طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام ها در سال 2020

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 18 فروردین 1399 در ساعت 13 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه حمام ها علاوه بر مکانی برای دوش گرفتن به فضایی برای استحراحت و آرامش یافتن تبدیل شده اند به همین دلیل طراحی داخلی این مکان های خصوصی نیز اهمیت پیدا کرده است. برای آشنایی بیشتر با ایده هایی در طراحی داخلی حمام ها همراه ما در شرکت معماری هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید.

حمام به سبک 2020

طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام ها در سال

یکی از سبک های طراحی داخلیحمام ها در سال 2020 ایجاد کردن طاقچه هایی در دیوارهاست که باعث افزایش فضای ذخیره سازی در حمام های کوچک می شود علاوه بر این ظاهری لوکس به حمام شما می بخشد.

شما می توانید با این طراحی دکوراسیون لوکس وسایل خود را در این طاقچه ها قرار دهید و با نصب چراغ هایی این طاقچه ها را روشن و درخشان کنید، اما لازم نیست کل فضای داخل طاقچه ها روشن باشد.شما می توانید از چراغ های ال ای دی استفاده کنید، به این صورت که بیشتر تمرکزتان بر روی لبه ها باشد.برای هماهنگی بیشتر آن با فضای حمام این چراغ ها را در کل حمام از جمله کف و سقف نصب کنید.به طور مثال در تصویر زیر تکسچر به کار رفته در سقف که توسط لامپ های ال ای دی فضا را روشن کرده است طراحی این حمام را برجسته تر و چشمگیر تر جلوه داده است.

نکته ای که باید در مورد به کاربردن چراغ های ال ای دی در لبه ها توجه داشت این است که این چراغ ها قادر به روشن کردن کل فضای حمام نیستند بلکه به عنوان  طراحی دکوراسیون داخلی حمام ها استفاده می شوند و بیشتر جنبه ی تزیینی دارند.

حمام به سبک میدسنچری

اگر بازسازی ساختمان شما به سبک مید سنچری است سعی کنید در حمامتان هم از عناصر این سبک به کار ببرید.نورپردازی با استفاده از لوستر های این سبک ظرافت خاصی به فضای داخلی حمام شما می بخشد.

تصمیم گیری در مورد قرار گیری چراغ ها از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود.به طور مثال همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید با قرار دادن لامپ ها در جلوی آیینه به جای چهارتا لامپ ،هشت تا لامپ دارید که باعث می شود به روشنایی بیشتر حمام شما کمک کند.

به کاربردن لوستر برای نورپردازی حمام های بزرگ

طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام ها در سال

داشتن لوستر در داخل حمام چیز عجیبی نیست.اگر می خواهید فضای حمام خود را لوکس تر جلوه دهید از لوسترها همراه با چراغ های دیواری در کنار آیینه ها استفاده کنید اما نکته ای که در این جا وجود دارد این است که قبل از انتخاب لوستر اندازه ی حمام خود را در نظر بگیرید و اینکه انتخاب لوستر برای نورپردازی حمام ها، بیشتر مناسب حمام های بسیار بزرگ است.

حمام به سبک روستیک (روستایی)

طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام ها در سال

اگر برای بازسازی منزل خود سبک روستیک یا همان سبک روستایی علاقه دارید طراحی حمام ها با دیوار سنگی و نوپردازی با ترکیبی از آویزهای دیواری و چراغ های سقفی فلزی گزینه ی بسیار مناسبی است.شما می توانید در این سبک با نورپردازی با استفاده از چراغ های دیواری قدیمی بر روی دیوارها جلوه ای ویژه به آن ببخشید اما برای روشنایی بیشتر حمام اجازه دهید نور چراغ سقفی فلزی این کار را انجام دهد.

نصب آیینه بر روی دیوار حمام

طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام ها

اگر حمام خانه ی شما کوچک است و با این حال قصد طراحی آن را دارید با در نظر گرفتن نکاتی ، می توانید علاوه بر طراحی حمامتان فضای آن را بزرگ تر جلوه دهید.

یکی از این راهکارها آیینه ها هستند.با قرار دادن آینه بر روی دیوار حمام علاوه بر زیبایی، فضای حمام شما بزرگ تر جلوه داده خواهد شد. اما این نکته را در نظر بگیرید که وسایل تیز و برنده در حمام هایی که فضای کوچکی دارند خطرناک هستند پس از آینه های دور گرد استفاده کنید.

همچنین برای طراحی لوکس ساده و مینیمالیستی حمام ها می توانید با ایجاد نور پشت آینه ی روی دیوار فضای حمام خود را چشمگیرتر جلوه دهید.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات