طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون منزل با سبک معاصر

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 26 اسفند 1398 در ساعت 13 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سبک دکوراسیون معاصر از سبک های پرطرفدار دکوراسیون داخلی محسوب می شود که با استفاده گسترده از رنگ های خنثی و اشکال هندسی ساده، جلوه ای منحصر به فرد و زیبا به خانه می دهد.در دکوراسیون معاصر، در کنار خطوط مستقیم، خطوط منحنی نیز کاربرد دارد. همچنین این سبک در کنار رنگ های خنثی از تعداد محدودی رنگ جسورانه استفاده می کند که آن را از دکوراسیون مدرن متمایز می کند. به همین دلیل هم ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا در این مقاله سعی داریم تا با یکی از پروژه های برتر در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی به سبک معاصر بیشتر آشنا شویم و جزییات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آن را بررسی کنیم و بتوانیم در طراحی و بازسازی فضاهای خود از آنها الهام بگیریم .

این خانه نمونه ای از  دهه 80 با چالش مکانی بود که به عنوان سبک "معاصر" شناخته می شد. اما ، در حالی که منسوخ شده بود ، خانه ، چیدمانی از سه ساختار انبار مانند ، داشته است جریان بسیار خوبی در آن بوجود آمده است. بنابراین ، به جای آن که آن را خراب کنیم ، مجدداً آن را  تصور کردیم و بازسازی ساختمان را پیش بردیم تا گویی که از ابتدا ساخته شده و طراحی شده است.

سیرکولاسیون داخلی

طراحی دکوراسیون منزل با سبک معاصر

در خانه اصلی ، همه جزئیات را با تفکر وتحقیق بیشتر طراحی کرده اند. در طبقه بالا ، اتاق خواب اصلی و حمام مستر قرار گرفته شده اند که اتاق خواب از جلوی خانه به پشت برای حریم شخصی منتقل شد. در طبقه پایین ، ما فضای قابل توجهی را باز کردیم و یک بالکن منحنی عجیب و غریب را برای ایجاد یک اتاق نشیمن جادار و ، همچنین روبروی حیاط خلوت (که شامل یک عرشه جدید با ایوان نمایش میباشد) و یک استخر کاملاً جدید و استخر کوچک واقع در یک منطقه جدا شده و دروازه دارد قرار داده ایم.

تأثیر کلی تغییرات خانه در فضای باز و سرگرم کننده است که بسیار مناسب برای سرگرمی - به ویژه در تابستان برای همه اعضای خانواده به خصوص کودک است که خانواده چهار نفره خود را در خود جای داده است. در داخل ، کف های بلوط سفید و تخته های چوبی با رنگ سفید ، یک گلدان ساحلی به همراه دارد که بازچوب گردو و بتن تیره و برنز برجسته ساخته شده است که دارای دکوراسیون لوکس میباشد.

جزئیات طراحی

طراحی دکوراسیون منزل با سبک معاصر

که قبلاً ترکیبی ناخوشایند از اشکال بدون هماهنگ بود - برای ایجاد ظاهری مدرن و باز اما خارج از معرض نمایش مجدد قرار گرفتند. در قسمت پشتی خانه ، چهارگوش گسترده ای از پنجره های بزرگ مربع زیبایی را از خارج و زیبایی چشم اندازی را از داخل به شما ارائه می دهد. اما در جلو (روبروی جاده) استفاده از شمشاد برای حفظ حریم خصوصی مقرر شد.

در طراحی دکوراسیون داخلی  بر اشکال ساده و نمادین مانند انبار سه حجم اصلی تأکید کرده اند. رنگ سیاه در تضاد و سایه در کنار سرو طبیعی است که با گذشت زمان به یک آب و هوا طبیعی خواهد رسید

در همان ابتدا توسط یک تابلو ،ورودی را به عنوان "پرتال خوش آمدید" مدرن و با سقف پناهگاه بالای درب شیشه ای دیده میشود.

علاوه بر این ، در بازسازی منزل ، در بین خانه اصلی و اتاق خانوادگی ، طرح را مجددا تنظیم کرده اند تا یک ورودی جانبی به یک گلخانه جدید وارد شود که به قسمت عقب خانه نیز وصل می شود ، همچنین باعث افزایش عملی و به حداکثر رساندن فضای خانه می شود. سقف خانه را به دلیل زیاد بودن بارش های فصلی شیب دار ساخته اند.برای نورگیری خانه از پنجره های متعدد استفاده کرده اند و از شمال و جنوب نور مطلوب وارد خانه میشود.در داخل خانه هم نورهای سقفی نقطه به کار گرفته اند.

طراحی دکوراسیون منزل با سبک معاصر

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات