طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

تاییدیه نمای ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 15 ارديبهشت 1396 در ساعت 16 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی و اجرای نمای ساختمان از صفر تا صد توسط شرکت معماری هیرادانا : 44274146 - 44890732

شرکت معماری هیرادانا برای اجرا و طراحی نمای ساختمان از صفر تا صد پروژه محاسبات اجرایی فاز 2 گرفته تا گرفتن تاییدیه نما شهرداری در کنار شماست که شایسته ترین نمای ساختمان را به شما پیشنهاد میدهد . تمایز این شرکت با شرکت های رقیب بحث اجرایی بودن طرح ها می باشد طراحی نما در شرکت هیرادانا توسط یک تیم طراحی صورت میگیرد که نظارت آن توسط مدیر اجرایی مورد بررسی قرار میگیرد. با توجه به سابقه های اجرایی که مدیر فنی شرکت هیرادانا دارا می باشد و تاکنون طرح هایی زیادی از سوی این شرکت با موافقیت انجام شده است طرح ها در اختیار کارفرما قرار میگیرد. در ابتدا مکانی که قرار است نما طراحی شود بر اساس مشاوران و کارشناسان شرکت مورد بررسی قرار میگیرد و اندازه ها ی آن برآورد میشود . طراحی نمای ساختمان برای یک ساختمان داری اهمیت فراوانی است زیرا در طراحی نما ساختمان ماهیت ساختمان مشخص میشود و جذابیت دید یک بنا بستگی به نوع طراحی که در یک نمای ساختمان ظاهر میشود می باشد. طراحینما همانطوری که باید زیبایی داشته باشد قابل اجرا هم  باید باشد و با ساختمان های مجاور خودش مطابق داشته باشد . در واقع نما یک دیواره خارجی از ساختمان است که در معرض دید مردم  قرار میگیرد و از اجزای آن می توان حجم، فرم ،سطح باز و بسته و تقسیم شده عمودی و افقی نام برد . اجرای نما ساختمان به جز زیبایی سرشت یک ساختمان را نشان میدهد و جذابیت آن وابسته به طراحی می باشد . یک طراحی باید با دیگر ساختمان های مجاور هماهنگی داشته باشد در کنار اینکه زیباترین نما ی آن منطقه را داشته باشد و طبق ظوابط شهرداری انجام شود و قابل اجرایی  هم باشد. همانطور که میدانید به جز طراحی نما و پذیرش و مورد پسند قرار گرفتن کارفرما باید به زمان گرفتن جواز ساخت و مورد تایید شهرداری منطقه و همچنین محاسبات فاز 2  قرار بگیرد که شرکتی که کار طراحی را انجام میدهد جواز ساخت را همراه نقشه های ساختمانی و طراحی نما را به شهرداری ارائه دهد که هم نقشه ها و هم اجرا نما ساختمان بر اساس اصول و ظوابط شهرداری مورد تایید قرار بگیرد .

مراحل تاییدیه نمای ساختمان از نظر شهرداری

بعد از طراحی نما از سوی شرکت معماری هیرادانا توسط این شرکت نقشه های طراحی بنا به صورت سه بعدی و نقشه فاز 2 آن همراه با محاسبات هزینه در نقشه های فاز 2 برای کارفرما انجام میدهد . که بیشترین نوع طراحی ها در قسمت نما در ایران به صورت طراحی نما مدرن ، نما کلاسیک ، تلفیقی و سنتی می باشد که آن هم بیشتر بستگی به تایید شهرداری منطقه دارد . تایید نما شهرداری در سال 1394 به زمان گرفتن جواز ساخت انتقال یافت. که در اوایل کار شروع شرکت طرح مورد نظر را آماده میکند و به شهرداری تحویل میدهد که بعد از آن کمسیون نما تشکیل میشود که با توجه به رعایت کردن کل ظوابط شهرداری که مهمترین آنها رعایت اصول اقلیمی ، ایمنی، و فرهنگی مورد بررسی در آخر مورد تایید  قرار میگیرد . همانطور که میدانید هماهنگی در طرح نما برای ساخت و شکل دهی یک نمای شهری بسیار اهمیت دارد به همین دلیل شهرداری های در هر شهری و هر منطقه ایی ظوابط خاصی برخوردار می باشد که به عنوان مرجع رسیدگی به امور نما و زیبایی ظاهری شهر محسوب میشوند و هر کدام ظوابط خاصی در نظر گرفتند .

فعالیت هایی که شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا برای اجرای نما ساختمان انجام میدهد :

مشاوره رایگان و بازدید از بنا ، تهیه نقشه نما ، طراحی سه بعدی از نما ، محاسبات نقشه های فاز 2، گرفتن تاییده از شهرداری و در نهایت اجرای نما می باشد. شرکت طراحی نما هیرادانا در ابتدا بر اساس درخواست کارفرما و بررسی فنی و مهندسی ، نقشه های اولیه نما را بر اساس استاندارد و منطقه جغرافیایی و ظوابط شهرداری طراحی می کند که بعد از تایید کارفرما به شهرداری ارسال میکنند که بعد از بررسی کردن این ارگان دولتی در کمسیون نما گذاشته میشود و شرکت هیرادانا بعد از دفاعیه و تایید گرفتن و پرداخت فیش نما توسط کارفرما مرحله اجرا اغاز میشود که در این مرحله اندازه مکان و نوع کاربری متریال در بنا به دقت مشخص میشود که در قسمت بعدی از عملیات شرکت برآورد هزینه ها ی متریال استفاده شده در نما می باشد که مجموعه هیرادانا بهترین مشاور در بخش درجه کیفیت متریال استفاده شده در نما می باشد زیرا مجموعه هیردانا بدون واسطه باشرکت های متریال های تولیدی در ارتباط می باشد که با حذف کردن واسطه ها باعث صرفه جویی در هزینه ها می باشد  که در نهایت طراحی نما طبق مراحل های گفته شده توسط شرکت هیرادانا انجام میشود . 

از پروژه های بازسازی ساختمان و بازسازی نما ساختمان شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات