طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی اتاق خواب دخترانه

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 18 خرداد 1399 در ساعت 15 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از لحاظ روانشناسی محققان میگویند محیطی که ما در آن هستیم نشان دهنده خلق و خوی ماست پس بهتر است تلاش کنیم تا بهترین مکان را از لحاظ زیبایی برای خودمان تهیه نماییم.ما در این مقاله می خواهیم درباره بازسازی اتاق دخترانه صحبت کنیم و امیدواریم که با استفاده از این مطالب و سلائق خود و ترکیبی از آنها بتوانید به محیط دلخواه خود برسید .

دختر خانم ها معمولاً جزئیات را خیلی در نظر می گیرند و برایشان خیلی مهم هست که در مقابل دوستانشان و یا اقوام ، اتاقشان زیبا به نظر برسد و دوست دارند که زیباترین اتاق خواب را داشته باشند.

 همیشه برای شروع یک طراحی اول باید یک سبک خاص را مورد نظر خود قرار دهید تا بتوانید بر اساس آن نسبت به بقیه وسایل و رنگ‌آمیزی و حتی اکسسوری را بر اساس آن سبک انتخاب نمایید.

یکی از مهمترین نکات در طراحی داخلی اتاق دخترانه رنگ آن می باشد که اغلب دخترها رنگ های شاد و یا رنگ صورتی کمرنگ را دوست دارند.دلپذیرتر می شود که از این رنگها برای اتاق خواب استفاده کنید.شما همچنین می‌توانید چیدمان دکور را هم از این رنگ ها انتخاب کنید: مثلاً بالش هایی که رنگی هستند و  پرده اتاق را می توانید با طیف پررنگ تر انتخاب نمایید و پاف های رنگی در اتاق خواب باعث می شود که جلوه زیباتری را به خود ببخشد.

شما باید دقت داشته باشید برای چه رده سنی بخواهید طراحی کنید.طبیعتاً هر سنی یک تبلیغی خود را دارد دختر بچه ای که ۷ سال هستند سلیقه شان متفاوت است دختر بچه هایی است که ۱۴ ساله هستند پس باید دقت باشید که همه چیز با روحیات و سلایق دختربچه ها طراحی شود.

بازسازی اتاق خواب دخترانه

 نکاتی درباره دکوراسیون داخلی اتاق دخترانه:

  • اگر کودک شما در حال تحصیل میباشد باید یک قسمت از اتاق را برای میز مطالعه و برای درس خواندن آن اختصاص دهید.
  • شما باید دقت داشته باشید برای چه رده سنی بخواهید طراحی کنید.طبیعتاً هر سنی سلیقه خاص خود را دارد .دختر بچه ای که ۷ سال هستند سلیقه شان متفاوت است دختر بچه هایی است که ۱۴ ساله هستند پس باید دقت باشید که همه چیز با روحیات و سلایق دختربچه ها طراحی شود.

بازسازی اتاق خواب دخترانه

  • اگر کودک شما در حال تحصیل میباشد باید یک قسمت از اتاق را برای میز مطالعه و برای درس خواندن آن اختصاص دهید.
  • اما ممکن است یکسری ها دوست نداشته باشند که رنگ اتاقشان صورتی باشد شما می توانید از رنگ های نارنجی و زرد رنگ های گرم دیگر استفاده کنید شما می توانید حتی یک محیط دل سرد و بی روح را به وسیله رنگ کردن به محیطی پر انرژی و جذاب تبدیل کنید.
  • نظم در طراحی دکوراسیون داخلی نکته مهمی است که برای دختر خانم ها خیلی جذاب می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است برای اینکه نظر را در اتاق دخترتان بیاورید می توانید با استفاده از ناحیه بندی و مشخص کردن هر محدوده برای چه کاری است آن را طراحی و چیدمان کنید.
  • فرش اتاق خواب و پرده باید مطابق با سن کودک تان انتخاب شود اما همیشه ساده ترین انتخاب ها می توانند ماندگارترین انتخاب ها باشند مثلاً از پرده هایی که در اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی استفاده می کنید نباید در اتاق کودک تان استفاده کنید.
  • اگر میخواهید سبک مدرن را برای اتاق خواب دخترانه انتخاب کنید و یا سادگی را در فضا وسایل رعایت کنید.

بازسازی اتاق خواب دخترانه

  •  حتی می‌توانید از سبک مینیمالیسم هم برای دکوراسیون لوکس اتاق دخترانه  استفاده کنید مینیمالیسم به این معنی است که حداقل با حداقل ترین و سایر می توانید زیباترین دکوراسیون را داشته باشید اما همه چیز به  سن و خلق و خوی فرزند شما بستگی دارد.
  •  برای تزئین دیوار می توانید از نقاشی هایی که کودکتان خودشان آن را کشیده انداستفاده،و آنها را قاب کنید و بر دیوار اتاق  بچسبانید.
  •  سعی کنید یک میز عسلی در کنار تخت فرزندتان قرار دهید و یک آباژور رومیزی روی آن بگذارید که شب ها برای او داستان بگویید یا اگر خودش تمایل به خواندن کتاب داشت بتواند از نور ملایم آن استفاده کند.
  • هنگامی که میخواهید اجرای دکوراسیون داخلیاتاق را شروع کنید اول از همه باید وسائل بزرگ را بچینید مانند تخت خواب؛میز تحریر و ....
  • برای کف اتاق خواب میتوانید از موکت های رنگی استفاده کنید.

امیدواریم با توجه به سلائق و نظرات فرزندتان و با استفاده از این مقاله به آن طرحی که تمایل دارید برسید و نکات مهم در طراحی را در طراحی داخلی منزل اعمال کنید.

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات