طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

مبلمان در دکوراسیون

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 31 فروردین 1396 در ساعت 12 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مبلمان در دکوراسیون | چیدمان در دکورسیون

مبلمانی که معمولا اعضای خانواده پیرامون آن به گفتگو و مصاحبت با یکدیگر می پردازند ، می تواند حول یک نقطه به عنوان مرکز گردش داشته باشد . برای رسیدن به این هدف نیز مبلمان را می توانند رو به سمت منظره ای زیبا قرار بگیرند و یا حتی یک بخاری و یا شومینه به عنوان نقطه ی کانونی باشد نقاطی که گیرایی بصری دارند مثل یک تابلو نقاشی و یا یک بوفه برای نگه داری اشیاء قیمتی همه و همه می توانند به عنوان این نقاط در نظر گرفته شوند .

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/photo_2017-04-05_12-08-24.jpg

وقتی صحبت از بهتر شدن یک طراحی داخلی می شود می توان برای ایجاد توازن بصری و بالا بردن کاربری فضا ها امکان انجام دادن فعالیت های بیشتری را به وجود آورد . به طور مثال فعالیت هایی چون غذا خوردن و یا مطالعه می تواند در سالن نشیمن گنجانده شود .

دکور خانه می تواند با استفاده از نور پردازی مناسب جلوه ی بیشتری به خود بگیرد و حال و هوای بهتری داشته باشد . قرار دادن نورهای سقفی به صورت مخفی و یا چراغ هایی که به صورت ریلی بر روی سقف نصب می شوند می تواند دکوراسیون داخلی شما را بسیار خاص و شگفت انگیز کند . برای خواندن و نوشتن و حتی بازی کردن نیز می توانید چراغ هایی کار بگذارید که شدت نور آن ها قابل کنترل و تنظیم شدن است .

از نمونه کارهای بازسازی ساختمان و دکوراسیون لوکس شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات