طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون مغازه به سبک کلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی داخلی مدرن یا کلاسیک واحدهای تجاری یکی از نکات ضروری است که تمامی فروشندگان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند . شاید در زمان راه اندازی یک کسب و کار نوپا توجه لازم به دکوراسیون داخلی صورت نگیرد اما این امر را می توان یک اشتباه مهلک برای رونق تجاری آن واحد صنفی دانست . طراحی دکوراسیون مغازه مستلزم صرف مبالغ هنگفتی از سرمایه است اما در حقیقت ضامن موفقیت کسب و کار خواهد بود .

بازدیدکنندگان و مشتریان در نگاه اول مجذوب ویترین مغازه ها و دکوراسیون آن می گردند و پس از کمی درنگ و بررسی ویترین ، تصمیم به صرف وقت بیشتر در داخل مغازه می نمایند . چنانچه در آرایش ویترین و دکور مغازه انرژی کافی صرف نشود ، مشتریان توجهی به اجناس داخل مغازه نخواهند نمود که این اتفاق از منظر فروشندگان و صاحبان کسب و کار بسیار ناخوشایند است و در حقیقت تمامی زحمت های کشیده شده را به باد خواهد داد .

طراحی دکوراسیون مغازه به سبک کلاسیک

شیوه های متفاوتی برای طراحی دکوراسیون واحدهای تجاری وجود دارد که در آن میان یکی از سبک های پرطرفدار طراحی دکوراسیون داخلی ، سبک کلاسیک است . البته اجرای سبک کلاسیک برای ساختمان هایی که نمای مدرن دارند جذابیت نخواهد داشت و توصیه طراحان و هنرمندان فعال در صنعت معماری این است که بین نمای بیرونی فروشگاه و دکوراسیون داخلی تناسب و تقارب وجود داشته باشد .

دکوراسیون داخلی مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه به سبک کلاسیک

دکوراسیون داخلی مغازه ها نقش پر رنگی در رونق کسب و کار دارند و لازم است هزینه و زمان زیادی برای طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه صرف شود . ویترین ها در حقیقت شناسنامه واحد تجاری محسوب می شوند و معرف مغازه و اجناس آن هستند . چنانچه معرف به خوبی تعریف شده باشد و گیرایی لازم را داشته باشد ، ارتباط موثر بین فروشگاه و مشتری برقرار خواهد شد .

 بهترین طراحی دکوراسیون در میان واحدهای تجاری مربوط به دکورهایی است که علاوه بر داشتن جذابیت برای مشتری ، آسودگی کاربر و بازدیدکننده را نیز فراهم آورد . نورپردازی حرفه ای نیز سبب ایجاد نتایج بسیارمطلوبی در طراحی دکوراسیون شده و دکور ایده آل و مشتری پسندی را برای صاحبان واحدهای تجاری و فروشگاه ها ایجاد می کند . استفاده از نورپردازی حرفه ای و علمی می تواند هم از به وجود آمدن هزینه های اضافی برای فروشگاه جلوگیری به عمل آورد و هم در کسب نتایج مثبت هم افزایی ایجاد کند .

طراحی دکوراسیون مغازه به سبک کلاسیک

طراحی دکوراسیون و ویترین مغازه به حدی اهمیت دارد که لازم است در طی بازه های زمانی مشخصی اقدام به بازسازی و نوسازی آن گردد . طراحی به روز مغازه سبب جلوه گری در میان سایر واحدهای تجاری شده و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب خواهد نمود . به همین دلیل توصیه می گردد صاحبان فروشگاه ها در رابطه با این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند و با به روز رسانی دکور خویش به تجارت مغازه خود رونق بخشند .

طراحی کلاسیک برای اجناس متناسب

طراحی کلاسیک واحد تجاری فقط برای اصنافی که در رابطه با کالاهای کلاسیک فعالیت می کنند توصیه می شود . چنانچه زمینه فعالیت یک فروشگاه ، اجناس مدرن باشد ، طراحی کلاسیک برای دکوراسیون مغازه نامناسب خواهد بود و نتیجه مطلوبی را در پی نخواهد داشت . به همین علت بهتر است در انتخاب سبک طراحی به اجناس عرضه شونده نیز دقت کافی شود و از به کارگیری سبک های ناهماهنگ اجتناب شود .

المان های موجود در طراحی دکوراسیون کلاسیک مغازه

برای طراحی داخلی کلاسیک از المان هایی استفاده می شود که یادآور احساس روزگاران قدیم در بیننده باشد . استفاده از لوازمی که تداعی کننده سبک تجارت در گذشته هستند و نوستالژیک بوده و حس خوشایندی را برای مشتریان فراهم می کنند ،  بهترین ایده برای طراحی مغازه به سبک کلاسیک هستند . قطعا ابزاری چون چرتکه در داخل مغازه های امروزی کاربردی ندارند اما مشتریان را با سال های گذشته پیوند داده و سبب تلطیف روحیه بازدیدکنندگان می شود .

طراحی دکوراسیون مغازه به سبک کلاسیک

نوع چیدمان دکوراسیون کلاسیک با توجه به کالاهای عرضه شده جهت فروش متغیر است . بدیهی است که جهت فروش اجناس دکوری لوکس  نمی توان از سبک چینش دکوراسیون فروشگاه عرضه ساعت استفاده نمود . چنانچه تناسب لازم بین جنس موجود در فروشگاه و قفسه بندی ها وجود نداشته باشد ، مشتری دید کافی به اجناس نداشته  و از خرید منصرف خواهد شد .

 

6 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات