طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اجرای دکوراسیون داخلی اداری

بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 1 ارديبهشت 1396 در ساعت 1 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جهت سفارش و مشاوره در خصوص دکوراسیون داخلی اداری یا محل کار خود با شماره های 09125754921 و 021-44274146 و 021-44890732 شرکت معماری هیرادانا تماس حاصل فرمایید

اجرای دکوراسیون داخلی اداری :

مصالحی که در طراحی داخلی دکوراسیون اداری باید به کار رود :

در طراحی محیط داخلی همانند نمای ساختمان اداری باید از رنگ های تیره و خط و خطوط های و فرم های ساده استفاده شود و متریال های که در بازسازی و دکوراسیون اداری کاربرد دارند ،شیشه ، کامپوزیت، چوب، فلز و...می باشند.

طراحی دکوراسیون اداری براساس نیازهای آن محیط :

طراحی داخلی دکوراسیون اداری براساس نیازهای  و کاربرد های آن محیط باید اعمال شود به طور مثال طراحی داخلی بانک ها به صورتی طراحی میشود که در جهت ایجاد حس امنیت به مشتریان باشد و در طراحی آن بیشتر از عناصری همچون ستون و سردر و مصالحی مانند آجر و سنگ و... استفاده میشود به منظور انتقال این معنی که پول شما نزد ما امن می باشد و برای حس امنیت در مراجعه کنندگان ازحفاظ و دیوارها به دلیل جدا کردن مشتریان و کارمندان استفاده میکنند.

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

_ طراحی محیط مناسب برای کارمندان و مراجعه کنندگان

  در طراحی دکوراسیون داخلی اداره اگر فضا  داری یکنواختی باشد به علت وقت زیادی که کارمندان در آن  سپری میکنند فضا برایشان به صورت عادی و یکنواخت و خسته کننده میشود که دیگر اهمیتی به مراجعه کنندگان و اداره داده نمیشود امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی اداره باید خودمان را جای مراجعه کنندگان بگذاریم که وقتی برای اولین بار وارد اداره میشویم چه حسی به ما دست میدهد اینگونه متوجه میشویم که محیط اداری باید چگونه طراحی شود .

چیدمان ها می تواند مرتبط با تجارتی که انجام میشود صورت گیرد یا اینکه نشانگر ترتیب و نظم و فعال بودن محیط اداره باشد . طراحی داخلی دکوراسیون اداری باید به صورت دلپذیر و چشم گیر باشد که فضا خودش به تنهایی حس خوش آمدگی در مراجعه کنندگان به وجود بیاورد و ورودی حس دعوت کنندگی در افراد ایجاد کند و نوع چیدمان و مبلمان دکوراسیون داخلی اداره  نکته ای است که حتما باید در مورد آن بسیار توجه شود و برای کارمندان از میز و صندلی هایی استفاده شود  که کار کردن با کامپیوتر با آن راحت ودسترسی به  جای پرونده ها و فایل آسان باشد . در طراحی دکوراسون لوکس اداری به سبک مدرن با برداشتن دیوارها فضای بازتر و بزرگتری  ایجاد می شود  که حتی مدیران و اعضای اصلی شرکت در کنار کارمندان قرارمی گیرد که با این کار به جز اینکه کنترل کارکنان به راحتی انجام میشود و رابطه ای مناسبی بین مدیران و کارمندان ایجاد میشود و همینطور باعث ایجاد روحیه ای تیمی میشود و در صورتی که هر چقدر رابطه بین این دو بیشتر باشد همراه با حس وفاداری به شرکت و در نتیجه انجام درست وظایف و بهتر شدن عملکرد آنها میشود . در کنار ایجاد کردن فضای باز در محیط اداری باید حریم و فضای شخصی کارمندان هم حفظ شود که میتوان با طراحی کردن اتاق هایی در کنار آنها در قسمتی از فضا حالت خصوصی ایجاد کرد . طراحی دکوراسیون داخلی اداری به سبک  مدرن که امروزه بیشتر انجام میشود به ازای هر کارمند 14 متر مربع  و محدوده ای هم برای قرارگرفتن وسایل شخصی باید در نظر گرفت  که در گذشته به ازای هر فرد 23 مترمربع اختصاص داده میشده است .یکی از اصول مهم دیگر در سبک مدرن ، طراحی پذیرش به صورت گرم و صمیمی است که حس آرامش و صمیمی در مراجعه کنندگان به وجود بیاورد و همچنین میتوان با نورپردازی و رنگ های خاص این حس خوب را در افراد تشدید کرد .

رنگ بندی که در طراحی دکوراسیون داخلی اداره باید انتخاب شود

رنگ های که در طراحی دکوراسیون اداری بیشتر کاربرد دارند بیشتر رنگ های طیف تیره می باشند به دلیل اینکه رنگ های تیره بیشتر رنگ های خاص سازمانی هستند و می توان در طراحی دکوراسیون اداری رنگ هایی استفاده کرد که نماد آن اداره باشد و باید توجه کرد که در طراحی داخلی اداره مدرن از رنگ هایی استفاده نشود که اکثر مردم آن را نمی پسندند . میتوان محیط اداره را به صورت مدرن و با طیف رنگ هایی که در سبک مدرن کاربرد دارند استفاده کرد و اتاق مدیریت را به صورت کلاسیک طراحی کرد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/IMG_20170126_221854.jpg

تعداد میزان پنجره ها و بهره مند از نور طبیعی

بر طبق بررسی های پزشکان استفاده از نور طبیعی در محیط کار علاوه بر سلامت کارمندان باعث بیشتر شدن فعالیت بدنی و کیفیت کارایی و سطح هوشیاری  آن ها  میشود به همین دلیل  باید در طراحی داخلی اداری بیشتر به صورتی انجام شود که نهایت نوردهی را برای کارمندان را داشته باشد.

طریقه نورپردازی در دکوراسیون داخلی اداری

برای زیبا شدن فضای داخلی اداره از نورپردازی های خاصی در بخش های مختلف مانند ورودی و سقف و... که رابطه مستقیمی با مراجعه کنندگان دارد میتوان استفاده کرد ، نورپردازی علاوه بر زیبا کردن و ایجاد هارمونی و هماهنگی با محیط باید به صورتی انجام شود که نکات ایمنی آن مثل حسگر و سنسور و کاهش مصرف انرژی رعایت شده باشد

از پروژه های بازسازی ساختمان دکوراسیون لوکس بازسازی و دکوراسیون بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان ما دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات