طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ساخت ویلا

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 20 فروردین 1396 در ساعت 21 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

امکان دارد شما جزء آن دسته از افرادی باشید که تمایلی به هزینه کردن زیاد برای تجهیز و دکوراسیون خانه ویلایی خود نداشته باشید افراد زیادی هستند که یک قطعه زمین در یک محل مناسب دارند و میخواهند با کمترین هزینه و در زمانی کوتاه یک خانه ویلای مدرن داشته باشند .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/a8-White-sideboard-600x483.jpg

در این صورت ابتدایی ترین راهی که به ذهن هر کسی میرسد یک ساختمان بومی است تا با نما سازی و بازسازی خانه را تبدیل به یک ویلای مدرن و مجهز کنند نم خواهیم شما را مایوس کنیم اما در اکثر مواقع مشاهده شده است که با وجود هزینه های بالایی که برای این پروژه ها صرف شده است اما نتیجه ی مطلوب حاصل نشده و رضایت مندی را به همراه نداشته اشت و چنین ویلایی نه برای استفاده شخصی و نه برای فروش مناسب است و موجب هزینه هایی بالا در دراز مدت برای رفع عیوب طراحی داخلی ساخت ویلا و دکوراسیون داخلی  میشود .

مبحث ما از نوسازی خانه ویلایی اغاز میشود اما دلیل کشاندن بحث به سمت ساختن خانه ویلایی این است که میتواند با برداشتن درست گام های ابتدایی بسیاری از هزینه را کاهش داد .

در صورتی که تمایل به ساخت یک خانه ویلایی دارید میتوانید با مشاوران ما در زمینه ی بازسازی ویلا مشورت کنید .

در صورت تمایل برای بازسازی و یا تعمیرات ویلا نیز میتوانید با کارشناسان ما مشورت نمایید تا بتوانیم طرح هایی تازه با بهترین روش ممکن را ارایه کنیم .

بخش بازسازی ساختمان شرکت معماری هیرادانا آماده ارایه مشاوره در زمینه بازسازی ، نوسازی ، تعمیرات ساختمان و تغییرات ویلا برای شما عزیزان میباشد .

جهت مطلع شدن از تمامی طرح ها در بخش بازسازی ساختمان ، نقاشی ساختمان ، بازسازی خانه ، بازسازی آپارتمان ، بازسازی محوطه تعمیرات ساختمان بازسازی منزل و ... با کارشناسان ما تماس بگیرید . 

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/1-Glass-balustrade-600x400.jpg

 

از پروژه ها شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عباس : ساخت ویلای مدرن هزینه بر تره یا کلاسیک
0 0
نظر شما چیست ؟
رسول : ویلا
0 0
چه میزان هزینه نیاز هست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات