طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

کریستیانو رونالدو و طراحی ویلا ی او

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 15 شهریور 1400 در ساعت 13 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ویلای جدید فوتبالیست معروف و محبوب دنیا ، کریستیانو رونالدو ، به سبک مدرن ، توسط یکی از معروف ترین معماران اسپانیا ساخته شده است . این ویلا که بسیار مجلل و با شکوه است با ترکیب عناصر مدرن و تکنولوژی و با استفاده از مصالح مدرن با رنگ های ساده و اغلب سفید ، در ماریبای اسپانیا ساخته شده است . دارای دکوراسیون داخلی مینیمال و شیکی است که توجه های زیادی را به خود جلب کرده است .

 

اصول طراحی ویلا و دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

  • توجه به سادگی ، خلوص و خوانایی طرح
  • ایجاد حس خاطره انگیزی و آرامش
  • توجه و احترام به سایت و محیط اطراف سایت

 کریستیانو رونالدو و طراحی ویلا ی او

نکات قابل توجه در طراحی ویلا به سبک مدرن

  • توجه به طرح اصلی و کلی

در ابتدای طراحی ویلا وقتی تصمیم بر این است که سبک طراحی ویلا و دکوراسیون داخلی مدرن باشد ، باید به اصول کلی و زیبایی شناسی ها و عملکرد گرایی هایی که در سبک مدرن در الویت است ، توجه نمود تا به این وسیله بتوان بهترین طرح را برای ویلا کشید و آن را به اجرا درآورد .

  • توجه به عملکرد فضاها و نقش آن ها در بنا

عملکرد در طراحی هر بنایی مهم ترین نقش را دارد . پیش از شروع طراحی باید به اینکه چه فضاهایی با چه عملکردی ، به چه علت و به چه منظور نیازمندیم توجه کنیم و طرح کلی را بر اساس همین عملکرد فضاها طراحی کنیم .

  • استفاده از رنگ های درست و تشیل هارمونی میان رنگ عناصر

در طراحی ویلا به سبک مدرن از تنوع رنگی زیادی استفاده نمی شود . سعی شرکت طراحی داخلی و شرکت معماری بر این است که از یک سری رنگ های خاص که در کنار یکدیگر هارمونی ایجاد می کنند و در تضاد زیاد با یکدیگر نیستند ، استفاده شود و تا جایی که میشود فضا را ساده و در عین حال شیک طراحی نمود .

کریستیانو رونالدو و طراحی ویلا ی او

 

  • توجه به طراحی در و پنجره ها

درها و پنجره ها نقش به سزایی در زیبایی ویلاها به سبک مدرن دارند . در طراحی این ویلاها اغلب از پنجره های فراوان و سرتاسری استفاده می شود و تا آنجایی که می توان نور طبیعی به داخل فضا راه می یابد .

  • توجه به نورپردازی

در طرح های مدرن ، نورپردازی از اهمیت بالایی برخوردار است . استفاده از نورهای مقطعی در سقف ، دیوار ، اطراف پنجره ها و ... باعث شیک تر دیده شدن ساختمان مخصوصا در شب می شود .

 

مزایای طراحی ویلا به سبک مدرن

  • خلاقیت بیشتر در طراحی

از آنجایی که در این سبک تقارن و یک سری پیچیدگی سبک های دیگر مانند سبک دکوراسیون کلاسیک وجود ندارد ، دست طراح برای طراحی طرح های خلاقانه باز تر است و میتواند با احجام بازی کند و فرم های جدیدی خلق کند .

  • نورگیری بیشتر و بهتر فضاها

با توجه به آن چه گفته شد ، در این سبک از پنجره های بزرگ و سراسری به وفور استفاده می شود . نتیجتا فضاها نورگیری بهتری دارند و مقدار نور طبیعی وارد شده به فضا بیشتر از سبک های دیگر طراحی است که به دکوراسیون داخلی زیبایی و زندگی می بخشد .

  • انعطاف در طرح و امکان توسعه در زمان های بعد

از آنجایی که در طراحی ویلا به سبک مدرن از ترکیب احجام استفاده می شود ، می توان در آینده به راحتی حجم دیگری به آن افزود و فضاها را گسترش داد .

  • طراحی دلپذیر و ساده ی فضاها

هدف طراحی مدرن سادگی و زیبایی در عین توجه به عملکرد گرایی است و به همین علت است که این سبک در زمان های مختلف بدون توجه به زمان می تواند روی بورس باشد و علاقمندان خودش را داشته باشد .

 

  • توجه به محیط زیست در طراحی

در طراحی به سبک مدرن به انرژی و استفاده ی درست از آن توجه زیادی می شود و سعی می شود که تا آنجایی که ممکن است در هر چیزی صرفه جویی شود و همین امر باعث دوستی این سبک با طبیعت است .

 کریستیانو رونالدو و طراحی ویلا ی او

خصوصیات بارز سبک مدرن

  1. طراحی حجم های ساده
  2. ترند بودن در هر زمانی
  3. پلان ساده و انعطاف پذیر
  4. به صرفه بودن
  5. امکان ایجاد تنوع در چیدمان
  6. طراحی جذاب و گیرا

 

سخن آخر

این روزها خیلی از افراد برای طراحی ویلا و دکوراسیون داخلی خانه ی خود از طرح ها و سبک معماری خانه ی هنرمندان و سلبریتی های مورد علاقه خود استفاده می کنند . یکی از زیباترین ویلاها در سبک مدرن ویلای فوتبالیست پرتغالی محبوب ورزش دوستان ، کریستیانو رونالدوست که از نمایی سفید و مصالحی ساده و شیک ساخته شده است . دکوراسیون داخلی این ویلا که توسط شرکت طراحی داخلی معروفی صورت گرفته است ، توجه های زیادی را به خود جلب کرده است . به هر حال به شما پیشنهاد می شود قبل از طراحی ویلای خود ، به ویلاهای معروف دنیا به ویژه ویلاهای آدم های سرشناس نگاهی بیاندازید و با ترند های روز دنیا آشنا شوید .

8 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات