طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

آشنایی بیشتر با چگونگی بازسازی و طراحی نمای مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شاید نمای یک ساختمان مانند یک جعبه و یا جعبه کادو باشد به این دلیل که در نظر اول و اولین برخورد ما با یک ساختمان نمای ساختمان و جداره بیرونی است . ما در شرکت طراحی نمای ساختمان هیرادانا سعی داریم در این مقاله شما عزیزان را با تفاوت ها و شاخصه های اصلی نمای مدرن بیشتر اشنا کنیم ، همچنین میتوانید از بخش پروژه های ما با نمونه کارهای ما در امر طراحی و اجرای نمای ساختمانی و بلاخص نمای مدرن را ملاحظه نمایید .

در واقع طراحی و اجرای نمای ساختمان نشان دهنده شخصیت و کاربری و فعالیتی است که در درون ساختمان اتفاق می افتد است . امروزه با این مسئله که هنر و علم بازسازی داخلی ساختمان و بازسازی نمای ساختمان و زمینه های مربوط به این هنرها بسیار مورد بحث قرار گرفته  و پراهمیت شده اند . سبک ها و متریال های جدید و بروزی در این موارد بوجود آمده اند و علاوه بر زیبایی و تنوعی که ایجاد میکنند رقابت را در این عرصه سخت تر کرده اند . که باعث میشود تنها ایده های ناب و خلاقانه توانایی ظهور و پیشرفت داشته باشند.

طراحی نمای مدرن  مانند تمام سبک ها و کانسپت های طراحی و اجرایی دارای خصوصیات ، ویژگی ها و ضوابطی است که باید در طراحی و اجرا رعایت شوند .

در طراحی و اجرای نمای مدرن باید از ترکیب چند حجم و متریال استفاده شود و این ترکیبات که از احجام مختلف و متریال هایی با رنگ و بافت متفاوت استفاده میشود باید با یک هارمونی خاص و خوب چیدمان شوند تا یک کنتراست و کمپوزیسیون خوب برای نما ساختمان و جداره بیرونی ایجاد شود . تفاوتی که در بین نما مدرن و طراحی نمای کلاسیک وجود دارد میزان و نوع تزیینات است ، در نما کلاسیک تمرکز بر المان های تزیینی و دکوراتیو است ولی در نمای مدرن بیشتر بر شکستگی نما ، بیرون و تو رفتگی های حجمی نما ، ترکیب متریال ها و تعداد متریال ها تاکید میشود .  در طراحی نما مدرن احجام ، خطوط و و طرح های عمودی و افقی با توجه به سلیقه طراح و خواسته کارفرما انجام میشود . به همین دلیل برای ایجاد نمای مدرن نیازمند روحی خلاق و پرتجربه در زمینه طراحی و اجرا است تا یک اثر منحصر به فرد و زیبا ساخته شود . البته باید به ضوابط شهرداری ها توجه کرد که الزاماتی بر چگونگی فرم و میزان و تعداد متریال ها وجود دارد تا از ایجاد نماهای غیر ایرانی جلوگیری شود .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات