طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بهترین رنگ براي کابینت آشپزخانه

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 11 آذر 1399 در ساعت 16 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تغییر رنگ کابینت آشپزخانه ساده ترین و موثرترین روش تغییر ظاهر و بازسازی و دکوراسیون است.

کابینت آشپزخانه ممبران یا مدرن مقدار قابل توجهی از فضای بصری آشپزخانه شما را اشغال می کنند. بنابراین ، رنگ کابینت اولین چیزی است که باید هنگام تصمیم گیری در مورد طراحي داخلي آشپزخانه خود در نظر بگیرید. ما 27 رنگ کابینت آشپزخانه را گرد آورده­ايم که به فضای شما ظاهری منسجم و تمیز می­دهد.

سیاه

کابینت مشکی

کابینت های آشپزخانه سياه کاملاً مکمل لوازم استیل و طيف­های جسورانه هستند. آنها حالتي دراماتیک می دهند و برای نگاهی مدرن و مینیمالیستی مناسب هستند.

سبز مايل به زرد

گرچه برای همه مناسب نیست، اگر می خواهید فضای آشپزخانه ای روشن و شاد داشته باشید که فضای باز را به داخل خانه می آورد  کابینت های اين رنگي استفاده كنيد. آن را با رنگ های خاکستری ، سیاه یا قهوه ای روی وسایل ، کف و پرده ست کنید.

قرمز مرجاني

کابینت رنگ مرجانی

کابینت های آشپزخانه مرجانی احساسی زنده و زنانه به آشپزخانه ها می دهد. آن را با طيف های سفید یک رنگ تیره متضاد مانند آبی تیره تركيب کنید.

کرمي

کرمي رنگي خنثی است، بنابراین می توانید آن را دستکاری کنید تا به یک دكوراسيون آشپزخانه کلاسیک، مدیترانه ای، صنعتی یا ویکتوریایی برسید. اگر با آشپزخانه کوچک کار می کنید ، کابینت آشپزخانه خود را کرمی رنگ­آمیزی کنید. این امر فضای بزرگتر را ایجاد می­کند.

زرشکی

اگر جسور هستید، با رنگ زرشکی کابینت خود رنگ کنید. وقتی با وسایل برقی یا استیل ضد زنگ جفت شود کاملاً هماهنگ می­شود.

سفید ملایم

رنگ سفید یکی از رایج ترین رنگ­های کابینت آشپزخانه ممبران به دلیل سادگی آن است. اگر می خواهید دکوراسیون یا ویژگی های منحصر به فرد آشپزخانه را برجسته کنید، کابینت های سفید آشپزخانه عالی هستند.

بادمجانی

با کابینت های آشپزخانه به رنگ بادمجانی یک حالت زنانه اضافه کنید. با چنین رنگ محکمی، بقیه قسمت های آشپزخانه را مینیمالیستی نگه دارید.

سبز جنگلی

برای مدتی آشپزخانه های سبز از مد افتادند، اما اکنون کابینت های سبز جنگلی ظاهر شده اند تا مکمل کاشیکاری پشت سینک و رنگهای خاکی باشند.

خاکستری مایل به بژ

رنگ خاکستری مایل به بژ مناسب برای طراحی داخلی آشپزخانه های کوچک است و می­توان آنرا تقریباً با هر چیزی ست کرد.

طلایی

تجمل ، درخشش و براق شدن را فرض کنید. کابینت های آشپزخانه طلایی به زیبایی با میزهای گرانیتی ست می شوند تا ظاهری مدرن و گرم داشته باشند.

سبز خاکی

رنگ سبز خاکی چشم­نواز است و نمای زمینی ایجاد می کند. کابینت های سبز خاکی با کاشیکاری پشت سینک خاکستری ملایم و طرح کابینت باز ترکیب می­شوند.

اسطوخودوسی (بنفش کمرنگ)

کابینت اسطوخودوسی

کابینت های به رنگ اسطوخودوس مانند گل ها ، فضای اتاق را ظریف و شاداب می کنند. کابینت های اسطوخودوس را با رنگ نارنجی یا حتی سفید برای ایجاد یک فضای مدرن ست کنید.

آبی کمرنگ

گفته می شود که رنگ آبی یک اثر آرام بخش دارد و باعث آرامش می شود. کابینت آشپزخانه با رنگ آبی روشن متفاوت اما هنوز کلاسیک و ظریف است - برای فضاهای کوچک دوست داشتنی و مناسب است.

سبز نعنایی

کابینت سبز نعنایی

کابینت های آشپزخانه سبز نعنایی یکی دیگر از گزینه های مناسب برای فضاهای کوچک است. برای سبک پرزرق و برق دستگیره ­های برنجی اضافه کنید. از آنجا که این امر خاص است، آزمایش کنید تا مطمئن شوید که مکمل لوازم خانگی، کاشیکاری ، میزهای پیشخوان و کف است.

سرمه ای

سرمه ­ای با رنگ های خنثی و رنگ های چوبی زیبا است و طراحی داخلی کلاسیک و دکوراسیون لوکسی را ایجاد میکند. یک مزیت عمده از رنگ سرمه ای  فارغ بودن از زمان است. با دستگیره های طلایی یا نقره ای عالی به نظر می رسد.

7 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات