طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

پروژه طراحی رستوران مدرن جناب اصغری در سعادت آباد

مشخصات کلی

پروژه طراحی رستوران مدرن جناب اصغری در سعادت آباد

در این پروژه از شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا، طراحی رستوران جناب اصغری واقع در سعادت آباد تهران را مشاهده میکنید که طراحی نمای آن نیز در قسمت پروژه های نمای مدرن قابل رویت است. همانطور که میدانید، سبک های متفاوتی جهت دیزاین رستوران موجود است که طبق خواسته ی کارفرما در اینجا سبک مدرن انتخاب شده است. در ادامه به برخی از جزئیات این طراحی رستوران میپردازیم.

طراحی-کافه-رستوران-اصغری-1

نکات مهم در طراحی رستوران مدرن جناب اصغری

  • طراحی فضا به صورت پلان باز

یکی از جمله ویژگی های طراحی های امروزی انواع فضاهای شیک طراحی پلان باز برای فضا می باشد. درواقع اینکه تمامی فضاها در کنار هم بدون دیوار قرار گرفته باشند و تنها به وسیله مبلمان از یکدیگر جدا شوند، باعث بزرگتر دیده شدن فضا و در نهایت دلبازتر دیده شدن آن می شود.

در این کافه رستوران نیز فضا تنها با میزها و دیوارها و استندهای شیرینی و نان و ... پر شده است و دیوارهای جداکننده نقشی در آن ندارند.

طراحی-کافه-رستوران-اصغری-2

  • توجه به ویوی اصلی کافه رستوران

در دکورر این کافه و رستوران استفاده از ویوی پنجره و قراردادن میز و صندلی در نزدیکی آن یکی از جمله نکاتی است که باعث جذابیت بیشتر فضا برای مشتریان می شود. بسیاری از افراد علاقه زیادی به نگاه کردن به بیرون و گذران وقت در کافه ها دارند و به همین علت توجه به ویو و استفاده از پنجره های بزرگ و قرار دادن میز و صندلی در کنار آن می تواند باعث جذابیت بیشتر طراحی داخلی فضای شما شود.

  • استفاده از میزهای متنوع در فضا

همانطور که می دانید افرادی که به کافه ها و رستوران ها می روند ممکن است که به صورت تنهایی، دو نفره و یا با تعداد افراد بیشتری همراه باشند و به همین علت مهم است که انواع میزها برای تعداد مختلف در فضا وجود داشته باشد تا بتواند نیاز تمامی این افراد را رفع نمایید.

  • رعایت استانداردها و اصول

هر فضایی با توجه به عملکردی که دارد و خدماتی که ارائه می دهد دارای اصول و استانداردهای مختلفی می شود و کافه ها و رستوران ها نیز از این نکته مسثتنا نیستند. رعایت این استانداردها خصوصا در دکوراسیون کلاسیک، باعث بیشتر شدن کیفیت فضا شده و نظر مشتریان را نیز نسبت به کافه رستوران مثبت تر می کند.

برای مثال فاصله میان میزها تاثیر مستقیمی روی راحتی افراد و همچنین نزدیک بودن صندوق به درب خروج تاثیر زیادی روی راحتی رفت و آمد و خرید مشتریان و همچنین امنیت فضا خواهد گذاشت.

طراحی-کافه-رستوران-اصغری-3

  • استفاده از رنگ های گرم و زنده در کنار هم

در این کافه رستوران طراح بیشتر از رنگ قهوه ای و سبز استفاده نموده است که ترکیب این رنگ ها باعث ایجاد حس زندگی و گرما در فضا شده است. همچنین در بعضی از قسمت ها از رنگ مشکی و گهگداری نیز از رنگ سفید استفاده شده است که باعث ایجاد تضاد زیبایی در فضا شده است.

  • طراحی دنج فضا

طراحی دنج تنها به معنی کوچک و تاریک کردن یک فضا نیست بلکه با استفاده از رنگ های مناسب، نورپردازی درست، متریال های هماهنگ و ... نیز می توان همچنین فضایی را خلق نمود. در این کافه رستوران با استفاده از متریال های گرمی مانند آجر در کنار رنگ سبز، میز و صندلی های چوبی، گیاهان و همچنین نورهای ملایم زرد، طراح توانسته است فضایی صمیمی و خاص و در عین حال دنج را برای افراد پدید بیاورد.

  • استفاده از چراغ های آویزان

با توجه به سقف بلندی که این کافه رستوران دارد، بهترین کار برای نورپردازی فضا استفاده از چراغ های آویزان بود. این کار هم باعث متناسب تر شدن ابعاد فضا و انسانی تر شدن آن شده و هم باعث زیبایی می شود. درواقع استفاده از چراغ های آویزان با نورهای زرد و ابعاد مختلف در کنار هم در یک فضا نوعی ایجاد ریتم نیز به حساب می آید.

  • استفاده از گیاهان در فضا

یکی از ترندهای روز خصوصا در دکوراسیون مدرن، استفاده از گیاهان در فضا می باشد و در اینجا نیز با توجه به همین نکته از گیاهان در شکل های مختلف استفاده شده است. از گیاهان در باکس های مخصوص در کنار پنجره ها و میزهای کافه استفاده شده و همچنین در بعضی از قسمت ها نیز با استفاده قرار گرفتن روی لایه ای و یا باکس های مخصوص از سقف آویزان شده اند که این موضوع جذابیتی خاص به فضا داده است.

جهت 0 تا 100 طراحی رستوران و دکوراسیون رستوران خود با هیرادانا با بازدید و مشاوره رایگان از طریق شماره 09125754921 همراه باشید.

8 / 10
از 514 کاربر