طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اهمیت دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 17 آبان 1401 در ساعت 12 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

المان ها و ترفند های روز در فضای اداری

یکی از جمله کارهایی که طراحان داخلی حرفه ای هنگام طراحی دکوراسیون اداری انجام می دهند استفاده از المان ها، عناصر و ترفندهای ترند و به روز دنیا می باشد. استفاده از این اطلاعات در طراحی می تواند باعث زیباتر و مدرنیته تر دیده شدن آن شده و فضای اداره را در نظر همگان امروزی و حرفه ای نشان دهد. به همین دلیل برای طراحی دکوراسیون اداری خود حتما باید از افراد و متخصصینی کمک بگیرید که به دانش روز آگاه بوده و همواره خود را در زمینه ی دکوراسیون داخلی اپدیت نگه می دارند.

پارتیشن بندی

یکی دیگر از مواردی که امروزه در طراحی فضاها و دکوراسیون شرکت ها به آن توجه بسیاری می شود چگونگی ارتباط فضاها با یکدیگر است. ایجاد ارتباط درست میان فضاها می تواند تاثیر بسزایی در تسریع شدن کارهای اداری هم برای کارمندان و هم برای مراجعه کنندگان داشته باشد. از جمله راه هایی که امروزه می توان با استفاده از آن ها بدون نیاز به دیوار فضاها را از یکدیگر جدا نمود استفاده از پارتیشن ها و نوع چیدمان مبلمان می باشد که در انواع سبک های دکوراسیون بسیار مورد توجه می باشند. 

چیدمان فضا

اهمیت دکوراسیون داخلی اداری به دو جهت است. تاثیری که نوع چیدمان دکوراسیون محل کار بر روی کسب و کار میگذارد اول بر روی خود ما و پرسنل محل کار است و در مرحله بعدی برای جذب مشتری و افراد مراجعه کننده می باشد . در رابطه با موضوع اول باید بدانید که یک طراحی مناسب و ایده آل و اجرای دکوراسیون اداری میتواند نظم و ترتیب را به محل کار ما هدیه بدهد همچنین در کنار آن می تواند باعث ایجاد آرامش و انرژی در کارکنان بشود و به این ترتیب موجب می شود تا سرعت اجرای کارها بالاتر برود و در مجموع بازدهی بیشتری در کار داشته باشیم .

Office-decoration-tricks

بهتر است نوع چیدمان و سبک دکوراسیون اداری که انتخاب میکنیم با نوع فعالیتی که در اداره و یا سازمان انجام می شود سازگاری داشته باشد در مرحله ی بعد تاثیری که دکوراسیون بر روی ارباب رجوع و مراجعه کنندگان دارد را نمی توان نادیده گرفت حس خوبی که از وارد شدن به یک محیط شیک و منظم در مراجعه کنندگان به وجود می آید باعث می شود تا تمایل به ایجاد همکاری نیز افزایش یابد . مثلا جایگذاری پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است تا شما بعد از وارد شدن به یک اداره ابتدا با میز منشی روبرو شوید تا از آنجا به سمت اتاق جلسات و یا مدیریت هدایت شوید که بهتر است هر دو این بخش ها نیز برای سهولت بیشتر به بخش ورودی نزدیک تر باشد . توجه داشتن به میزان روشنایی و چراغ هایی که در محیط وجود دارد نیز حایز اهمیت است .

از پروژه های بازسازی ساختمان ، بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان هیرادانا دیدن فرمایید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات