طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

تاثیر دکوراسیون در محیط کار

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 31 فروردین 1396 در ساعت 12 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تاثیر دکوراسیون در محیط کار

یک روز صبح که در حال رفتن به محل کار خود هستید از سمت خیابان نگاهی به ساختمان خود بیاندازید و وضعیت آن را بررسی کنید ، آیا نمای ساختمان زیبایی قابل قبولی دارد ؟ آیا ساختمان شما در مقایسه با نمای ساختمان لوکس و امروزی بسیار کهنه و قدیمی است ؟ به هیچ وجه تصور نکنید برای جلوه بخشیدن به طراحی نما ساختمان باید کل ساختمان را تخریب و از نو بسازید بلکه می توانید تنها با صرف کمی وقت نواقص و خرابی های آن را رفع کنید .

گام بعدی را با مطرح کردن یک نمونه ملموس بیان خواهیم کرد ، هر کسی وقتی برای خرید لباس به فروشگاه ها میرود تمایل دارد تا لباس را قبل از خرید پروو کند تا از هماهنگی سایز و رنگ و طرح آن با پوست و اندام خود اطمینان پیدا کند . در رابطه با نوع دکوراسیون داخلی نیز به همین طریق باید عمل کرد باید توجه داشته باشم تا نوع دکوراسیون اداری ما علاوه بر هماهنگی با موضوع فعالیت سازمان لازم است با مجموعه و ساختمان نیز تناسب داشته باشد .

گاهی اوقات با خرید و یا اجاره یک جای جدید این مشکل را رفع کرد و گاهی اوقات با بازسازی ساختمان اداری می توان بسیار مقرون به صرفه تر عمل کرد . مسیر ورود و خروج ارباب رجوع را مورد بررسی قرار دهید و ببینید ارباب رجویان شما برای رسیدن به دفتر کارتان چه مسیری را باید طی کنند و چه منظره ای را مشاهده میکنند ؟ ایرادات موجود را در حد معقول و متناسب با بودجه بر طرف کنید .

بعد از مسیر ورودی نوبت به خود دفتر کار می رسد . در ادارات این انتظار می رود که با باز کردن درب ورودی افراد با منشی و یا میز مسئول دفتر مواجه شوند تا بتوانند خواسته خود را مطرح کنند و راهنمایی بگیرند . آیا از محل قرار کرفتن میز منشی حس خوبی دارید؟ در صورتی که میز منشی از درب ورودی فاصله دارد و یا اینکه وضعیت رضایت بخشی ندارد لازم است تا هر چه سریع تر نسبت به اصلاح آن اقدام کنید چرا که منشی به نوعی کارت ویزیت شما محسوب می شود . 

از پروژه های بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان شرکت دکوراسیون هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات