طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده های جذاب برای طراحی ورودی و نمای ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 31 شهریور 1399 در ساعت 10 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

درب ورودی اغلب کانون و مرکز طراحی نما ساختمان به حساب می آید و معمولا اولین و آخرین چیزی است که مهمانان هنگام ورود و ترک منزل شما آن را می بینند ، لذا طراحی آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

یک ساختمان معمولی می تواند با انتخابی ساده و متفاوت در طرح  و رنگ درب ورودی ، به ساختمانی منحصر به فرد و متفاوت از نماهای اطراف تبدیل شود. از آن جایی که شما فقط یک شانس برای جلب نظر افراد در نگاه اول به ساختمان دارید ، پس درب ورودی و به طور کلی نما ساختمان خود را به بهترین شکل مطلوب طراحی کنید. ما در این مقاله به بررسی طراحی های منحصر به فرد و شگفت انگیزی می پردازیم که با ایده های جذابی از جمله نورپردازی ویژه ، طراحی لند اسکیپ و محوطه سازی ورودی ساختمان ، استفاده از پوشش بتونی ، استفاده از متریال های متضاد ، به کار بردن عنصر آب ، به کار بردن مجسمه ها و شاهکارهای هنری ، طراحی مسیرهای ورودی ایده آل ، اولین تصورات شگفت انگیز را در ذهن مخاطب و بیننده ایجاد می کنند. برای آشنایی بیشتر با ایده های جذاب و مدرن همراه ما در شرکت معماری هیرادانا باشید.

ایده های جذاب برای طراحی ورودی و نمای ساختمان

یک مسیر باریک از درب حیاط به ورودی ساختمان ایجاد کرده و طراحی کنید. این مسیر می تواند با سنگ ریزه های جذاب و گیاهان سبز رویایی تر به نظر برسد. همچنین استفاده از چراغ های خطی در لبه ی پله ها به طور پنهانی ، بر جلوه ی ورودی شما می فزاید و این مسیر کوتاه از حیاط به داخل خانه را جذاب تر و آرامش بخش تر جلوه می دهد.

ایده های جذاب برای طراحی ورودی و نمای ساختمان

استفاده از تم های پرجنب و جوش چوبی باعث ایجاد جلوه ی طبیعی در طراحی و اجرای نما ساختمان می شود. شما می توانید با انتخاب درب چوبی و پس زمینه ی بتنی برای نما ، این حس طبیعی را به نما ساختمان مدرن خود اضافه کنید. به طور مثال در طراحی این ورودی از این ایده ی جذاب استفاده شده است علاوه بر آن متریال مسیر عبوری منطبق با متریال درب ورودی ، متریال قسمت پارکینگ از سنگ و کف جلوی درب ورودی کاشی مشکی به کار رفته است.

ایده های جذاب برای طراحی ورودی و نمای ساختمان

همان طور که گفتیم شما حتی با انتخاب یک طرح و رنگ متفاوت برای درب ورودی می توانید متفاوت به نظر برسید. این درب سرخ رنگ و براق با استفاده از ارتفاع بلند و محور فوق العاده گسترده ی خود هر بار که باز و بسته می شود جلوه ی چشمگیری را به نمایش می گذارد.

اگر به دنبال انتخاب یک طرای نمای ساختمان مدرن و یا طراحی نمای کلاسیک هستید پیشنهاد ما به شما درب هایی با پانل های چوبی صاف و افقی است. طراحی این درب با یک دستگیره به رنگ سفید یا مشکی که از بالا تا پایین اجرا شده تکمیل می شود.

استفاده ازمتریال های متضاد برای طراحی نما مدرن

این دیوارهای سنگی تضاد بسیار خوبی را با درب طلایی رنگ به وجود آورده اند. یک مسیر سفید به همراه سقف بتنی سفید در میان توده ای عظیم به رنگ خاکستری ، ورودی بسیار چشم گیر و جذابی را خلق کرده است.

اگر هنرمند هستید و به مجسمه های هنری علاقه مندید ایده بعدی را از دست ندهید.

شما می توانید با استفاده از یک مجسمه ی جذاب یا مجموعه ای از مجسمه ها درب ورودی خانه ی خود را تزئین کنید که این کار حال و هوایی با سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک به خانه شما میبخشد . همچنین آن ها در نگاه اول به معرفی خانه ی شما که پر از شاهکارهای هنری است می پردازند.

استفاده از عنصر آب در طراحی مسیر ورودی

ایده های جذاب برای طراحی ورودی و نمای ساختمان

از ویژگی های آب می توان به صدای بسیار زیبا و حرکت و پویایی جذابی که دارد اشاره کرد. این عنصر علاوه بر زیبایی بصری ورودی ساختمان ، از نظر صوتی صدای بسیار دلنشین و آرامش بخشی را به وجود می آورد. همچنین برای جلوه ی آن در شب می توان آن را همراه با یک نورپردازی زیبا و جذاب اجرا کرد که باعث می شود قطرات آب در هنگام شب بدرخشند.

به طور کلی انسان ها ذاتاً به سمت آب کشیده می شوند. یکی دیگر از ایده هایی در طراحی ورودی ساختمان بسیار دیده می شوند ، قرار دادن تخته های مسیر عبوری به سمت درب ورودی ساختمان ، در آب است به گونه ای که حس شناور بودن آن ها بر روی آب به ما دست می دهد.

 

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات