طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان قدیمی

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 17 فروردین 1396 در ساعت 13 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این پروژه که ساختمان به روش قدیمی ساخته شده است کارفرما تصمیم دارد که تغیراتی با کم ترین هزینه در داخل آن انجام گیرد.

در روز اول نیرو های فنی تمام وسایل ها را برداشته و شروع به تخریب میکنند. کناف و سقف کاذب ساختمان که به روش قدیمی میباشد توسط کارگران تخریب میشود و تیم مهندسی با مشاوره گرفتن و برنامه ریزی تمام دیوارهایی که در طراحی نشان میدهد که باید تخریب شود آنها را تخریب میکنند . نظر کارشناس شرکت در مورد پروژه این بود که ساختمان جدا از بازسازی و نوسازی بعضی از عناصر آن هم نیاز به  تعمیرات دارد و نظر کارفرما بر این بود که خانه آنها نیاز به تغیرات دارد ولی نمی دانستند باید چه کاری انجام دهند و بیشترین خواسته آنها این بوده که منزل اشان از چیزی که هست بزرگ تر به چشم بخورد و مکان  پذیرایی و نشیمن آنها از یکدیگر جدا شود.

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/123.jpg

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/12.png

 

سلیقه آنها برای رنگ دیوارها بیشتر رنگ گرم بود. در روز دوم بازسازی منزل کارفرما  مبلمان خود را طبق سلیقه خودشان انتخاب میکنند و همزمان در همان روز  اکیپ فنی با استفاده از رابیتس شروع به ساخت سقف کاذب میکنند . در روز سوم مهندسان طراح در محل حضور پیدا میکنند و طبق طراحی داخلی که توسط نرم افزار سه بعدی انجام شده با خود مکان مشاهده میکنند و تیم طراح نظر خودشان را با نحوه عملکرد معماری میدهند و در آن روز شروع به نصب کاغذ دیواری  و جاهایی که باید رنگ شود انجام میشود .برای نصب کاغذ دیواری باید سعی شود که چسب تمام کاغذ را بپوشاند . در روز چهارم نصب چوبها و پارتیشن و کمد ها  و تعمیرات ساختمان و آیفون تصویری و اجرای نورپردازی انجام می شود . بعد از اتمام کار بازدید ناظر شرکت از ساختمان می باشد. یکی از اشکال هایی که درفضای داخلی گرفته میشود نصب لوله گاز و آیفون تصویری و تلوزیون برروی یک دیواری که جلوی مبلمان مهمان ها قرار گرفته است می باشد  و باید یکی از آنها برداشته شود .تصمیم ایشان این بود که لوله گاز را نمیشود بست زیرا اگردر خانه اتفاقی رخ دهد سریع آن را باز و بسته کنند ولی آیفون تصویری به دلیل اینکه دیده نشود مکان اش تغیر کند . در روز آخر چیدمان خانه می باشد پرده های خانه لوستر ها  تعویض میشود قالی ها پهن میشود و مبلمان هایی که توسط کارفرما انتخاب شده جایگذاری میشود .در قسمت طراحی داخلی ساختمان با گذاشتن پارتیشن چوبی کادری را برای آن فضا به وجود آوردند که حالت خصوصی تری به مکان نشیمن داده باشند و طبق سلیقه کارفرما طراحی بنا نشیمن به صورت مدرن و پذیرایی به صورت  نیمه کلاسیک می باشدو فضای نشیمن دیوار پشت تلوزیون با کاغذ دیواری گلی و بنفش که حالت تمرکز را ایجاد میکند و دیوارهای کناری آنها حالت ساده می باشد .

از پروژه های بازسازی ساختمان دکوراسیون لوکس و طراحی نما شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات