طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی هتل

طراحی دکوراسیون داخلی هتلامروزه دغدغه بسیاری از هتل داران طراحی دکوراسیون داخلی هتل می باشد. این که چگونه میتوانند با ظاهری زیبا بیشترین مسافر را به سمت هتل خود جذب نمایند. طراحی دکوراسیون داخلی هتل از آن جهت دارای اهمیت است که همه روزه تعداد مسافر زیادی از یک هتل استفاده میکنند و این دکوراسیون هتل می باشد که میتواند سلیقه ی افراد مختلف را به خود جذب نماید و باعث شود تا مسافر در سفر های بعدی نیز باز به همین هتل برای اقامت کوتاه مدت خود مراجعه نماید.

یکی از اصلی ترین نکات در طراحی دکوراسیون داخلی هتل این است که باید مد دکوراسیون طراحی شده بر پایه القای حس آرامش و رفاه برای مسافرین هتل باشد.  بی شک یکی از مهم ترین بخش های هر هتل لابی آن می باشد که باید در طراحی دکوراسیون داخلی هتل به آن توجه ویژه ای نمود. مسافر به هنگام ورود به هتل با اولین بخشی که رو به رو میشود لابی هتل می باشد و پس از دیدن لابی است که تصمیم میگیرند در هتل اقامت کنند یا نه. پس توجه به لابی به عنوان اولین معرف کیفیت هتل امری ضروری می باشد.

از ایده هایی که بسیاری از طراحان دکوراسیون به آن اشاره دارند این است که میتوان در لابی هتل از مبلمان لوکس همراه با لوستر های بزرگ و با تعداد شاخه ی بالا استفاده کرد. استفاده از لوازمی مانند تلویزیون بزرگ به همراه یک صدای ملایم و همچنین پخش یک ملودی آرامش بخش میتواند تاثیر خوبی بر روی مسافرین خسته از راه رسیده بگذارد.

یکی از مهم ترین نکات در طراحی دکوراسیون داخلی هتل باید به آن اهمیت ویژه ای داد این است که شخص مسافر وقتی به هتل شما می آید مایل نیست با همان دکوراسیون همیشگی و روز مره ی زندگی و خانه ی خود رو به رو شود و تمایل زیادی به تنوع در هتل دارد. تنها به روز بودن و متنوع بودن لابی ملاک نیست و شما باید در بخش رستوران و غذا خوری و حتی سرویس های بهداشتی نیز بیشترین تغییرات را اعمال کنید. در صورتی که به دنبال شرکت طراحی دکوراسیون حرفه ای برای طراحی دکوراسیون داخلی هتل خود می باشید میتوانید با ما در شرکت دکوراسیون هیرادانا تماس بگیرید و از شرایط و نحوه کار اطلاع کسب کنید.

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
رضا : دکوراسیون هتل
0 0
فرمایشتون کاملا متینه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :