طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شرکت طراحی ویلا و دکوراسیون در اربیل عراق

بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 14 آبان 1400 در ساعت 15 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اربیل یکی از زیباترین شهرهای کشور عراق است که در کردستان عراق جای دارد و مرکز استان اربیل محسوب می شود . این شهر همچنین از نظر جغرایایی در نزدیکی شهر موصل قرار دارد . شهر اربیل را می توان یک شهر با قدمت تاریخی زیاد دانست چرا که قدمت آن به شش هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد و از شهرهای قدیمی دنیا محسوب می شود .

این شهر به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد یکی از مقاصد گردشگری کشورهای اطراف و همچنین دیگر کشورهای جهان است و به همین دلیل می توان آن را امروزه رسما به عنوان یک شهر در حال پیشرفت به حساب آورد چرا که امروز در آن به شهرسازی و معماری بیش از گذشته اهمیت می دهند و همین امر نیز باعث افزایش آمار گردگشری در این شهر شده است .

 

طراحی ویلا و دکوراسیون داخلی در اربیل عراق از زبان شرکت طراحی ویلا و طراحی داخلی هیرادانا :

افراد در اربیل عراق به دلیل اینکه شهری در حال توسعه می باشد به معماری های شیک تر و سبک های جدیدتر در این زمینه برای ساختن و دکوراسیون ساختمان های خود ، روی آورده اند . سبک هایی همچون سبک کلاسیک و سبک مدرن و مینیمال که از پر طرفدار ترین سبک ها در سرتاسر جهان هستند و جای خلاقیت زیادی دارند که شرکت معماری هیرادانا در مطالب زیر به معرفی مختصری از سبک کلاسیک می پردازد و شما می توانید با خواندن این مقاله با این سبک در زمینه ی طراحی ساختمان و طراحی داخلی آشنا شوید .

سبک کلاسیک :

ویلاها و خانه هایی که به سبک کلاسیک ساخته می شوند از ابتدا تا کنون در میان افراد مختلف به ویژه ثروتمندان پر طرفدار بوده است و می توان گفت این سبک ، سبکی است جدای از زمان و به همین دلیل است که هیچوقت قدیمی نمی شود و همیشه سبکی شیک و بروز محسوب می شود . این سبک هم در طراحی ویلا و خانه و هم در طراحی داخلی با ویژگی های مختلف خود قصد دارد که بیش از سبک های دیگر اصالت ، شکوه و جلال را به افراد نشان بدهد . 

شرکت طراحی ویلا و دکوراسیون در اربیل عراق

ویژگی های سبک کلاسیک در طراحی ویلا از زبان شرکت طراحی ویلا و طراحی داخلی هیرادانا :

v   استفاده و طراحی ستون ها

از ابتدایی ترین ساختمان هایی که در تاریخ به سبک کلاسیک ساخته شده اند تا ساختمان های مختلف امروزی به سبک کلاسیک ، ستون یکی از عناصر همیشگی بوده است . طراحی ستون ها با سبک های مختلف و جزییات متفاوت ولی مشخص و خاص در سبک کلاسیک ، در طراحی ویلا ها و خانه ها و در طراحی نما باعث بوجود آمدن حس استقامت و اصالتی خاص در این سبک می شود که همواره می تواند انسان را به خود جذب کندو باعث زیبایی ساختمان ها شود .

v   استفاده از سنگ های شیک در نما

استفاده از سنگ های شیک مانند سنگ مرمر ، گرانیت و یا تراورتن در طراحی نمای خانه ها و ویلاهایی که به سبک کلاسیک ساخته شده اند امری قطعی و همیشگی است . این سنگ ها باتوجه به رنگ و سبکی که دارند می توانند نما را در طراحی ویلا بسیار زیبا کرده و همچنین شکوه و جلالی خاص به این طراحی ویلا بدهد . البته که این سنگ ها ارزش ها متفاوتی دارند و با توجه به بودجه ای که کارفرما مد نظر دارد از این سنگ ها در نما استفاده می شود . تراورتن ارزان ترین نوع سنگ های استفاده شده در سبک کلاسیک هستند که هر چه روشن تر و بی رگه تر باشند قیمتشان و همچنین زیباییشان بیشتر می شود . همچنین این سنگ ها از استقامت بالایی نیز برخردار هستند .

v   توجه به تزیینات و جزییات

سبک کلاسیک یکی از معدود سبک هایی است هم در طراحی ویلا و هم در طراحی داخلی دارای جزییات بسیاری است که هیچ یک از این جزییات بدون دلیل به وجود نیامده اند و نمی توان در استفاده ی از آن ها بی مهابا و با اغراق عمل کرد و بلکه باید با دانش و هنر تمام آن ها را به کار گرفت و در کنار هم قرار داد . همچنین این سبک برخلاف اکثر سبک ها دارای تزیینات بسیاری است و در این سبک به انواع عناصر نیز اهمیت ویژه ای داده می شود .

شرکت طراحی ویلا و دکوراسیون در اربیل عراق 

 

v   توجه به تقارن ، نظم و اعتدال

داشتن یک نقطه ی مرکزی و طراحی مابقی عناصر با توجه به این نقطه و حفظ تعادل و  نظم در کنار وجود این تقارن ، نکته ی بسیار مهمی در طراحی به سبک کلاسیک است و حتما باید رعایت شود تا بتوان گفت یک نما به سبک کلاسیک طراحی شده است و همچنین بتواند به خوبی حس و حال کلاسیک و آن اصالت و وقارش را به مخاطب القا کند .

کاربرد های سبک کلاسیک در  حوزه ی طراحی داخلی :

v   استفاده از رنگ های گرم

در دکوراسیون کلاسیک اصولا از رنگ های گرم مانند رنگ کرم ، قهوه ای ، بژ و ... برای عناصر مختلف و دیوارها و کف و ... استفاده می شود . ترکیب این نوع رنگ ها با هم باعث می شود تا فضای یک خانه ی کلاسیک احساس گرما و صمیمیت در عین شیک بودن و باوقار بودن را به افراد بدهد و همین یکی از دلایل پر طرفدار بودن و قدیمی نشدن این سبک در میان افراد جوامع مختلف است .

v   توجه به تقارن و نظم

چیدمان مبل ها ، جای گذاری تابلوها و کنار هم گذاشتن تک تک عناصر در یک دکوراسیون کلاسیک باید به گونه ای باشد که کاملا قرینه و دارای نظم باشند تا بتوانند حس اعتدال و منظم بودن را به مصرف کنندگان و مشاهده کنندگان خود القا کنند . می توان گفت رعایت این نکته تاثیر به سزایی در کلاسیک بودن یک دکوراسیون می گذارد .

v   توجه به نوع پارچه برای مبلمان و پرده ها

همانطور که در مطالب بالا هم گفته شد تک تک جزییات در دکوراسیون کلاسیک دارای اهمیت هستند و باید در انتخاب و چیدمان آن ها کمال توجه را نشان داد . پارچه ها به طور کلی به عنوان روکش های مبل و صندلی و پرده ها و ... تاثیر زیادی در انواع دکوراسیون داخلی می گذارند از این رو لازم است که در انتخاب نوع پارچه ها توجه نشان داد و دقت کرد تا کاملا با سبک کلاسیک منطبق باشند .

 

v   توجه به تزیینات

عناصر تزیینی مختلف مانند مجسمه های شیک ، تابلو فرش های زیبا و ... در دکوراسیون کلاسیک جایگاه بسیار خوبی دارند و می توانند به خوبی با عناصر اصلی دکوراسیون ترکیب شده و وقار و اصالت و شکوه و جلال خاصی را به طراحی داخلی یک خانه ی کلاسیک بدهد .

شرکت طراحی ویلا و دکوراسیون در اربیل عراق 

سخن آخر

در مطالب بالا سعی شد به مختصر سبک کلاسیک که یکی از محبوب ترین سبک های طراحی ویلا و طراحی داخلی در اربیل عراق و دیگر شهرها و کشورهای کره ی زمین می باشد را توضیح دهیم و شما را با ویژگی های منحصر به فرد این سبک آشنا سازیم . به هر حال برای این که شما بتوانید یک خانه و ویلای خوب و با سبک دلخواهتان داشته باشید یا یک دکوراسیون شیک ، بهتر است که با سبک ها مختلف آشنا شوید و خصوصیات آن ها را بدانید و همزمان هم با یک شرکت معماری معتبر مشورت کرده و کارها را با هماهنگی هم به جلو ببرید . شرکت معماری هیرادانا یکی از شرکت های معتبر در سطح کشور است که کارهای بسیاری در زمینه های مختلف حتی در زمینه ی بازسازی و بازسازی ساختمان ویلایی انجام داده است و آماده ی خدمت رسانی و انجام پروژه های گوناگون در کشورهای اطراف به ویژه اربیل عراق می باشد و شما می توانید اگر قصد ساخت و یا دکوراسیون ساختمانی را در این شهر دارید از مهندسان و طراحان این شرکت کمک بگیرید .

9 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
علی بدری : کلیپس ترمووود تولید میکنم درخدمتم .۰۹۱۲ ...
0 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات