طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

باسازی ساختمان مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 4 ارديبهشت 1396 در ساعت 11 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

باسازی ساختمان مدرن :

باسازی و دکوراسیون داخلی بناهای مدرن امروزه در کشورهای خارجی به عنوان علمی پیشرفته یاد میشود که باید توسط افراد متخصص انجام شود . با تخریب کردن دیوارها و یا اجرای کناف به عنوان دیوار غیر باربر و فضای تقسیم و یا با اجرای کاغذ دیواری مدرن و رنگ کردن دیوارها و اجرای سقف کاذب و...  می توان تغییراتی مهم در طراحی داخلی منزل به ایجاد کرد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aphoto_2016-10-04_09-00-02.jpg

می توان  فضای نشیمن را با اجرای طراحی داخلی که قرار است تلوزیون در آنجا قرار گیرد و با نور پردازی های خاص که انجام میشود تبدیل به نقطه کانونی کرد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/27399-5.jpg

برای اینکه یک طراحی داخلی ساختمان جدیدی داشته باشیم نیازی نیست به طور کامل تمامی فضاها را تخریب کنیم بلکه می توان با باسازی کردن یک بنا با هزینه کمتر آن چیزی که در ذهن میپرورانیم را پیاده کنیم و برای یک شرکت معماری و طراحی داخلی تخریب کردن ساختمان گزینه آخر است و تنها بخش هایی که نیاز به بر چیدن و یا جابه جا شدن داشته باشد را تخریب میکنند . 

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2016-10-01_18-28-06.jpg

باسازی سیستم های گرمایشی و سرمایش

با گذر زمان در ساختمان ها لوله کشی ها  فرسوده میشوند و یا درز آنها  از بین میرود یا درون آنها مسدود می شود که در صورت توجه نکردن آن خسارت زیادی بابت تعمیرات ساختمان باید انجام گیرد و برای باسازی آنها باید لوله کشی  ها کامل باز شوند و مجدد انجام شود واز لوله های استفاده شود که روکش پایدارتری داشته باشد و تشکیل شده از روکشی که غیر جاذب و مقاومت در مقابل جرم گرفتگی داشته باشد. حتما باید مابین لوله ها دریچه بازدید نصب شود که در صورت گرفتگی لوله های فاضلاب بتوانیم آن را باز کنیم

بهتر است که در نصب لوله از متریال عالی استفاده شود همچنین باید درموقع نصب آن هم دقت کرد و برای نصب لوله ها  از افراد با تخصص که در این حرفه هستند کمک گرفت . عایق کردن لوله ها در فرسوده نشدن آنها خیلی کمک می کند و در هدر نرفتن انرژی موثر است اگر لوله های طبقه آخر عایق نشود باعث ترک خوردن سقف میشود نیاز به تعمیرات می باشد 

از پروژه های اجرای کابینت آشپزخانه , بازساز منزل و دکوراسیون لوکس شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات