از تیمی حرفه ای کمک بگیرید . شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا که در سبک های مختلف مانند دکوراسیون مدرن ، دکوراسیون کلاسیک ، مینیمال ، روستیک و ... در سرتاسر ایران به طراحی ویلا و طراحی داخلی انواع فضاها پرداخته است می تواند از گزینه های اولیه برای انجام پروژه ی شما باشد . شما با سپردن پروژه ی خود به این شرکت می توانید با اطمنیان ، منتظر نتیجه ای مطلوب بمانید . ما صفر تا صد پروژه شما را تضمین خواهیم کرد .

طراحی-ویلا-مدرن-12

شرکت معماری هیرادانا انواع پروژه های خاص و متفاوتی را در زمینه طراحی ویلای مدرن اجرا کرده است . این سبک ویلا یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سبک ها در طراحی ویلا به شمار می رود . طراحی ویلا هایی که توسط شرکت معماری هیرادانا انجام می گیرد از زیبایی ، ظرافت و دقت بالایی برخوردار می باشد .

طراحی-ویلا-مدرن-13

طراحی ویلا اغلب در اطراف شهر ها و در مناطق خوش آب و هوا طراحی و اجرا می گردد و در اغلب موارد ویلاها مکانی تفریحی می باشند ، البته ساخت ویلا تنها مختص این مناطق نبوده و در داخل شهرها نیز امکان طراحی و اجرا دارد . اما بایستی در این موارد اصول و قوانین خاص مختص این ویلاها را رعایت فرمایید که جهت رعایت این اصول و قوانین طراحان تیم حرفه‌ای هیرادانا در کنار شما عزیزان خواهند بود .

به جرات می‌ توان گفت که در میان پروژه هایی که توسط معماران طراحی و اجرا می‌ شود ، طراحی ویلا یکی از چالش هایی است که می توان بیشترین هنر و خلاقیت را در آن اجرا کنید . در حقیقت معماران در طراحی ویلا هنر خود را به نمایش می‌گذارند . زیرا پلان ویلا نسبت به پلان ساختمان های آپارتمانی بازتر بوده و طراحان می‌ توانند خلاقیت و هنر بیشتری را در این زمینه اجرا نمایند .

طراحی-ویلا-مدرن-14

طراحی ویلا با استفاده از سبک های مختلفی قابل طراحی و اجرا می باشد ، که یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار در طراحی ویلا سبک مدرن است . طراحی ویلا به سبک مدرن از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد ، در این سبک در اوج سادگی فضایی بسیار زیبا و کاربردی طراحی و اجرا می شود و طراحی داخلی به سبک مدرن بسیار ساده و آرام بخش می باشد .

در سبک مدرن فرم از عملکرد پیروی می کند . بنابراین  فضاهای طراحی شده به این سبک بسیار کاربردی می باشد .

یکی دیگر از ویژگی‌ های این سبک استفاده از پلان باز در طراحی ویلا می باشد . بدین ترتیب چیدمان آن بسیار آسان تر بوده و فضای بسیار دلبازتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

طراحی-ویلا-مدرن-15

از دیگر ویژگی های سبک مدرن در طراحی ویلا می توان به استفاده از پنجره های بزرگ و یکسره اشاره کرد . این پنجره های بزرگ علاوه بر این که باعث می شود نور طبیعی مناسبی به فضاهای داخلی وارد شود این امکان را برای شما فراهم می سازد که با طبیعت ارتباط بهتری داشته و بتوانید در فضای داخلی ویلا نیز منظره زیبای اطراف محوطه ویلا را تماشا کنید . به طور کلی در سبک مدرن توجه زیادی به بهره گیری از نور طبیعی می گردد .

طراحی-ویلا-مدرن-16

بهترین قیمت ها در طراحی ویلا ، اجرای دکوراسیون ویلا  و بازسازی ساختمان ویلا با هیرادانا

09127305449

در این سبک اغلب از پرده استفاده نمی شود و یا اگر قصد دارید که از پرده برای فضاهای داخلی خود استفاده کنید ، می توانید از پرده های نازک مناسب این سبک استفاده کنید تا نور کافی وارد فضاهای داخلی شود . در طراحی ویلای مدرن می توان در هر وجهی از بنا پنجره قرار داد . اما ابعاد آن بستگی به جهت و میزان تابش نور خورشید و حفظ محرمیت بنا دارد . بنابراین در طراحی نمای ویلای مدرن استفاده از سطوح شیشه خور بسیار پر کاربرد می باشد . در کنار شیشه از دیگر متریال ها از جمله بتن ، چوب و … نیز می‌ توان در طراحی نمای ویلای مدرن استفاده کرد . در طراحی نمای ویلاهای مدرن می توان از دو یا نهایتا یه نوع متریال در طراحی نما استفاده کرد .

طراحی-ویلا-مدرن-17

اصول و قواعد سبک مدرن یعنی سادگی در طراحی که در طراحی نمای ویلا های سبک مدرن به خوبی قابل مشاهده می باشد . بازسازی ساختمان ویلا باید مطابق قواعد و اصول صورت بگیرد . شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا همواره آماده طراحی و نظارت و اجرای صفر تا صد ویلای شماست .

جهت مشاهده نمونه کار های ویلا به بخش پروژه ها مراجعه کنید .

بازسازی ساختمان | طراحی ویلا | ساخت ویلا | بازسازی منزل | دکوراسیون داخلی | بازسازی آپارتمان | بازسازی خانه | تعمیرات ساختمان | طراحی نمای ساختمان  | بازسازی نما | اجرا دکوراسیون داخلی | کابینت آشپزخانه | کناف و سقف کاذب

9 / 10
از 17 کاربر
ارسال نظر
محمدامیر : استخر
1 0
سلام من یک ویلای ۳۰۰ متری در کرج دارم،کار طراحی و اجراش چقدر طول میکشه؟
قربانی : طراحی و اجرای ویلا
1 0
سلام یه قطع زمین به متراژ 250مترمربع واقع در لواسان هزینه طراحی و اجراش چقدر میشه به سبک مدرن ممنون میشم هزینه رو اعلام فرمایید
شیما : ویلا
1 0
بازسازی ویلا در شهریار انجام میدین؟هزینه چقدره؟
ارزو : ویلا
1 0
هزینه طراحی نمای ویلا چطوری حساب میشه؟ متریه؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :