طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی آشپزخانه

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1395 در ساعت 12 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کابینت | طراحی داخلی | کابینت آشپزانه | اجرای کابینت | بازسازی ساختمان | دکوراسیون داخلی | بازسازی منزل | بازسازی آشپزخانه | طراحی آشپزخانه

جهت بازدید و مشاوره با شماره های 09125754921 و 021-44274146 تماس حاصل فرمایید

 بازسازی آشپزخانه

افرادی که قصد دارند در ظاهر خانه و محل سکونت خود تغییر ایجاد کنند در ابتدا به سراغ بازسازی کابینت ها و آشپزخانه خود میروند. در این کار میتوان به بازسازی کلی کابینت ها و یا جزیی از آنها فکر کرد اگر زمان و یا هزینه مطرح نباشد میتوانید با جایگزین کردن یک دست کامل کابینت تغییرات عمده و اساسی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد کنید. در غیر این صورت میتوانید با ایجاد تغییراتی در کابینت های موجود ارزان و سریع به هدف خود برسید.

در اینجا به روش هایی برای بازسازی آشپزخانه اشاره میکنیم

1- تعویض کردن کشو ها دستگیره و در کابینت

در بازسازی ساختمان به صورت جزیی اگر تمایلی برای تغییر کابینت ها ندارید میتوانید با تعویض یراق آلات و یا بخشی از آن در آشپزخانه خود تفاوت هایی را ایجاد کنید. در این مورد باید به همخوانی داشتن رنگها در چیدمان آشپزخانه دقت کنیم.

2- رنگ آمیزی دیوارها

در هنگام بازسازی هر فضایی یکی از اصلی ترین آیتم هایی که به آن میپردازیم رنگ آمیزی فضا است. رنگ روشن در آشپزخانه میتواند فضا را از شلوغی و در هم ریختگی نجات دهد و یک نظم سطحی را به بیننده القا کند.

3- تغییردادن درب های کابینت

نوسازی ساختمان و کابینت ها میتواند در بر گیرنده مراحلی شامل خریدن کابینت های نو با طرح رنگ و جنس دلخواه، باز کردن کابینت های قدیمی، نصب کردن کابینت های جدید هزینه وزمان زیادی را احتیاج دارد. از این رو بسیاری از افراد تمایل دارند که فقط درب های کابینت خود را تعویض کنند. درب ها میتوانند از شیشه ام دی اف و یا درب های با طرح ها و نقوش مختلف باشد و حتی میتوانید درب های قدیمی خود را با رنگ هایی مدرن و زیبا رنگ آمیزی کنید و تنوع بسیاری را در محیط ایجاد کنید.

4- استفاده کردن از چراغ هایی با طرح های تازه

برای کابینت ها معمولا از یک نوع چراغ استفاده میشود و و گاهی میتوان با تعویض کردن چراغهای سقفی جلوه متفاوت و خاصی در محیط به وجود آورد

5- تزیین کردن دیوارهای آشپزخانه

برای اجرای کابینت و دکور مناسب با تعدادی اکسسوری در آن میتواند گرمای محیط را بیشتر کند به این منظور حتی میتوان از یک تابلوی مناسب استفاده کرد.

6- اهمیت دادن به پرده آشپزخانه

پرده جزیی از دکوراسیون خانه محسوب میشود پس نباید از اهمیت دادن به آن قافل بود

7- جمع و جور کردن آشپزخانه

شلوغی و نا مرتب بودن آشپز خانه باعث میشود از دید طبیعی خارج شود و تاثیر منفی بر روی بیننده بگذارد قرار دادن وسایل اضافی در آشپزخانه بر روی کانتر و یا کابینت ها میتواند زیبایی محیط را تا حد زیادی کاهش بدهد.

8- تهیه کردن لوازم جدید برای آشپزخانه

زمانی که لوازم اضافی موجود بر روی کابینت ها و یا کانتر را بر میداریم لازم است لولزم جدیدی را متناسب با محیط تهیه کرده و جایگزین کنیم که میتواند یک سبد و یا یک ظرف برای میوه باشد.

9- جایگزین کردن متریالهای مدرن یا مصالح قدیمی

آشپزخانه های قدیمی با مصالحی که در گذشته باب بوده ساخته شده است در صورتی که امروزه مصالحی در بازار وجود دارد که روح و زیبایی بسیار زیادی به فضای ما میدهند

10- تعویض کف پوشها

پوشش کف آشپزخانه از مواردی است که کمتر به آن اهمیت میدهیم و در صورتی که هم در جلوه ی آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی دارند و به دلیل مرطوب بودن آن لازم است از مصالح با کیفیت و بهداشتی استفاده شود.

11- حذف کردن کابینت های هوایی

در آشپزخانه های بزرگ توصیه میشود که برای دلباز تر شدن آشپزخانه تمام و یا بخشی از کابینت های هوایی را حذف شود که این کار این امکان را برای ما بوجود میاورد تا در دیوارهای خالی از انواع تابلو ها و قفسه ها برای تکمیل محیطی مناسب برای آشپزخانه استفاده کنیم.

12- تعویض کانتر

صفحه ی روی کابینت ها از ام.اردی است که لازم است در آشپزخانه به آن توجه شود و با قرار دادن یک سنگ خوب مثل کورین ، مرمر، گرانیت و ... میتوان صاحب یک آشپزخانه نو و زیبا شد

13- قرار دادن تک صندلی های مدرن در دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان قلب خانه مورد استفاده قرار میگیرد و لوازم زیادی را در خود جای میدهد میتوانیم با قرار دادن تک صندلی هایی زیبا در کنار کانتر و یا صندلی های مدرن برای میز ناهار خوری آشپزخانه خاص بوجود بیاوریم که این کار وابستگی زیادی به محیط آشپزخانه و سلیقه شخصی افراد ساکن در منزل دارد.

14- استفاده از لوازم برقی دارای برچسب انرژی

امروزه بحث صرفه جویی در میزان مصرف آب و انرژی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. پس استفاده از لوازم برقی دارای برچسب انرژی میتواند محیطی مدرن برای آشپزخانه ما بوجود بیاورد.

15- تامین روشنایی کافی برای محیط آشپزخانه

با مدرن کردن تمامی امکانات موجود در آشپزخانه باید تامین روشنایی مناسب را نیز در نظر بگیریم و با داشتن انتخابی مناسب در خصوص لوستر و انواع چراغ های سقفی و لامپ ها نور پردازی آشپزخانه را بروز رسانی و مدرن کنیم که این کار باعث میشود تمامی وسایل موجود جلوه ای دو چندان داشته باشند.

16- استفاده از اجزای دکوری مناسب

آشپزخانه محل مناسبی برای قرار دادن اکسسوری ها و لوازم دکوری میباشد. امروزه بسیاری از کارفرماهای محترم درخواست دارند تا قفسه هایی مناسب برای نگه داری گیاهان و آجسام تزیینی به وجود بیاوریم.

شرکت معماری هیرادانا آماده ارایه هر گونه مشاوره و خدمات اجرای دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون مسکونی، دکوراسیون مغازه، دکوراسیون آشپزخانه میباشد و آماده عقد قرار داد با سازمانهای دولتی و مراکز اداری و تجاری میباشد.

روند اجرای پروژه های بازسازی کابینت

ابتدا کارفرما با متخصین هیرادانا تماس میگیرد و خواسته خود را در این خصوص در میان میگذارد و سپس مشاوران ما در خصوص تمامی اجزای کابینت اعم از بدنه ها ، روکش ها ، یراق آلات ، نحوه نصب هر کابینت و زمان مورد نیاز برای ساخت و اجرا توضیحات لازم را با کارفرما در میان میگذارند و بعد طی یک بازدید حضوری از محل مورد نظر ، برداشت ابعاد و اندازه ها و وضعیت موجود انجام میشود.

در این مرحله با توجه به موارد در خواست شده توسط کارفرما پیشنهادات و نمونه هایی از طرف طراحان گروه معماری هیرادانا ارایه میشود تا مرحله ای که طرح و رنگ و جنس مصالح به تایید کارفرما برسد سپس پیش پرداخت مطابق با قرار داد پرداخت میشود تا سفارش ساخت به کابینت سازها داده شود.

تمامی بدنه ها و اجزای کابینت ها در کارخانه ساخته میشود و فقط برای نصب و سوار کردن به محل پروژه حمل میشود که مدت زمان سفارش تا نصب به متراژ پروژه بستگی دارد.

شما میتوانید از نمونه کارهای گروه معماری هیرادانا درزمینه ی انواع کابینت های ام دی اف ، های گلاس ، ممبران ، با سبک هایی مدرن و کلاسیک در همین سایت دیدن نمایید و سپس با سپردن آشپزخانه خود در زمینه ی نور پردازی ، کابینت کاری ، گچ کاری ، آسمان مجازی ، دیوار پوش ، کف پوش و ... به متخصین ما با طیف خاطر روند کار را نظاره گر باشد. 

 

از پروژه های کابینت و دکوراسیون ما دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات