طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

کابیت آشپزخانه لوکس

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 15 اسفند 1395 در ساعت 12 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اصولی مورد نیاز در طراحی کابیت آشپزخانه لوکس

در مرحله اول باید نیازهای مورد نیاز در دکوراسیون آشپزخانه را کاملا طبقه بندی کنید تا انتخاب بهتر یا دقیق تری از طرحی آشپزخانه داشته باشید و طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تحت تاثیر انتخاب ها و بر اساس سلیقه و طرح های که مورد پسند و زیبا هستند صورت میگیرد . کابینت هایی که برای آشپزخانه ها انتخاب میشود قطعا روی زیبایی دکوراسیون منزل شما  تاثیر گذار هستند و به همین دلیل طرحی آشپزخانه همانند دکوراسیون منزل باید از سبکی پیروی کند و دنباله رو آن سبک طرح ها و رنگ های متفاوتی در نتیجه آن دیده میشود که به هماهنگی آن به کل خانه کمک میکند البته در نظر داشته باشید که به جز سبک باید به فضای ذخیره سازی کابینت ها هم توجه شود .

در مرحله دوم اندازه برداری و ترسیم پلان آشپزخانه می باشد  و بعد از آن طرح اولیه ( پیش طرح )  ارایه می شود و در نهایت چیدمان نقشه که بر اساس  رعایت اصول فنی (اندازه بین کابینت آشپزخانه و یخچال  و اجاق گاز و... ) داشته ها و نظرات مشتری برای ایجاد کردن یک شمای کلی از طرح نهایی می باشد و در صورت امکان روی آن طرح برای کارفرما توضیحاتی داده می شود که در صورت تایید کارفرما بتوان طرح را در آن پیاده کرد .

مرحله سوم تهیه  نقشه های نهایی است که با تایید طرح توسط کارفرما و بستن قرداد با مبلغ مشخص شده کار صورت میپذیرد .

در مرحله چهارم آنالیز کردن نقشه که شامل خرد کردن بخش ها یا کلیه محاسبات برشکاری میباشد .

مرحله پنجم تهیه صورت جنس مورد نیاز برای کار که شامل مواد مصرفی از قبیل مواد اولیه و مواد کمکی میباشد مشخص میشود از قبیل بدنه کابینت ها ، درها ، یراق آلات ، شیشه ، خرده ریزه ها و... .

مرحله ششم مطابق با لیست تهیه شده تعداد ورق های مورد نیاز مشخص میشود و سپس برشکاری بر حسب محاسبات انجام شده صورت میپذیرد و در پایان نوبت به مرحله چسب زدن ، سوراخ زنی ، شیارزنی و غیره می باشد که حالا کار آماده برای مونتاژ شدن و کنترل کیفیت و سپس  تحویل به کار فرما است .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/wood_cabinet_kitchen_hgy-10.jpg

از پروژه های دکوراسیون لوکس بازسازی منزل بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان ما دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات