طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون کلاسیک به رنگ طلایی چه جذابیتی دارد ؟

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 6 مرداد 1400 در ساعت 15 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با استفاده از سبک های مختلفی قابل طراحی و اجرا می باشد که یکی از این سبک ها دکوراسیون کلاسیک می باشد .

امروزه در چیدمان و دکوراسیون داخلی منازل استفاده از رنگ طلایی مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است .

یکی از پرکاربردترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک رنگ طلایی می باشد با استفاده از این رنگ فضایی لوکس و مجلل ایجاد خواهید کرد .

اما باید به این موضوع نیز اشاره کرد که استفاده از این رنگ کمی دقت و مهارت می خواهد زیرا زمانی این رنگ زیبا نمایان می شود که به اندازه و با ظرافت از این رنگ استفاده شود .

ترفند استفاده از رنگ طلایی ، ترکیب مناسب ، استفاده در جای مناسب و انتخاب تن رنگی مناسب می باشد که برای ایجاد فضایی زیباتر به این موارد باید توجه ویژه ای داشت .

از رنگ طلایی می توان در کنار رنگ های دیگر به کار برد و فضایی جذاب و زیبا را ایجاد کرد .

طراحی دکوراسیون کلاسیک به رنگ طلایی چه جذابیتی دارد ؟

در ادامه مقاله شرکت دکوراسیون هیرادانا نکاتی درباره استفاده از رنگ طلایی در طراحی دکوراسیون منزل به شما عزیزان ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید ؛

  • آشنایی بیشتر با رنگ طلایی

از رنگ زیبای طلایی در دکوراسیون ها و در طراحی داخلی بسیار استفاده می شود و یکی از زیبا ترین و لوکس ترین رنگ ها ، رنگ طلایی می باشد که در دکوراسیون کلاسیک نیز استفاده از این رنگ بسیار کاربرد دارد .

طلا همیشه نشانه موفقیت ، ثروت و تجمل است و امروزه استفاده از رنگ طلایی در طراحی داخلی منزل بسیار رواج یافته است .

ترفند استفاده از این رنگ اگر دقیق اجرا شود ، می ‌تواند گرمایی ملایم در فضا ایجاد کند و باعث لوکس شدن و جذابیت بیشتر فضا شود‌ .

برای اینکه در دکوراسیون داخلی  اتاق هایی روشن و دلباز داشته باشید می توانید از رنگ طلایی استفاده کنید تا فضای خانه جذاب تر شود . اگر فضای اتاق شما کوچک می باشد می توانید از ترکیب رنگ سفید طلایی استفاده کنید و در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که در این ترکیب باید رنگ غالب و رنگ اصلی رنگ سفید باشد و از رنگ طلایی بسیار کم استفاده شود به عنوان مثال می‌ توانید از رنگ طلایی در خطوط نازک در سقف ، کنده کاری و گچ بری ها و ... استفاده کنید . یک طراح مجرب از یک شرکت دکوراسیون حرفه ای میتواند در این موارد راهنمایی فراوانی به کارفرما داشته باشد .

با استفاده از رنگ طلایی در فضای خانه ‏می توان هماهنگی مناسبی با رنگ‌ هایی نظیر شکلاتی ، قهوه ای و زرد ایجاد کرد .

در منازل برای انتخاب رنگ در وسایلی مانند مبلمان ، پرده ، فرش و کوسن ها ترکیبی از رنگ قهوه ای و طلایی می توان استفاده کرد .

در مبلمان برای انتخاب کوسن ها از رنگ شکلاتی یا قهوه‌ ای استفاده کنید و پیشنهاد می شود که کوسن ها از جنس مخمل استفاده شود تا تاثیر دیدشان بیشتر باشد .

  •  اتاق خواب

هدف اصلی در طراحی اتاق خواب ایجاد فضایی آرام بخش می باشد . در اتاق خواب ها بهتر است برای پرده ها و کوسن ها از یک رنگ به کار برد این کار باعث می شود که فضای اتاق شما منظم تر به نظر آید .

انتخاب ترکیب رنگی برای اتاق خواب بستگی به اندازه فضای شما دارد دو ترکیب رنگی سفید _ طلایی و آبی _ طلایی از پرکاربردترین ترکیب ها در طراحی اتاق خواب می باشد .

رنگ طلایی جذاب و پر زرق و برق است انتخاب و اجرای آن در طراحی و چیدمان اتاق خواب برای ایجاد زیبایی بیشتر و همچنین ایجاد فضایی لوکس و لاکچری بسیار تاثیر گذار است .

طراحی دکوراسیون کلاسیک به رنگ طلایی چه جذابیتی دارد ؟

  • در آشپزخانه

می توان در آشپزخانه هایی که از نور مناسب و کافی برخوردار نیستند با استفاده از رنگ طلایی زیبایی خاصی را در فضا به وجود آورد .

توصیه می شود که از رنگ طلایی در دکوراسیون آشپزخانه خیلی کم به کار ببرید تا فضا جذابیت بیشتری داشته باشد . به عنوان مثال شما می توانید در اطراف سرامیک میانی کابینت ها و در کنده کاری و طرح های کابینت ها به شکل نوار از این رنگ استفاده کنید .

پیشنهاد می شود در آشپزخانه برای روح بخشیدن به فضا با رنگ طلایی برای دیوار زیر پنجره از رنگ طلایی مایل به زرد استفاده کنید و از رنگ کرم روشن در دیگر دیوار های آشپزخانه استفاده کنید .

شما حتی می‌ توانید تمام وسایل آشپزخانه را به رنگ سفید و تنها از یک یا دو عنصر به رنگ طلایی استفاده نمایید به عنوان مثال تمام وسایل سفید ، و در لوستر آشپزخانه و شیر آب و یا هر وسیله دیگری که به نظرتان جالب و جذاب می‌ آید از رنگ طلایی استفاده کنید .

برای لوستر سقف آشپزخانه رنگ طلایی و زرد بهتر است انتخاب کنید و برای پرده های آشپزخانه از رنگ سفید ، عسلی و عنابی و … می توانید استفاده کنید .

طراحی دکوراسیون کلاسیک به رنگ طلایی چه جذابیتی دارد ؟

در این سبک برای سالن های غذاخوری و آشپزخانه های بدون نور و تاریک از رنگ طلایی با ترکیب رنگ سفید استفاده نمایید تا فضا دلباز تر و دکوراسیون شیک تر نمایان شود .

  • سالن پذیرایی

یکی از فضاهایی که در دکوراسیون داخلی ، طراحی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد طراحی سالن پذیرایی است .

در سالن پذیرایی استفاده از رنگ طلایی فضایی فوق العاده لاکچری و مجللی را ایجاد می کند . در واقع باید گفت اگر شما قصد دارید یک سالن پذیرایی زیبا و باشکوه طراحی کنید که توجه میهمانان را به محض ورود به آن فضا به خود جلب کند اولین پیشنهاد ما به شما دکوراسیون کلاسیک و با استفاده از رنگ طلایی می باشد .

بهتر است رنگ طلایی را در دکوراسیون پذیرایی به شکل ترکیبی استفاده کنید و با رنگ هایی مانند مشکی ، آبی و سفید ترکیب کنید .

رنگ طلایی جزو معدود رنگهایی است که تقریبا با تمامی رنگ ها ست می‌ شود ، در میان رنگ های پرطرفدار معماری داخلی رنگ طلایی با رنگ هایی نظیر رنگ فیروزه ای ، مشکی و بنفش فضایی بسیار زیبا و بی نظیر ایجاد میکند .

طراحی دکوراسیون کلاسیک به رنگ طلایی چه جذابیتی دارد ؟

به عنوان مثال در ترکیب رنگ سفید طلایی شما می‌ توانید برای رنگ دیوارها ، پارچه مبلمان ، سقف و... از رنگ سفید استفاده کنید و در گچبری دیوارها ، قاب های زیبای دیواری و مبلمان از رنگ طلایی استفاده کنید البته ترکیب این رنگ ها به سلیقه شخصی شما نیز بستگی دارد اما پیشنهاد می شود در انتخاب ترکیب رنگی از رنگ طلایی به عنوان رنگ ثانویه و یا رنگ دوم استفاده شود .

 

8 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات