طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

هدف بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 21 فروردین 1396 در ساعت 16 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هدف از بازسازی ساختمان رسیدن به دو نتیجه است :

فضایی که در آن اوقات خود را میگذرانیم و خانواده در آن شکل میگیرد را به نحوه ای آراسته کنیم تا تمامی ساکنین نهایت لذت را از آن برده و آرامش بسیاری دریافت کنند و در واقع خانه چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ جسمی محلی برای استراحت و تجدید قوا برای آغاز یک روز جدید باشد .

از لحاظ ارزش مادی نیز بازسازی باعث میشود تا ساختمان ارزش بیشتری پیدا کند و به این ترتیب در بازار خرید و فروش مسکن این امکان به وجود میاید تا ملک را با قیمت بالاتری به فروش برسانیم .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2017-04-05_12-05-27.jpg 

حالا این سوال به وجود میاید که این کار را باید از کجا شروع کنیم و چه کارهایی را در جهت رسیدن به مقصود انجام دهیم :

قبل از اقدام برای هر کاری لازم است تا در ابتدا میزان بودجه ای که برای این کار کنار گذاشته ایم مشخص شود و همینطور باید تعیین کرد تا چه بخشهایی از ساختمان باید مورد بازسازی و تعمیرات ساختمان قرار بگیرد و با بودجه ای و تغییرات مورد نظر چه مصالحی و با چه کیفیتی میتوان استفاده کرد .

مثلا شاید بخواهیم تمامی سیم کشی ها و لوله کشی ها و یا بخشی از آنها را تعویض کنیم و یا حتی رادیارتورها و سیستم های سرمایشی را تغییر دهیم همچنین عایق بندی ها در قسمت سرویس ، بام و دکوراسیون آشپزخانه نیاز به بازبینی دارد تا در صورت نیاز عایق بندی جدید انجام شود .

این بخش ها از اصلی ترین قسمت ها در خانه هستند اما گزینه های دیگری نیز وجود دارند که در مرحله ی بعدی لازم است تا به آنها پرداخته شود مواردی از قبیل درب ها ، پنجره ها ، متریال کف و جداره ها و فضا سازی خوب و مناسب که شامل تغییراتی در محل خواب ها و سرویس ها باشد . با این همه مواردی که عنوان شد لازم است تا با کارشناسان خبره و کارامد در این زمینه مشورت کنید تا به این صورت فضای مطلوبی برای زندگی خانوادگی ایجاد کنید . 

از پروژه های بازسازی و دکوراسیون و دکوراسیون لوکس شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات