طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اجرای کابینت آشپزخانه

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 7 اسفند 1395 در ساعت 11 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گام اول در اجرای کابینت آشپزخانه

انتخاب یک سبک مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه و یا کابینت

برای سفارش دادن یک دکور و یا کابینت مناسب و ایده آل که با سلیقه اعضای خانواده هماهنگی داشته باشد لازم است تا با انواع سبک هایی که در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد آشنایی داشته باشد و سپس این سوال را برای خود مطرح کنید که کدام یک از سبک ها را برای آشپزخانه خود میپسندید؟

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2016-10-16_15-12-30.jpg

جواب این سوال به نوع چیدمان و دکوراسیون منزل شما نیز بستگی دارد و در انتخاب هر یک از سبک های مدرن ، کلاسیک ، پست مدرن به این امر توجه داشته باشید که امروزه در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل آشپزخانه بخش مهمی از سالن محسوب میشود و این ترکیب شدن اجزا با یکدیگر موجب میشود تا این اجبار ایجاد شود که در انتخاب سبکی برای دکوراسیون آشپزخانه که بخش مهمی و وسیعی از خانه محسوب میشود به سبک اجرا شده در سالن نیز توجه شود . به طور مثال اگر سالن خانه به سبک مدرن چیدمان شده است برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن یا در نهایت سبک پست مدرن توصیه میشود تا به این طریق هماهنگی و آرامش بیشتری در دکوراسیون خانه ایجاد شود .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2016-10-16_15-12-33.jpg

توصیه دیگر ما برای خانه های کوچک پرهیز کردن از سبک کلاسیک است چرا که یکی از لازمه های این سبک ایجاد تقارن و قرینه سازی در بین اجزای جزء و کل است که این کار با توجه به تکرار شدن عناصر نیامزمند فضای بیشتری است تا آن طور که توقع میرود اجزای مجموعه با هم ترکیب شوند و از آنجا که در بازسازی آشپزخانه های کوچک جای کافی برای این قرینه سازی ها وجود ندارد در نتیجه جذابیت های بصری آن نیز کاهش میابد .

امروزه طرفداران سبک مدرن و یا پست مدرن بیشتر کشورهای اروپایی هستند و طرفداران کلاسیک کشور های آمریکا و انگلیس هستند و دلیل این امر زیاد بودن چوب در این کشور ها است .

از پروژه های بازسازی ساختمان و بازسازی منزل شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات