طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نمای ساختمان مینرال

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 12 ارديبهشت 1396 در ساعت 23 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نمای ساختمان مینرال 

نمای مینرال از به روز ترین سبک های طراحی نما است که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد و توجه بسیاری به آن می شود . در مقایسه با انواع نماهایی که استفاده از آن ها مرسوم است ، نمای مینرال دارای ویژگی ها و مزیت هایی بسیار خاص و شگفت انگیزی است که در این بخش نمونه هایی از بهترین نماهای مینرال را برای شما عزیزان به اشتراک میگذاریم .

نوع طراحی نمای ساختمان و انتخاب سبک طراحی آن ها تاثیر بسیار زیادی بر روی جذابیت و زیبایی ساختمان ها دارد و تنوع بسیار زیادی که در فرم ها و رنگ بندی آنها وجود دارد موجب شده است تا امروزه جایگزین خوبی برای نما مدرن و نما کلاسیک محسوب شود .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/86247888.jpg

نمای مینرال چیست؟

نمای مینرال از جمله سبک هایی است که در ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار میگیرد . ساختار آن ها با رزین و همینطور سنگ های طبیعی به وجود آمده است .

این سبک از طراحی نما ساختمان دارای تنوع بسیار زیادی در رنگبندی و فرم ظاهری است و امروزه طرفدارانی را در ایران به خود جلب کرده است . نمای مینرال از مقاوم ترین سبک ها در اجرای نما ساختمان ها است . و با تنوع زیادی که در انتخاب بخش های مختلف ان وجود دارد با آزادی بسیاری در دست طراحان قرار میگیرد تا به این ترتیب یک نمای معمارانه و دلچسب در اختیار داشته باشیم .

از اصلی ترین ویژگی های سبک مینرال قابلیت اجرای سریع آنها است که همچنین قابلیت ایجاد چسبندگی بر روی انواع سطوح صاف را دارد و همینطور مشکلاتی که در اجرای سنگ و شیشه با آن مواجه می شویم که در اجرای نمای مینرال وجود ندارد .

نماهای مینرال این قابلیت را دارند تا به راحتی جایگزین مناسبی برای رنگ باشند . از دیگر ویژگی های قابل توجه نمای مینرال نگه داری آسان و عدم تغییر فرم است .

از پروژه های بازسازی نما و بازسازی منزل بازسازی ساختمان شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

8 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات