طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

مراحل بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 اسفند 1395 در ساعت 13 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مراحل بازسازی ساختمان

اگر قصد دارید تغییراتی در دکوراسیون منزل و یا دکوراسیون محل کار خود ایجاد کنید بهتر است ابتدا با یک متخصص در زمینه ی بازسازی و تعمیرات ساختمان مشاوره بگیرید و خواسته ها و نیاز های خود را مطرح کنید تا متخصصین بتوانند بهترین راهکارها را برای شما عزیزان ارایه کنند تا بهترین نتیجه را از دکوراسیون داخلی خود داشته باشید . لازم است دقت کنید تا فرد مورد نظر هم از لحاظ ایده های طراحی داخلی دکوراسیون داخلی و هم از نظر بحث فنی و اجرای عملیات بازسازی منزل اطلاعات و توانایی کافی داشته باشد پس اولین گام در بازسازی خانه انتخاب یک مشاوره جهت ارایه ایده ها متناسب با کاربری شما است .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2016-10-18_12-08-13.jpg

در مرحله ی بعدی طی یک مکالمه کوتاه شما نیازها و خواسته های خود را نصبت به پروژه اعلام میکنید و مشخص میکنید چه میزان تغییرات در محل صورت خواهد گرفت .

بعد از مشخص شدن کلیت تغییرات و کاربری فضای مورد نظر یک جلسه ملاقات حضوری در محل به منظور بازدید کارشناسان از پروژه صورت میپذیرد که در این مرحله ابعاد و اندازه های دقیق کار برداشت میشود که هم امکان براورد هزینه ها میسر شود و هم بررسی شود تا با توجه به ابعاد و متراژ ایده پردازی مناسب صورت گیرد و در صورت خواست کارفرما لازم است طراحی داخلی به صورت سه بعدی انجام شود .  

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aaaaa1.jpg

برای طراحی داخلی لازم است تا ابتدا مشخص شود که طراحی باید مطابق با چه سبکی باشد و چه المان هایی در آن استفاده شود تا با توجه به نیازهای کارفرما و رعایت استانداردهای لازم طراحی خاص و ویژه ای در خصوص بازسازی ساختمان انجام داد تا امکان استفاده بهینه از فضا وجود داشته باشد . در واقع طراحی دکوراسیون داخلی این امکان را در اختیار ما قرار میدهد که بتواتیم زون بندی فضاها را مشخص کنیم و با توجه به نقاط ضعف و قوت آنها مناسب ترین طراحی را در تک تک فضاها انجام دهیم همچنین از دیگر مزایای طراحی داخلی این است که این امکان را به کار فرما میدهد تا قبل از آغاز عملیات باز سازی منزل بتواند آنچه در نهایت قرار است اجرا شود را مشاهده نماید .

بعد از تایید طراحی توسط کارفرما یک برآورد کلی از هزینه ها و زمان مورد نیاز برای مراحل اجرای پروژه انجام میشود تا چشم انداز دقیق تری از روند کار در دست داشته باشیم .

مرحله ی بعدی بستن قرار داد بازسازی ساختمان است که توسط مجری و کارفرما طی دو نسخه انجام میشود که یک نسخه نزد کارفرما و یک نسخه نزد مجری میماند .

در این مرحله مطابق با توافقی که در قرار داد ثبت شده پیش پرداخت به مجری داده میشود و سپس عملیات بازسازی ساختمان آغاز میشود .

 https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aaaaa2.jpg

از پروژه های طراحی دکوراسیون لوکس و اجرای کابینت آشپزخانه شرکت هیرادانا دیدن کنید

جهت مشاوره و بازدید با شماره های 09125754921 و 021-44274146 تماس حاصل فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات