طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بهترین شرکت طراحی ویلا

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 12 شهریور 1402 در ساعت 11 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین شرکت طراحی ویلا در ایران

هدف شما از طراحی ویلا چیست؟

مگر نمیخواهید مکانی آرام، امن و سرشار از امکانات داشته باشید تا بی دغدغه استراحت کنید و در کنار خانواده و دوستان تعطیلات عالی را بگذرانید. اگر هدف شما از دریافت خدمات طرحی ویلا این است پس جای درستی آمده اید.

از کجا بهترین شرکت طراحی ویلا را بیابیم؟ چگونه به آنها اعتماد کنیم؟

باید تمامی قرارداد طراحی و اجرا و ساخت ویلا را صفر تا صد بخوانید و از کسانی درخواست اجرای ویلایتان را داشته باشید که در تمامی مراحل ضمانت کافی را به شما بدهد که در هیرادانا تمامی مراحل کاملا تضمینی است.

قیمت طراحی ویلا چقدر است؟

بسته به متراژ زمین، سبک و سلیقه مورد نظرتان، میزان امکانات مد نظر شما و میزان بودجه در نظر گرفته برای تجهیز و دکوراسیون ویلایتان متفاوت خواهد بود. اما در هیرادانا قبل از شروع هر مرحله کاملا دقیق براورد خواهد شد تا کارفرما در اواسط کار به مشکل مالی نخورد.

براورد دقیق هزینه و مشاوره رایگان و بازدید: 09125754921

چه سبکی مناسب تر است؟

تمامی سبک ها از مدرن و کلاسیک تا مینیمال و روستیک را برایتان طراحی و اجرا خواهیم کرد. البته بهتر است منطقه جغرافیایی شما نیز بررسی شود.

آیا طراحی رایگان است؟

بله. در صورتی که ساخت ویلا و یا اجرای بازسازی ویلا و دکوراسیون داخلی ویلایتان با ما باش تمامی مراحا طراحی رایگان خواهد بود.

طراحی ویلا جزو پروژه‌ هایی می باشد که اغلب طراحان به آن علاقمند هستند، زیرا در طراحی یک ویلا، معمار می تواند اوج هنر و خلاقیت خود را به نمایش بگذارد.

چرا هیرادانا را اتخاب کنیم؟

شرکت معماری هیرادانا همراه با تیم حرفه ای و مجرب از صفر تا صد طراحی ویلا در کنار شما عزیزان می باشد. این شرکت با کارنامه ای درخشان و موفق و همچنین در نظر داشتن کادری مجرب و حرفه ای همواره در تلاش است تا بهترین طرح ها را در کنار مناسب ترین قیمت خدمت شما عزیزان ارائه دهد. همچنین در تمام مراحل کارتان ضمانت کافی را ارائه خواهیم کرد.

مشاهده پروژه های ویلایی هیرادانا

اگر طراحی ویلا طبق اصول و قواعد طراحی ویلا، طراحی و اجرا گردد، می‌ تواند رفاه و آسایش بیشتری را وارد محیط زندگی شما کند. در حقیقت طراحی ویلا یک فرآیند بخصوصی میباشد که باید توسط افراد حرفه ای و با تجربه اجرا گردد.

در واقع افرادی که به عنوان طراحان ویلا چه در طراحی نما و چه در طراحی داخلی فعالیت می کنند، باید دارای خلاقیت بالایی بوده و همچنین با اصول و قواعد طراحی ویلا آشنایی کافی داشته باشند. شرکت معماری هیرادانا با در نظر داشتن تیم خلاق و حرفه ای و همچنین با تجربه در زمینه طراحی ویلا همراه شما عزیزان می باشد.

با برخی جزئیات ویلا با شما هستیم

  • انتخاب سبک

طراحی ویلا با استفاده از سبک های مختلفی قابل طراحی و اجرا می باشد و انتخاب سبک به سلیقه شخصی کارفرما، میزان بودجه، اندازه فضا و ... بستگی دارد.

 بهترین شرکت طراحی ویلا

به عنوان مثال برخی از افراد علاقه مند به ایجاد فضاهایی ساده و به دور از تجملات و طرح‌ های پیچیده می باشند، که اولین پیشنهاد ما به این عزیزان طراحی ویلای مدرن می باشد.

در این سبک طراحی همه چیز در اوج سادگی طراحی می گردد و اولویت طراح عملکرد و کاربردی بودن فضاها می‌ باشد، در این سبک همه چیز ساده، زیبا و شیک طراحی می شود.

پلان ویلاهای طراحی شده به این سبک به صورت اپن یا باز است، در این سبک از پنجره های بزرگ و یکسره استفاده می شود. بنابراین علاوه بر این که نور طبیعی کافی به فضاهای داخلی راه پیدا می کند، از داخل نیز دید مناسبی به فضاهای خارجی دارد و برای طراحی ویلا سبکی کاربردی و مناسب به شمار می رود.

در سبک مدرن برخلاف سبک کلاسیک که ایجاد تقارن در طراحی از ویژگی های اصلی طراحی می باشد، در طراحی تقارن ایجاد نمی شود و طراح با بازی با احجام، اشکال و رنگ ها در فضا تعادل ایجاد می نماید.

در سبک مدرن می توان از انواع رنگ های مختلفی متناسب با اندازه فضا و سلیقه شخصی افراد استفاده کرد. اما از پرکاربردترین رنگ ها در این سبک می توان به رنگ سفید ، طوسی، آبی و ... اشاره کرد.

از دیگر سبک های پرکاربرد برای طراحی ویلا، می‌ توان به سبک کلاسیک اشاره کرد. سبک کلاسیک برای ویلا هایی که دارای متراژ بالایی هستند، مناسب می باشد. این دسته از ویلاها برای افرادی مناسب است که علاقمند به ایجاد فضایی مجلل و باشکوه هستند.

در این سبک از طرح های زیبا و پیچیده، ایجاد تقارن در طراحی، رنگ های غنی مانند رنگ طلایی، بژ، آبی، کرم و ... اشاره کرد .

البته سبک های مناسب برای طراحی ویلا تنها به سبک مدرن و کلاسیک محدود نشده و می‌ توان از دیگر سبک‌ ها نیز برای طراحی ویلا استفاده کرد. 

سبک روستیک

اگر شما علاقه مند به ایجاد فضایی، گرم و دنج روستایی هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان طراحی به سبک زیبای روستیک می باشد. این سبک به شما کمک می کند تا ویلایی زیبا، متفاوت و خاص طراحی نمایید.

همانطور که از نامش پیداست سبک روستیک به شما کمک می کند تا خانه ای شبیه به خانه‌ های روستایی، اما به شکل مدرن و امروزی طراحی نمایید. در این سبک اغلب از رنگ های طبیعی مانند تنالیته های مختلف رنگ سبز، قهوه ای و غیره استفاده می شود.

 بهترین شرکت طراحی ویلا

در طراحی ویلا به سبک روستیک برای ایجاد فضایی روستایی زیباتر، از متریال های طبیعی مانند چوب و سنگ و … با ظاهری طبیعی استفاده می شود.

  • میزان بودجه

همانطور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم انتخاب سبک علاوه بر سلیقه شخصی و متراژ فضا به میزان بودجه شما نیز بستگی دارد.

به عنوان مثال در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک به دلیل استفاده از متریال های طبیعی و طرح های شلوغ و پیچیده و ... از هزینه بالاتری نسبت به سبک های مدرن و مینیمال برخوردار می باشد. بنابراین پیش از انتخاب سبک برای طراحی ویلا به میزان بودجه نیز توجه نمایید.

8 / 10
از 9 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات