طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

تعمیرات و بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 29 آذر 1396 در ساعت 10 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی ویلا | بازسازی منزل | بازسازی ساختمان | دکوراسیون داخلی | طراحی ویلا | بازسازی آپارتمان | بازسازی خانه | تعمیرات ساختمان | طراحی نمای ساختمان | بازسازی نما | دکوراسیون اداری | طراحی داخلی

 از پروژه های بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان ما دیدن فرمایید

تعمیرات و بازسازی ساختمان

وقتی مدت زیادی از عمر یک ساختمان میگذرد امکان دارد برخی از بخش های آن پوسیده و یا خراب بشود و همچنین افراد احتیاج دارند تا گاهی در محیط زندگی و یا کار خود تنوع ایجاد کنند . تهیه کردن یک خانه جدید برای اکثر افراد امکان پذیر نیست و در نتیجه در این هنگام بهترین روش ممکن بازسازی آپارتمان است .

در این بخش تلاش میکنیم تا در این خصوص اولویت ها را برای شما مشخص کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و بدانید باید از کجا مراحل بازسازی منزل خود را آغاز کنید

بازسازی و تعمیرات ساختمان

این کار نسبتا دشوار و چالش بر انگیز است در این کار باید از بخش های مهمتر بازسازی منزل را آغاز و پیش ببریم

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2017-02-01_13-15-16.jpg

اولویت اول : طراحی آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و مهمترین بخش خانه محسوب میشود زیرا رفت و آمد زیادی در آن انجام میشود و تمامی اعضای خانواده زمانی از اوقات خود را در آن سپری میکنند به همین سبب طراحی داخلی آن از اهمیت زیادی برخوردار است و باید تازگی و طراوت را به همه افراد منتقل کند .

برای بازسازی آشپزخانه لازم است تغییراتی را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود ایجاد کنیم:

در ابتدا تغییر در ظاهر کابینت میتواند گامی بزرگ در در تحول آشپز خانه باشد چرا که کابینت ها بیشتر سهم را در تزئینات آشپزخانه ایفا میکند .

برای این کار میوانید از انواع مختلف چوب و یا ام دی اف با روکش های متنوع و مختلف استفاده کنید میتوانید تمام درب ها را از یک رنگ  و یا از رنگبندی مختلف در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید .

در گام بعدی میتوان کانتر آشپزخانه را تغییر داد و رنگ و جنسی متناسب با طرح کابینت جدید و نحوه دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کرد .

در قدم بعدی میتوان دیوار پوش ها و کف پوش های جدید برای آشپزخانه تهیه کرد و در انتها خرید و یا تهیه برخی از لوازم برقی و قرار دادن آنها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه میتواند تکمیل کننده کار باشد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2016-12-19_10-04-23.jpg

اولویت دوم : بازسازی سرویس بهداشتی

سرویس ها نیز از پر کاربرد ترین بخشها در خانه محسوب میشوند و دکوراسیون آن خیلی زود تکراری و خسته کننده میشود . تغییر در دکوراسیون سرویس بهداشتی میتوان تنوعی بزرگ را در این فضا به وجود آورد . مثلا با تغییر در کاشی ها و کف پوشها میتوان به کلی جلوه سرویس را عوض کرد .

به خاطر داشته باشید که برای سرویس های بهداشتی میتوان از کاشی هایی که میتوانند بر روی کاشی های قبلی نصب شوند .

علاوه بر تهیه کاشی های جدی میتوان تجهیزات و اکسسوری ها را نیز تغییر داد مثل آینه ، دستگیره ، توالت ها روشویی و ...   که در این صورت میتوان تحولی اساسی در ظاهر سرویس ها به وجود آورد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/a4.jpg

اولویت سوم : بازسازی مشاعات و محوطه سازی

از دیگر فضاهایی که تغییر در آنها موجب تحول در روحیه افراد و یا حتی ظاهر ساختمان میشود قسمت ورودی و حیاط است . اگر کمی وقت بیشتری برای ورودی و حیاط خود صرف کنید متوجه میشوید تا چه اندازه ای میتواند در خانه شما تغییر ایجاد کند . میتوانید در صورت وجود باغچه مقداری چمن و یا گیاهان زینتی بکارید تا در هنگام ورود و خروج از منزل انرژی زیادی از آن دریافت کنید .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/imagereader.aspx24.jpg

با ایجاد این تغییرات کوچک و ساده میتوانید با صرف اندکی وقت و هزینه محیط زندگی خود را از یکنواختی خارج کنید البته این نکته را یاداور شویم در این مطلب سعی کردیم شما را با حداقل های بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان آشنا کنیم . 

جهت بازدید و مشاوره با شماره های 09125754921 و 021-44274146 تماس حاصل فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات