طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و تعمیرات منزل

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 16 فروردین 1396 در ساعت 14 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی و تعمیرات منزل

در تعمیرات ساختمان یکی از مهمترین موارد که باید تغییر داده شود کف پوش فضای مورد نظر است . در صورتی که شما از کف پوش های قدیمی خود خسته شده اید و از آنها راضی نیستید میتوانید از مشاورین شرکت معماری هیرادانا کمک بگیرید تا با توجه به میزان بودجه ی شما بهترین خدمات را به شما عزیزان ارایه کنیم .

در بحث بازسازی ساختمان تعویض لوله به موقع و صحیح لوله ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که لوله ها در صورت ترکیدگی سبب ایجاد خرابی های بسیار زیاد و حتی گاها صدمات جبران ناپذیری میشوند به این صورت که هم ترکیدگی کوچک به مرور زمان بزرگتر میشود و هم نشت آب موجب صدمه دیدن به اسکلت ساختمان و مصالح ساختمان میشود به همین دلیل این کار را باید به افراد ماهر و با تجربه سپرد چرا که در صورتی که کامل تعمیر نشود هزینه های بسیاری را به بار می آورد .

از دیگر قسمت هایی که تعمیرات آن حایز اهمیت بسیار زیادی است میتوان به سرویس بهداشتی و حمام اشاره کرد در صورتی که کاشی های آن لق بزند باید سریعا اقدام به بند کشی شود چرا که ممکن از رطوبت از بین کاشی ها به لایه ی زیرین نفوذ کند و مصالح و ملاتها را دچار آسیب دیدگی کند و به همین طریق تعویض شیر آلات نیز بسیار نیازمند توجه است چون شیرآلات هر چند سال به دلیل برخورد مستقیم با آب و رسوبات آن فرسوده میشوند و چکه میکنند و حتی گاها با تعویض یک واشر تعمیر میشوند و در کنار تامین آسایش برای اعضای خانواده در مصرف آب نیز صرفه جویی میشود .

در ساختمانهایی که در زمان های قدیم ساخته شده اند درب ها و پنجره ها دارای استانداردهای مصرف انرژی نیستند و امروزه به منظور جلو گیری از به هدر رفتن انرژی ها در بازسازی آپارتمان ها درب ها و پنجره های upvc به همراه شیشه های دو جداره استفاده میشوند که هم عایق صدا و هم عایق حرارتی محسوب میشوند برای درب ها نیز معمولا از درب ضد سرقت و برای سرویس ها از درب های ضد آب استفاده میشود تا به این صورت عمر مفید ساختمان بالا برود .

قسمت بام و عایق آن نیز باید هر چند سال یک بار تعمیر و تعویض شود چرا که به طور مستقیم با شرایط جوی درگیر است و در برابر سرما و گرمای مدام دچار فرسودگی شده و از بین میرود بهتر است متریالی که در این قسمت استفاده میشود کیفیت بالایی داشته باشد تا مقاومت آن بالا باشد و در نتیجه در زمان کوتاه احتیاج به بازسازی و نوسازی مجدد نداشته باشد .

در آپارتمان های قدیمی در فصل گرما و سرما افراد دچار مشکل میوند زیرا باید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را مکرر تعمیر کنند و به این دلیل آرامش خود را از دست میدهند پیشنهاد ما این است که به جای تعمیر کردن مداوم این دستگاه ها سیستم های قدیمی را با سیستم های مدرن تعویض کنند و به راحتی و در اسایش از آن استفاده کنند چرا که در طی سال تعمیر دستگاه های قدیمی نیاز به زمان و هزینه ی بالایی دارد . سیستم های مدرن علاوه بر اینکه با مقاومت و استانداردهای بالایی ساخته میشند برای آپارتمانهای نقلی و کوچک نیز بسیار مناسب هستند زیرا فضایی را اشغال نمیکنند . 

از پروژه های بازسازی و دکوراسیون کابینت آشپزخانه و طراحی نمای ساختمان شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات