طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

پروژه ی برتر بازسازی مدرن در لندن

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 19 خرداد 1400 در ساعت 10 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پروژه ای که امروز میخواهیم در شرکت معماری هیرادانا به آن نگاهی بیندازیم طراحی داخلی منزل و بازسازی خانه ای در لندن انگلستان می باشد . این پروژه به متراژ 120 متر مربع یکی از مدرن ترین و برترین بازسازی های سال 2016 است .

یک فرم ساده ، استفاده از رنگ های حداقلی و خالص و به کار بردن مواد طبیعی در فضای داخلی خانه .

تعمیرات منزل

 پروژه ی برتر بازسازی مدرن در لندن

این ساختمان که در دهه 40 میلادی در لندن به عنوان یک کارخانه کفش سازی فعالیت می کرد طی تعمیرات ساختمان به فضایی برای زندگی یک زوج جوان با کاربری هایی چون یک اتاق خواب به همراه اتاق رختکن و کمد لباس ها ، فضای نشمین ، آشپزخانه به همراه سالن غذاخوری ، سرویس و حمام و یک بالکن تبدیل شد .

استفاده از تم رنگی خاکستری و تک رنگ در طراحی داخلی مدرن این منزل به درخواست مشتری برای حفظ ارزش قدیمی و کهن این ساختمان بود . به همین منظور با نگاهی به فضای داخلی این خانه خواهیم دید تمام فضاها از رنگی خنثی و با استفاده از متریال های به جامانده از این ساختمان قدیمی مانند کفپوش بتنی جلا داده شده که تمام فضا را پر کرده است ، طراحی شده است . دیوار ها و سقفی که رنگی بین سفید و خاکستری دارند و استفاده از مبلمانی به رنگ خاکستری توانسته است هارمونی فضایی تک رنگ خالصی را برای افزودن به جذابیت این خانه ایجاد کند . سیال بودن و حس روان بودنی که در این خانه جریان دارد هم از طریق همین تک رنگ خالص و متریال ها در خانه ایجاد می شود .

از دیگر عناصری که در این خانه از قدیم حفظ شده است پنجره های بزرگ و وسیع این خانه است که نور طبیعی خورشید را در تمام فضاهای داخلی این خانه وارد می کند . قاب های پنجره ها که از میله های فلزی تشکیل شده است در یک سیستم متحرک مکانیکی پیچیده اما زیبا که باعث ایجاد زیبایی شناسی خام و صنعتی می شود ، پویایی خاصی از حرکات را حفظ می کند .

سبک طراحی داخلی منزل

 پروژه ی برتر بازسازی مدرن در لندن

این زوج که درکارهای هنری فعالیت می کنند خواستار فضایی برای نگه داشتن کتاب ها و کلکسیون فیلم هایشان بودند و ایده ی معمار برای طراحی داخلی چنین فضایی طراحی یک جعبه مربعی استیل به رنگ خاکستری تیره بود که به عنوان فضایی برای نگه داشتن و بایگانی کردن کلکسیون فیلم هایشان بود و هم به عنوان کتابخانه عمل میکرد و با استفاده از درب های کشویی میتوان هر زمان که لازم بود آنها را آشکار یا از دید پنهان کرد .

این جعبه ی سیاه الگویی بود در بازسازی ساختمان که فضاها به دور آن می چرخیدند و در هر سمت آن یک کاربری قرار داشت . در روبروی آن فضای کاری خانواده با استفاده از میزهایی که به دیوار چسبیده اند و همان تم رنگی خاکستری را حفظ کرده اند . در سمت چپ این جعبه فضای نشیمن وسیع این خانه قرار دارد که با استفاده از کاناپه های راحتی سفید رنگ پارچه ای فضایی دنج را شکل داده اند . سمت راست آن نیز اتاق خواب به همراه اتاق رختکن و کمد ها قرار دارد . در جنوب آن نیز حمام و سرویس خانه قرار دارد .

دکوراسیون آشپزخانه

 پروژه ی برتر بازسازی مدرن در لندن

اما در روبروی فضای نشیمن قسمت آشپزخانه و سالن غذاخوری قرار دارد. قسمت برجسته خانه از نظر رنگی همین بازسازی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه است که از رنگ مشکی برای آنها استفاده شده است . هم چنین یک درب قدیمی فلزی چفت و بست دار که درب قدیمی این کارخانه ی کفش بوده است به عنوان عنصری جذاب و جالب توجه در دیوار آشپزخانه جای گرفته است تا اصالت این خانه را گوشزد کند .فضای غذاخوری نیز با استفاده از میزی سیاه و صندلی های طوسی شکل گرفته است . سه لامپ شیشه ای کروی در بالای این قسمت تعبیه شده است که روشنایی این قسمت را تامین میکند .

انتخاب مواد و مبلمان و عناصری که در این خانه دیده می شود از سفر های خانواده به کشورهای ژاپن ، بلژیک و آرژانتین نشات گرفته است مانند سنگ هایی پایه دار قسمت نشیمن ، مجسمه های سنگی اتاق خواب و آثار تزیینی که در گوشه و کنار خانه به چشم می خورد .

 

5 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات