طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی و ساخت ویلا در کیش و قشم

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 1 تير 1400 در ساعت 17 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کیش و قشم جزایر واقع در سواحل جنوبی کشور و مقاصد گردشگری اصلی کشور در فصول پاییز و زمستان هستند . تجیهزات و امکانات موجود در این جزایر موجب ایجاد استقبال بی سابقه در مردم برای سفر به این مناطق شده است . همچنین در سال های اخیر علی الخصوص پس از بروز پاندمی کرونا  در جهان ، تمایل به خرید و یا طراحی و ساخت ویلا در این مناطق بیش از پیش گشته است .

طراحی و ساخت ویلا در کیش و قشم

 

از آنجا که طراحی ویلا در کیش و یا قشم مقرون به صرفه تر از خرید ویلا در این مناطق است و همچنین نتیجه ساخت ویلا به ذهنیات و سبک زندگی کارفرما ، نزدیک تر است ، ساخت ویلا نسبت به خرید آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است .

طراحی و ساخت ویلا در کیش و قشم

انتخاب کیش و یا قشم برای طراحی و ساخت ویلا می تواند چالش برانگیز باشد زیرا هر دو منطقه از نظر آب و هوایی نزدیک به یکدیگر هستند و میانگین دما در کیش و قشم در طول سال حدود 26 درجه است . از این رو در ادامه مشخصه ها و ویژگی های هر جزیره معرفی خواهد شد تا علاقه مندان بتوانند با دید باز یکی از این دو جزیره زیبا را برای ساخت ویلا مدرن و کلاسیک و اجرای آن انتخاب نمایند .

طراحی و ساخت ویلا در کیش و قشم

طراحی و ساخت ویلا در کیش

کیش جزیره ای است که طراحی آن با چشم انداز توسعه گردشگری صورت گرفته است . در این جزیره ساختمان ها و هتل های لوکسی به چشم می خورند که در مناطق ساحلی ساخته شده اند و پذیرای گردشگران کشور خودمان و همچنین توریست هایی از دیگر کشورهای جهان هستند . همچنین در این جزیره ویلا سازی رشد فزاینده ای داشته و افرادی که تمایل به بهره گیری از ویلای شخصی در کیش دارند می توانند به راحتی ویلای مورد نیاز خود را تهیه نمایند .

طراحی و ساخت ویلا در کیش و قشم

در این جزیره جاذبه های منحصر به فردی برای گردشگران پیش بینی شده است که از آن میان می توان به باغ پرندگان ، شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین ها ، کشتی یونانی و پارک آبی اشاره نمود . امکان استفاده از انواع تفریحات آبی در این جزیره وجود دارد و در نتیجه سفر به این منطقه خاطرات خوشایندی را ایجاد خواهد نمود .

طراحی و ساخت ویلا در کیش و قشم

در سال های اخیر معماران و طراحان شرکت معماری در زمینه طراحی و اجرای ویلا در کیش وارد شده و طرح های بی نظیری را خلق نموده اند . افراد با مشورت با این متخصصان می توان بهترین ویلایی را که با نیازها و امکانات آنها تناسب داشته باشد را تهیه نمایند .

طراحی و ساخت ویلا در کیش و قشم

طراحی و ساخت ویلا در قشم

قشم جزیره ای ساحلی است که از نظر مساحت وسعتی دو برابر کشور بحرین دارد . امکانات رفاهی در جزیره قشم نسبت به کیش در سطح پایین تری قرار دارد اما نه به آن اندازه که در جذب گردشگران و توریست ها تاثیر منفی بگذارد . قشم پهناورتر از کیش است و جاذبه های تاریخی فراوانی را در دل خود جای داده است که این امر از نظر علاقه مندان و دوستداران بناهای تاریخی مزیت عمده این جزیره محسوب می گردد . در قشم علاوه بر مقاصد تاریخی ، جاذبه های طبیعی زیادی نیز در انتظار بازدید کنندگان است . آب انبار بی بی و مقبره بی بی مریم (تم سنیتی) ، قلعه پرتغالی ها ، گورستان های تاریخی قشم مهم ترین و پر طرفدارترین جاذبه های تاریخی قشم هستند که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود می کشاند . طبیعت زیبای این جزیره را می توان در جزایر ناز، روستای لافت ، توریان و کاسه سلخ ، دره ستارگان ، تنگه عالی محمد ، غار نمکدان ، تنگه چاهکوه ، جنگل‌ های دریایی حرا ، بام قشم ، غار خربس دید .

طراحی و ساخت ویلا در کیش و قشم

تمایل به داشتن ویلای شخصی در مناطق خوش آب و هوا روز به روز در حال افزایش است و این منطقه نیز از این قاعده مستثنی نیست . قشم منطقه ای تجاری محسوب می شود و بازرگانان بسیاری در این منطقه اقدام به طراحی و ساخت ویلا می نمایند . همچنین بسیاری از گردشگران نیز برای سهولت دسترسی و سفر راحت به این جزیره ، اقدام به خرید ویلا در قشم می کنند . توصیه می شود افراد برای برخوردای از ویلای ایده آل ، اجرای دکوراسیون داخلی کلاسیک و یا مدرن و یا بازسازی ساختمان آن را به تیمی حرفه ای واگذار نمایند .

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات