طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

چیدمان دکوراسیون منزل

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 15 اسفند 1395 در ساعت 15 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چیدمان دکوراسیون منزل

رنگ آمیزی در دکوراسیون لوکس

مهم ترین نکته رنگ آمیزی محیط و جداره ها و همچنین تناسبات رنگی بین مبلمان و اجزای تشکیل دهنده میباشد و داشتن انتخاب مناسب برای تم رنگی از سخت ترین مراحل کار است . جداره ها و دیواره ها با شکل ها و طرح های مختلفی اجرا میشوند برای رنگ بندی دکوراسیون خانه های لوکس توصیه میشود که از ترکیب سفید و یا رنگ های خنثی استفاده کنید چرا که این ترکیب رنگها میتواند به پیچیده شدن و بزرگتر به نظر رسیدم فضاها کمک بسیار زیادی میکنند دلیل دیگر برای به کار بردن این رنگ ها این است که این تم رنگی به راحتی میتواند با همه رنگ ها ست شود و به این ترتیب جای نگرانی برای هماهنگ شدن مجموعه با یکدیگر باقی نمی ماند . یکی از راهکار های دیگر که تاثیر فراوانی در لوکس شدن چهره ی دکوراسیون داخلی مسکونی شما رنگ زدن قسمت داخلی درب ها به رنگ مشکی است .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/bedroom%20(15).jpg

در رابطه با انتخاب پرده مناسب برای پنجره ها باید توجه زیادی را در خصوص انتخاب بهترین نوع آن اختصاص دهیم و حتی لازم است تا مبلغ بیشتری برای پرده لوکس که ترکیب خوبی با سایر مبلمان داشته باشد خرج کنیم . باید پارچه هایی با کیفیت بالا و زیبا و ابریشم گونه انتخاب کرد که معمولا این انتخاب ها دارای هزینه بالاتری نسبت به پارچه های عادی است اما دوام و کیفیت بالایی نیز دارد در این قسمت شما میتوانید مجموعه ای از لوکس ترین طرح ها را در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی لوکس مشاهده کنید .

 https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/classic%20(6).jpg

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/donatello-bed-carved-bed.jpg

نور پردازی در بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه

یکی از مهمترین فاکتورها در زمینه ی دکوراسیون داخلی لوکس بحث نور پردازی فضاهای داخلی است . نور پردازی علاوه بر افزایش دادن جذابیت و کیفیت فضاها موجب روشن شدن و جلوه گر شدن اشیا و مبلمان نیز میشود . در این بخش میتوانید نمونه هایی از نورپردازی در دکوراسیون داخلی لوکس را مشاهده کنید .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/21-Neutral-decor-600x397.jpg

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/8-Walk-in-shower-cubicle-600x453.jpg

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/1-Contemporary-feminine-living-room-decor-665x442.jpeg

نحوه چیدمان مبلمان و وسایل در دکوراسیون داخلی مدرن

نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن اهمیت بسیار فراوانی دارد و نحوه قرار دادن مبلمان اصلی مثل سرویس چوب و لوازم صوتی و تصویری و .. باید هم در پلان خانه جایگذاری مناسبی داشته باشد و هم هماهنگی مناسبی در کنار یکدیگر ایجاد کنند در این بخش میتوانید نمونه هایی از بهترین نوع چیدمان و وسایل را مشاهده نمایید .

سخن پایانی

جهت طراحی دکوراسیون داخلی لوکس باید از لوازم و مبلمانی لوکس و در عین حال ساده استفاده کرد . شما میتوانید با ایده گرفتن از عکس هایی که در این بخش به اشتراک گذاشتیم و حتی ترکیب کردن آنها با یکدیگر میتوانید طراحی دکوراسیون داخلی مدرن خود را آغاز کنید . 

از پروژه های بازسازی ساختمان | بازسازی منزل | تعمیرات ساختمان | بازسازی و دکوراسیون شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات