طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و دکوراسیون خانه

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 14 اسفند 1395 در ساعت 17 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی ساختمان و دکوراسیون خانه

اطمینان داشته باشید که هرگز از بیشتر کردن نور طبیعی در دکوراسیون منزل و یا افزایش دادن سایز پنجره ها پشیمان نمی شوید اما در صورت بزرگتر شدن پنجره ها باید راهکار هایی برای کنترل دما و مصرف انرزی در نظر گرفت برای جلو گیری کردن از ورود بیش از حد گرما در تابستان و یا خارج شدن گرما در فصل زمستان میتوان از پنجره های دو جداره استفاده کرد و پنجره را با پرده هایی مناسب پوشش داد . همچنین با قرار دادن قرار دادن دریچه هایی که برای سرمایش و گرمایش تعبیه میشود در مجاورت پنجره ها موجب میشود تا کنترل دما بهتر و اصولی تر صورت گیرد .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/aa54381375901268704274.jpg

در دکوراسیون داخلی خانه در صورتی که در استفاده از مبلمان لوکس و عالی زیاده روی نکنید و به یک الی دو وسیله ی بسیار لوکس و چشمگیر اکتفا کنید از خرید خود پشیمان نخواهید شد در صورتی که این وسایل بسیار خاص و منحصر بفرد است بهتر است در خرید خود نهایت دقت و توجه را داشته باشید .

در صورتی که تمایل دارید تا از رنگ های تند و جیغ در چیدمان دکوراسیون لوکس منزل خود استفاده کنید میتوانید وسایل تزیینی و دکوری ها را به این رنگ ها انتخاب کنید . طراحی داخلی ساختمان با استفاده از رنگ های ملایم به همراه وسایل کوچک و اشیاء دکوری ریز موجب میشود تا تمام مجموعه به خوبی به چشم میاید .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/raffaello-tv-stand-luxury-classic-unit.jpg

از فرم هایی که قدیمیترند نیز میتوانید به خوبی بهره ببرید چرا که اگر از مبلمان و تجهیزاتی با مدل هایی قدیمی تر استفاده کنید دکوراسیون داخلی و چیدمان شما دیرتر حس تکراری بودن و کهنه شدن را به خود میگیرد .

دلیل استفاده از بعضی مدل های کلاسیک هنری است که در دل این اجسام نهفته است که در تمامی نسل ها طرفداران خود را دارد و موجب لذت بردن همگان میشود در صورتی که مبلمان مدرن و متفاوت به سرعت موجب دل زدگی میشود و بر این اساس بهتر است در هنگام خرید بیشتر عملکرد اشیاء را مد نظر قرار دهید و این اطمینان را پیدا کنید که وسایل کاربردی که تهیه میکنید دارای قابلیت ها و فضای کافی برای رفع نیاز شما داشته باشد چرا که فضای کم برای نگهداری وسایل موجب به هم ریختگی و شلوغی در دکوراسیون داخلی منزل میشود .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/a54381375901268704274.jpg

در هنگام انتخاب و نحوه ی قرار دادن مبلمان بهتر است فرم گردشی و دایره وار را در محیط حفظ کنید یعنی تمامی قسمت های خانه را از تجهیزات و وسایل چوبی و شل دکوری پر نکنید زیرا وجود موانع در هنگام راه رفتن در خانه موجب ایجاد تنش و درگیری میشود بدون اینکه حتی بدانید چه چیزی شما را می آزارد .

سخن آخر اینکه وقتی صحبت از پایدار بودن دکوراسیون و بازسازی ساختمان میشود بدین معنا نیست که نباید به هیچ عنوان چیدمان ما هیجان انگیز و متنوع باشد . بیشتر مردم در لحظه ی اخر تصمیم میگیرند که از یک سبک دکوراسیون داخلی ساده استفاده کنند . همیشه به خواسته های قلبی خود در این زمینه نیز توجه کنید چرا که رضایت قلبی و کسب آرامش در محیط خانه از اهمیت فراوانی بر خوردار است که این علایق و خواسته های قلبی به یکباره تغییر پیدا نمیکنند ممکن است در گذشت زمان برخی از نیاز های شما تغییر پیدا کند که در این صورت خبر خوبی که به شما میدهیم این است که شما میتوانید در هر زمان طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان خود را تغیر دهید و از خدمات شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا در زمینه بازسازی منزل استفاده کنید . 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات