طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ارتباط طراحی نما و مشاعات ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت بازسازی ساختمان و معماری هیرادانا با چندین سال سابقه درخشان و بیش از صد و پنجاه پروژه موفق با داشتن تیمی متخصص و مجرب میتواند شما را در امر طراحی و اجرای نمای کلاسیک ، نمای مدرن ، نمای رومی ، نمای سنگ ، نمای کامپوزیت و نمای خشک یاری کند و از صفر تا صد پروژه را در خدمت شما کارفرمایان عزیز باشد .

شرکت طراحی و اجرای نمای و بازسازی ساختمان هیرادانا از سال 1391 فعالیت خود را در جهت طراحی و اجرای نماهای ساختمانی به شکلی تخصصی و حرفه ای و با دانش کامل شروع کرده است و توانسته است با فعالیت حرفه ای و خلاقانه و البته با رعایت تمام ضوابط و استانداردهای موجود در امر طراجی و اجرای نما ساختمان ، پروژه های موفق و زیادی در کشور و بلاخص در شهر تهران انجام دهد .

هیرادانا با پشتوانه گروهی متخصص و مجرب در زمینه های هنری و طراحی و همچنین گروهی با دانش بالای فنی و اجرایی با رعایت و در نظر گرفتن تمام اصول و ضوابط شهرداری و با داشتن تجربه موفق و بالای کارگاهی و امکانات تخصصی پروژه های موفق زیادی را در غالب نماهای مسکونی ، اداری ، تجاری ، فرهنگی و ... طراحی و اجرا کند .

هوویت و جلوه یک شهر را نماهای ساختمان های آن شهر میسازند که برای داشتن شهری زیبا و همگون باید نماهای ساختمانی با توجه به بافت شهری و نماهای مجاور خود طراحی و اجرا شوند .

نکات و مواردی که باید در طراحی نمای ساختمان به آنها دقت کرد :

  • جلوه و زیبایی خاص نما و جداره بیرونی ساختمان
  • رعایت اصول بهینه کردن مصرف انرژی
  • بالابردن طول عمر ساختمان با ایجاد یک لایه بیرونی

مصالح مختلفی را میتوان در اجرای نما ساختمان استفاده کرد که با توجه به نوع سبک نما و بازسازی مورد نظر و همچنین ماهیت ساختمان میشود انتخاب کرد .

دکوراسیون مشاعات ساختمان

اولین برخورد هر فرد بعد از نمای یک ساختمان مشاعات و لابی ساختمان است ، مشاعات از اصلیترین و مهمترین بخش ها محصوب میشود و بازسازی و دکوراسیون داخلی این فضا که شامل راه پله ، آسانسور ، لابی ، فضای سبز و حیاط و ... میشود بسیار  پراهمیت است و باید با دقت و ظرافت خاصی طراحی و اجرا شود .

ویژگی ها و نکاتی که باید در بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی مشاعات به آنها توجه کنیم :

  • طول عمر بالا و مقاومت زیاد مصالح و متریال ها مهم است تا در عبور و مرورهای زیاد دچار آسیب نشوند .
  • رنگ های روشن و سفید به بزرگتر و دلباز تر شدن فضا کمک میکند .
  • نورپردازی در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون لابی و مشاعات بسیار مهم است و باید به خوبی نورهای طبیعی و مصنوعی را طراحی و اجرا کرد .
  • درب ورودی مهمترین بخش مشاعات و لابی است باید در نحوه جاگذاری و فرم درب ورودی بسیار دقت کرد .

 

9 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات