طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

چگونه طراحی داخلی اسکاندیناوی را به خانه خود بیاوریم

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 آذر 1399 در ساعت 11 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این روزها، با وجود دسترسی فوق العاده آسان به بسیاری از منابع آنلاین، شاید احساس کنید که نیازی به یک طراح داخلی حرفه ­ای برای تغییر سبک خانه خود ندارید اما به پیشنهاد می­کنم حتما از یک شرکت دکوراسیون داخلی مشاوره بگیرید. عناصر طراحی داخلی از کشورها و فرهنگ های مختلف سراسر جهان به سرعت به خانه های آن طرف جهان راه پیدا می کنند. یکی از سبک های محبوب،  طراحی اسکاندیناوی است و به راحتی می توانید آن را به خانه خود بیاورید.

طراحی اسکاندیناوی چیست؟

طراحی اسکاندیناوی

دکوراسیون و طراحی داخلی اسکاندیناوی که گاهی اوقات "طراحی نوردیک" نیز نامیده می شود ساده و مینیمالیستی است و از عناصر هدفمند که دارای عملکرد معنی داری هستند استفاده می­کند. طراحی اسکاندیناوی از اوایل دهه 1900 وارد صحنه شد. در اواسط قرن، آن را به بقیه مناطق اسکاندیناوی گسترش داد. با گذشت بیش از 50 سال ، طراحی داخلی اسکاندیناوی در سراسر جهان گسترش یافته و به مردم این فرصت را می دهد تا خانه خود را به فضایی آرام بخش تبدیل کنند که فرهنگ مصرف گرایی را کاهش می­دهد و عناصر طراحی را که هدفمند هستند، در اولویت قرار دهد.

طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی به ویژه برای افرادی که در فضاهای کوچکتر مانند استودیو یا آپارتمان زندگی می کنند بسیار مفید است. با این حال، طرح اسکاندیناوی در هر خانه ای، بدون توجه به اندازه، قابل استفاده است. و ، بعضی از افراد ممکن است ترجیح دهند که فقط یک اتاق در خانه خود با طرح اسکاندیناوی، در مقابل کل خانه بسازند. این به نظر شما بستگی دارد!

هدف از طراحی اسکاندیناوی این است که به ساکنان خانه کمک کند زندگی روزمره خود را بهبود ببخشند و احساس غرق شدن در اثر رنگ های زیاد و بی نظمی نکنند. این به مردم کمک می کند تا از هر سانت خانه خود استفاده کنند، بدون اینکه آن را با "چیزهای مختلف" پر کنند. بسیاری از مسیرها وجود دارد که می توان با طراحی اسکاندیناوی برای مطابقت با ویژگی های آن استفاده کرد، اما با نظر خود شما.

 

قوانین طراحی اسکاندیناوی چیست؟

روشنایی

یک اتاق یا خانه ای که طرح اسکاندیناوی را مجسم می کند، تا آنجا که ممکن است از نور طبیعی استفاده می کند تا فضاهای روشن و مطبوعی ایجاد کند که بزرگتر و بازتر به نظر می رسند.

 

رنگ ها

طراحی اسکاندیناوی شامل رنگ های ملایم است.  معمولاً در نمای تک رنگ به رنگ خاکستری، سفید، سیاه فکر کنید.

مبلمان

مبلمان سبک اسکاندیناوی

عناصر مبلمان در طراحی اسکاندیناوی باید عملی، کاربردی و ساده باشد. هیچ چیز را خیلی پررنگ و خیلی پرزرق و برق مانند دکوراسیون داخلی کلاسیک در نظر نگیرید. به دنبال چیزی با طراحی مدرن، براق، با اشکال خطی، منحنی های ملایم و پاهای مخروطی بروید. قطعات چوبی برای طراحی اسکاندیناوی بسیار عالی هستند.

دکور

حتی اگر مینیمالیسم کلیدی است، دریغ نکنید که به طرح اسکاندیناوی خود دکور اضافه کنید. آثار هنری با استفاده از نقاشی های چوبی یا ساده ، گیاهان کوچک خانگی ، پتوهای گره خورده و فرش های نرم همه در زیبایی اسکاندیناوی گره خورده است.

طیف ها

طیف های آبی، خاکستری های تیره، صورتی های کمرنگ و غیره را اضافه کنید. در هر اتاق باید احساس "نور" شود. تکه های چوبی همچنین می توانند جلوه های بی نظیری در اتاق ایجاد کنند.

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات