طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

پروژه های اداری هیرادانا

1مجموع 35 پروژه
1مجموع 35 پروژه

شرکت دکوراسیون و معماری داخلی هیرادانا طراح و مجری دکوراسیون اداری مدرن ، دکوراسیون اداری کلاسیک ، دکوراسیون اداری مینیمال و سایر سبک های موجود از صفر تا صد با برترین اکیپ های مهندسی و با عقد قرارداد تضمینی از شروع طراحی شما تا پایان اجرا و تحویل پروژه رویایی شما میباشد . از طریق شماره 09125754921 با بهترین شرکت دکوراسیون و معماری همراه باشید .

انواع فضاها در طراحی داخلی فضای یک اداره

اتاق مدیریت

اتاق مدیریت در واقع همانطور که از نام آن مشخص است اتاقی است که میز و وسایل مربوط به مدیریت قرار دارد . اصولا دکوراسیون داخلی این اتاق نسبت به دیگر فضاها لوکس تر و با شکوه تر است تا به خوبی اقتدار و شکوه مدیریت به دیگران القا شود .

طراحی-دکوراسیون-اداری-1

دکوراسیون اداری مدرن شیک با بهترین شرکت دکوراسیون اداری : 09125754921

از طرفی ترکیب رنگی که در این فضا استفاده می شود اصولا گرم و خنثی بوده تا بتواند هم شیک بودن و هم زیبایی و امروزی بودن را در فضا نشان دهد . این فضا در یک اداره اصولا در جایی قرار می گیرد که سر و صدای زیادی به آن وارد نشود اما در عین حال به اتاق کارمندان و ... نیز نزدیک باشد .

طراحی-دکوراسیون-اداری-2

اجرای دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک با هیرادانا : 09127305449

اتاق جلسه

اتاق جلسه نیز فضایی است که در آن مبلمان محدود به میزی بزرگ و صندلی هایی زیاد برای نشستن و یا مبلمان و میزی در میان به همین منظور می باشد . در واقع کاربرد این اتاق همانطور که مشخص است برای جلسه گذاشتن میان کارمندان و مدیران و مشورت و هماهنگی کارها می باشد .

طراحی داخلی اتاق جلسه در کیفیت برگزاری جلسات و روحیه افراد در تصمیم گیری و ... بسیار اهمیت دارد .

طراحی-دکوراسیون-اداری-3

هر اداره ای به همچین فضایی احتیاج داشته ولی چگونگی دکوراسیون اداری آن بیشتر بستگی به سلیقه ی کارفرما و طراح دارد . در طراحی دکوراسیون دفتر آقای عسگری که در شهر تهران واقع بوده و توسط مهندسان شرکت معماری هیرادانا انجام شده است می توان مشاهده نمود که به این فضا اهمیت ویژه ای داده شده است و هم از مبلمان و هم از میز و صندلی برای دکوراسیون این فضا استفاده نموده اند . همچنین از گیاهان برای جلوه دادن به فضا به عنوان اکسسوری استفاده شده است .

طراحی-دکوراسیون-اداری-4

فضای انتظار

فضای انتظار فضایی در یک اداره می باشد که مراجعه کنندگان و مشتریان می توانند در آن نشسته و منتظر بمانند تا به بخش مورد نظر یعنی کارمند یا مدیر و ... ارجاع یابند . امروزه به طراحی داخلی این فضا اهمیت زیادی داده می شود چرا که چگونگی آن روی میزان رضایت مشتریان می تواند تاثیر زیادی بگذارد . به همین علت اغلب از مبلمان یا صندلی های راحت برای نشستن افراد و تجهیزاتی مانند آب سردکن و ... برای دکور آن استفاده می نمایند . همچنین تلاش می شود تا در این فضا عناصر تزیینی مانند گیاهان و رزومه ای از کارهای شرکت نیز وجود داشته باشد تا افراد هنگام انتظار حس بهتری داشته باشند و بتوانند نگاهی به کارهای اداره ی مورد نظر بیاندازند .

طراحی-دکوراسیون-اداری-5

فضای پذیرش

فضای پذیرش اغلب شامل میز مسئول پذیرش و یا منشی می باشد که در بسیاری از اداره ها در قسمت ورودی اداره قرار دارد . این فضا اصولا اولین مواجه مراجعه کنندگان با اداره می باشد و از آنجا می توانند اطلاعات لازمه را دریافت کنند و یا برای دسترسی به مسئول مورد نظر وقت بگیرند . اینکه این فضا چگونه دکور شود ربط مستقیمی به متراژ اداره و گستردگی کار اداره دارد . اما اغلب با یک میز و صندلی و تجهیزات لازمه و عناصر کوچک تزیینی دکوراسیون می شود .

طراحی-دکوراسیون-اداری-6

اتاق کارمندان

 با توجه به تعداد کارمندی که در یک اداره موجود است تعداد بخش ها و اتاق ها می تواند زیاد و کم شود . در گذشته اصولا هر چند کارمند دارای اتاق های جدا از کارمندان دیگر بودند اما امروزه می توان مشاهده کرد که اغلب کارمندان در فضایی اشتراکی در کنار یکدیگر با میزهای جدا مشغول به کار خود هستند .

طراحی-دکوراسیون-اداری-7

این کار برای هماهنگی بیشتر و بالا رفتن کار تیمی در اداره ها صورت می گیرد . این فضا با میزها و صندلی ها و قفسه هایی که کارمندان برای انجام کار خود به آن نیازمندند دکوراسیون می شود .

طراحی-دکوراسیون-اداری-8

اتاق بایگانی

اتاق بایگانی اتاقی است که اسناد و مدارک مربوط به کارها و پروژه های مختلفی که یک شرکت انجام می دهد در آن نگهداری می شود .

طراحی-دکوراسیون-اداری-9

این اتاق اصولا شامل میز و صندلی ای مخصوص مسئول بایگانی و قفسه ها و کمدهایی برای نگهداری اسناد مختلف می باشد .

طراحی-دکوراسیون-اداری-10

آبدارخانه ، سرویس بهداشتی ، فضای استراحت و ... را نیز می توان از جمله فضاهایی که در یک اداره طراحی می شوند دانست .

ترفندهایی برای دکوراسیون اداری شیک ولی کم هزینه

استفاده از ترکیب رنگی شیک و مناسب

یکی از جمله مواردی که روی چگونه بنظر رسیدن یک فضا می تواند تاثیر زیادی گذارد ترکیب رنگی است که در آن فضا استفاده شده است . درواقع شما حتی اگر از لوکس ترین و گرانقیمت ترین عناصر نیز برای دکوراسیون یک فضا استفاده کنید ولی رنگ آن ها با یکدیگر همخوانی نداشته باشد ، نتیجه ی نهایی مطلوب نخواهد بود . اما اگر از رنگ هایی که در کنار همدیگر هارمونی زیبایی ایجاد می کنند برای پوشش سطوح و عناصر مختلف استفاده نمایید می توانید ظاهری مناسب و زیبا به فضا بدهید که افراد با دیدن آن نظر مساعدی راجع به اداره داشته باشند . همچنین باید توجه نمود که هر سبکی که برای طراحی دکوراسیون یک اداره استفاده می شود دارای رنگ های به خصوص خود می باشد . به همین دلیل برای انجام دکوراسیون یک اداره باید از تیمی حرفه ای کمک گرفته شود تا به تمامی این موارد آگاهی داشته و بتواند آن ها را روی کار پیاده نماید .

طراحی-دکوراسیون-اداری-11

استفاده از اکسسوری در بخش های مختلف اداره

امروزه جلوه ی بصری فضای اداری اهمیت زیادی پیدا کرده است . همچنین مدیران تمایل دارند تا فضای اداره را برای کارمندان خود مانند خانه گرم و صمیمی و زیبا جلوه دهند . از جمله اقداماتی که می توان در اداره انجام داد و به این اهداف رسید استفاده از اکسسوری ها و عناصر دکوراتیو در دکوراسیون اداری می باشد . از جمله عناصر دکوراتیوی که می توان در دکوراسیون اداری از آن ها استفاده نمود می توا به انواع گلدان ها و گیاهان ، چراغ های تزیینی و لوسترهای امروزی ، شلف ها ، پوستر و قاب هایی با طرح کارهای مربوط به شرکت و ... اشاره نمود .

طراحی-دکوراسیون-اداری-12

نورپردازی مناسب

نورپردازی به طور کلی به منظور روشن نمودن فضا انجام می شود تا افراد بتوانند راحت تر و مشخص تر به کارهای خود بپردازند . اما می توان گفت روش های مختلفی برای نورپردازی وجود دارد و همچنین دارای انواع مختلفی نیز می باشد . می توان با چراغ های معمولی ، لوسترها ، چراغ های دیواری ، ال ای دی و ... فضا را روشن نمود . همچنین از جمله انواع نورپردازی می توان به نورپردازی نقطه ای ، نورپردازی تاکیدی ، نورپردازی کلی و ... اشاره نمود . هر کدام از این روش ها و انواع نورپردازی مناسب فضا و بخش مختلفی می باشند به همین دلیل باید با آگاهی کامل این کار را در دکوراسیون اداری انجام داد .

طراحی-دکوراسیون-اداری-13

قفسه بندی مناسب

اداره ها اصولا به کمدها و قفسه های زیادی نیازمندند . چرا که هر کارمند با توجه به کاری که انجام می دهد مدارک و اسناد مختلفی را باید در دسترس داشته باشد یا در جایی نگه دارد . در این زمان می تواند از قفسه ها و کمدهایی که برای وی طراحی شده است استفاده کند .

طراحی-دکوراسیون-اداری-14

اصولا میز هر فرد و فضای کار آن به صورتی طراحی می شود که فضایی خصوصی برای نگهداری اینگونه مدارک داشته باشد . در قسمت های دیگر اداره نیز قفسه ها و شلف هایی برای نگهداری مدارک عمومی تر نیز طراحی می شود .

طراحی-دکوراسیون-اداری-15

همچین به جز مدارک می توانند وسایل مختلف خود را در آن ها نگهداری کنند . می توان گفت وجود این قفسه ها و شلف ها در منظم تر بنظر رسیدن اداره و اصولی جلو رفتن کارها و رفاه کارمندان کمک زیادی خواهد نمود .

طراحی-دکوراسیون-اداری-16

استفاده از پارتیشن ها برای جداسازی فضاها

یکی از ترندهای روز در طراحی دکوراسیون اداری چه دکوراسیون مدرن چه دکوراسیون کلاسیک ، استفاده از انواع پارتیشن ها به جای دیوار برای جداسازی فضاهای مختلف در یک اداره می باشد . دیوارها در گذشته به طور کامل ارتباط کارمندان را با یکدیگر قطع میکردند و آن ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر حتما باید از در عبور کرده و به اتاق یکدیگر می رفتند .

طراحی-دکوراسیون-اداری-17

اما امروزه با وجود پارتیشن ها افراد می توانند به راحتی ارتباط چشمی و حتی زبانی برقرار کنند . این کار باعث ارتباط بیشتر کارمندان ، هماهنگی و همکاری بیشتر آن ها و در نتیجه بالا رفتن راندمان کاری و کار تیمی در اداره می شود و سود اداره را بیشتر می کند . از طرفی این پارتیشن ها باعث بزرگتر دیده شدن فضای اداره و شیک تر بنظر رسیدن آن می شوند .

طراحی-دکوراسیون-اداری-18

انواع ترکیب رنگ ها برای دکوراسیون اداری به سبک مدرن

طوسی ، سفید ، زرد یا هر رنگ دیگری

یکی از ترکیب رنگ هایی که این روزها برای طراحی دکوراسیون اداری ترند و پرطرفدار می باشد ، ترکیب رنگ خنثی طوسی با رنگ روشن سفید و یک رنگ متفاوت مانند زرد ، آبی ، نارنجی ، سبز ، قهوه ای و ... می باشد . این ترکیب رنگ ها در ابتدا باعث بزرگتر و دلبازتر و شیک تر دیده شدن فضا می شود . رنگ سوم نیز هر رنگی که باشد با توجه به ماهیتی که دارد ، می تواند تاثیر متفاوتی روی فضا بگذارد . برای مثال رنگ آبی رنگی آرامش بخش و ملایم می باشد و می تواند فضایی آرام را برای کارمندان خلق نماید . رنگ سبز رنگی شیک و در عین حال همیشه ترند بنظر می رسد و هیچگاه بیننده را از دیدن خود سیر نمی کند . به همین دلیل می تواند گزینه ای مناسب برای یک فضای اداری باشد . رنگ زرد و نارنجی نشاط زیادی داشته و می توانند باعث پویایی و فعالی بیشتر فضا می شوند . برای مثال در پروژه ی طراحی داخلی شرکت مهندس عسگری واقع در تهران که توسط تیم حرفه ای شرکت معماری هیرادانا انجام شده است می توان ترکیب رنگ طوسی ، سفید و نارنجی را مشاهده نمود . این رنگ ها به خصوص در فضای پذیرش و فضای انتظار این شرکت استفاده شده است و فضایی شیک و پویا را پدید آورده است . در این پروژه مهندس طراح با هنرمندی از رنگ های روشن برای زمینه ، از رنگ طوسی برای مبلمان و از رنگ نارنجی برای اکسسوری ها و کوسن های مبلمان استفاده نموده است .

طراحی-دکوراسیون-اداری-19

قهوه ای ، کرم ، سفید

از جمله ترکیب رنگ هایی که به خوبی خود باعث لوکس و لاکچری بنظر رسیدن یک فضا می شوند ، این ترکیب رنگ می باشد . ترکیب رنگ سفید و قهوه ای و کرم هیچگاه کسل کننده نخواهد بود و همه ی افراد را می تواند مجذوب خود کند . این ترکیب رنگ که ترکیب رنگی مینیمال و شیک بنظر می رسد ، می تواند با انتخاب رنگ سفید و کرم برای زمینه ی اصلی و سطوح و رنگ قهوه ای برای مبلمان و میز و صندلی ها ایجاد شود . همچنین قهوه ای تن های مختلفی دارد و با توجه به همین نکته هم می تواند درتیره ترین حالت و هم معمولی و روشن در دکوراسیون اداری مورد استفاده قرار بگیرد .

طراحی-دکوراسیون-اداری-20

مشکی ، سفید

ترکیب مشکی و سفید از مورد پسندترین و محبوب ترین ترکیب رنگ ها در سرتاسر دنیا می باشد . برای دکوراسیون اداری نیز می توان از این ترکیب رنگ استفاده نمود . اصولا برای دکوراسیون اداری برای فضاهای عمومی از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب و از رنگ مشکی برای اکسسوری ها و عناصر ظریف به منظور تاثیرگذاری و روح بخشیدن به فضا استفاده می شود . این ترکیب رنگ انتخاب بسیاری از افراد به منظور بازسازی ساختمانشان میباشد .

تن های مختلف یک رنگ

یکی از روش های ایجاد هارمونی رنگی در یک فضا استفاده از تن های مختلف یک رنگ می باشد . برای مثال می توان از آبی کمرنگ تا سورمه ای را در کنار هم قرار داد و برای دکوراسیون اداری از آن استفاده نمود . آبی هایی که دارای تن روشن تری می باشند می توانند برای رنگ آمیزی سطوح و مبلمان و ... استفاده شوند و آبی هایی که پررنگ می باشند می توانند برای اکسسوری ها و هایلایت های فضایی و کوسن ها و ... مورد استفاده قرار بگیرند . این ترفند به قطع یقین جواب می دهد و ترکیب رنگی خارق العاده ای را خلق می نماید .

انواع اکسسوری ها در دکوراسیون اداری

پوستر ، قاب عکس ، نقاشی

برای طراحی داخلی یک اداره و برای خالی نبودن دیوارها و بخشیدن حس و حالی زیبا به دکوراسیون اداری می توان از انواع پوسترها ، نقاشی ها و قاب عکس ها استفاده نمود . البته نکته ای که در این میان حائز اهمیت است این است که اگر این تصاویر مربوط به خدمات و کاری که شرکت ارائه می دهد باشد هم می تواند جنبه ی دکوراتیو داشته باشد و هم می تواند نمونه کارها را به مشتریان نشان دهد و برندسازی باشد . درواقع با این روش با یک تیر دو نشان زده می شود . برای مثال اگر یک شرکت کار طراحی ساختمان و معماری انجام می دهد می تواند تصاویر ساختمان هایی که طراحی نموده و یا ساختمان های معروف دنیا را به عنوان یک عکس ، پوستر و یا نقاشی به دیوار آویزان نماید .

طراحی-دکوراسیون-اداری-21

گلدان ها و گیاهان

طبق بررسی هایی که طی سال های اخیر انجام شده و با توجه به بیماری هایی که گریبان سرتاسر دنیا را گرفته است ، کارشناسان متوجه شده اند که وجود گیاهان در فضای بسته می تواند تاثیر مثبت بسیاری روی افرادی که در آن فضا حضور دارند بگذارد . به همین دلیل می توان از گیاهان هم برای نشاط و حس مثبت گرفتن و هم به منظور عنصری دکوراتیو در فضای اداری استفاده نمود . گیاهانی که در دکوراسیون اداری استفاده می شود بهتر است که گیاهانی مقاوم با نیاز کم به نور باشند . چرا که یک اداره در ساعات طولانی ای خالی و تاریک خواهد بود . از طرفی چگونگی گلدان گیاهان اهمیت زیادی دارد و باید با سبک دکوراسیون و ترکیب رنگ استفاده شده در فضا همخوانی داشته باشد . امروزه حتی از گرین وال ها هم در فضای اداری می توان استفاده نمود . در پروژه های مختلفی که شرکت معماری هیرادانا انجام داده است مانند دکوراسیون داخلی شرکت جهان الکل و یا دفتر جناب عسگری می توان مشاهده نمود که به گیاهان و استفاده از آن ها در محیط داخلی و در قسمت های مختلف واحد اداری اهمیت زیادی داده شده است و سعی شده تا فضای سبز و حس و حال و نشاط گیاهان به داخل شرکت کشیده شده و به کارمندان منتقل شود .

طراحی-دکوراسیون-اداری-22

قدیمی ترین شرکت دکوراسیون اداری در ایران : 09125754921

استفاده از ال ای دی

 یکی از روش های نوین برای جلوه گرتر کردن فضای اداری و پیشرفته و امروزی نشان دادن دکوراسیون آن بخصوص بعد از بازسازی ساختمان استفاده از چراغ های ال ای دی و ایجاد طرح های مختلف روی دیوارها و سقف به این وسیله می باشد . از طرفی از جمله اکسسوری هایی که می توان از آن ها برای زیباتر کردن فضا استفاده نمود چراغ های تزیینی می باشند . انواع چراغ های دیواری و لوسترهایی که دارای طرح های مینیمال و امروزی می باشند می توانند گزینه ی مناسبی برای تزیین فضای اداری باشند . در پروژه ی دکوراسیون داخلی شرکت جهان الکل که توسط طراحان و مهندسان شرکت معماری هیرادانا به خوبی انجام شده است می توان استفاده از این ال ای دی ها را برای خلق نورهای راسته ای و ریلی روی سقف و ... مشاهده نمود که باعث جلوه گری و زیبایی بیشتر فضا شده اند و ظاهری مدرن و امروزی به دکوراسیون شرکت بخشیده اند .

انواع روش های نورپردازی در دکوراسیون اداری

نورپردازی به صورت کلی

نورپردازی کلی که نورپردازی عمومی نیز شناخته می شود ، درواقع برای روشن کردن فضا به صورت یکدست استفاده می شود . هدف از این نوع نورپردازی همان هدف عامیانه یعنی مشخص نمودن فضا و عناصر آن به منظور استفاده از آن ها می باشد .

نورپردازی به صورت تاکیدی

این نوع نورپردازی همانطور که از نام آن نیز مشخص می باشد برای تاکید به قسمتی از فضا و یا عنصر خاصی می باشد . اغلب با استفاده از چراغ های ایستاده و یا چراغ های دیواری صورت می گیرد و گاهی نیز با استفاده از چراغ های کوچکی که به مبلمان و عنصر مخصوص متصل می باشد این کار انجام می شود . هدف از این روش نورپردازی جلوه گری قسمت خاصی از دکوراسیون اداری می باشد .

نورپردازی به صورت ریلی

نورپردازی ریلی که اغلب با همان چراغ های ال ای دی انجام می شود ، برای جلوه بخشیدن به قسمتی از فضای اداره و بارز نمودن و شاخص نمودن آن می باشد . درواقع این نوع نورپردازی نوعی عمل دکوراتیو محسوب می شود چرا که باعث زیبایی محیط نیز می شود . از این نوع نورپردازی می توان برای فضای غذاخوری ، جلسه و ... استفاده نمود .

نورپردازی به صورت نقطه ای

نورپردازی نقطه ای نیز همانطور که مشخص است به صورت پراکنده و نقطه نقطه می باشد . در این نوع نورپردازی اغلب از چراغ های کوچک روی سقف استفاده می شود . گاهی نیز می توان در کنار پنجره ها و یا قاب در و ... از این نوع چراغ ها و روش نورپردازی استفاده کرد . این کار باعث روشن تر شدن و ایجاد هاله ای زیبا در فضا می شود .

هزینه ی انجام دکوراسیون اداری

هزینه ی دکوراسیون می تواند بستگی به موارد مختلفی داشته باشد . از جمله ی این موارد می توان به تیم طراحی و اجرایی که پروژه را بر عهده دارد ، متریال های استفاده شده ، متراژ فضا و ... اشاره نمود . درواقع می توان گفت هر چقدر که متراژ واحد اداری بیشتر باشد ، منطقا متریال های بیشتری استفاده می شود در نتیجه هزینه ی بیشتری را به کارفرما تحمیل می کند .

طراحی-دکوراسیون-اداری-23

از طرفی سبک های مختلف با توجه به ویژگی هایی که دارند متریال های مختلف و مقدار عناصر مختلفی را در دکوراسیون استفاده می کنند و ممکن است در هزینه ی تهیه ی این متریال ها تفاوت وجود داشته باشد . از طرفی طراحان و مهندسانی که پروژه را قبول کرده و طراحی و اجرای آن را شروع می کنند نیز می توانند روی قیمت تمام شده ی کار تاثیر بگذارند . حرفه ای بودن و یا تازه کار بودن آن ها در هزینه ی حق الزحمه ای که دریافت می کنند درواقع تاثیر خواهد گذاشت . به همین دلیل نمی توان به طور مشخص گفت که هزینه ی تمام شده یک پروژه ی دکوراسیون اداری یا بازسازی ساختمان چه مقدار خواهد بود .

طراحی-دکوراسیون-اداری-24

بازسازی دکوراسیون اداری | بازسازی دکوراسیون داخلی اداری | تاثیر دکوراسیون اداری | هزینه دکوراسیون اداری | دکوراسیون محل کار | دکوراسیون اداری

قسمتی از پروژه های دکوراسیون محل کار و دکوراسیون اداری شرکت معماری هیرادانا را که طراحی و اجرا شده را میتوانید مشاهده کنید .

طراحی-دکوراسیون-اداری-25

 از طراحی تا اجرای کلیه ی دیزاین دکوراسیون اداری و مبلمان

اطلاعات مورد نیاز در خصوص دکوراسیون اداری را کسب نمایید

برای مشاوره با شرکت دکوراسیون ما با شماره های 09125754921 یا 09127305448 تماس حاصل فرمایید

9 / 10
از 18 کاربر
ارسال نظر
عسل : تشکر از کارهای خاصتون
2 0
نظر شما چیست ؟
صامنی : واقعا لذت بردم
2 0
نظر شما چیست ؟
مهراد : کارهاتون خاص هست یجورایی جالبه که هر فضا ...
2 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :