طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس با ایده های جذاب رنگ بژ

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 21 ارديبهشت 1399 در ساعت 13 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رنگ بژ برای بعضی از افراد رنگی خسته کننده است و از نظر آن ها رنگی نیست که در طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی ، زیبا به نظر رسد اما اگر این رنگ بسیار زیبا به گونه ای هنرمندانه ، خلاقانه و در جای مناسب در طراحی به کار رود ، یک فضای آرامش بخش و خنثی را برای شما طراحی می کند که علاوه بر لوکس تر نشان دادن فضا ، آرامش بیشتری را برای شما و خانواده تان در هنگام زندگی در این محیط ، فراهم می کند. در این مقاله ما برای شما طراحی دکوراسیون داخلی لوکس دوخانه ای را که با این رنگ بسیار جذاب طراحی شده اند آورده ایم. در طراحی هر دو خانه از رنگ بژ در کل فضای داخلی خانه در کنار سایر رنگ های آرامش بخش از جمله رنگ های  سفید ، خاکستری و قهوه ای استفاده شده است. پس همراه ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید تا بتوانید با بررسی بافت ها و سایرعناصر به کار رفته در این طراحی های موفق ، یک دکوراسیون لوکس زیبا و مدرن را در فضای داخلی خانه برای خود و خانواده تان به ارمغان آورید.

 

به طور کلی ، اتاق نشیمن با سقف بلند که به صورت باز طراحی شده است خود به تنهایی یک فضای لوکس را به وجود می آورد که همراه با طراحی کفپوش های ساده به رنگ بژ با مبلمان خاکستری مدرن و دیوارهایی با تخته های چوبی ، جذاب تر خواهد شد. این رنگ های آرامش بخش به بینده القا می کنند تا روی سایه های مختلف تمرکز بیشتری کنند.

دیواری که تلویزیون بر روی آن قرار دارد ، یک دیوار سنگی صاف و یکدست می باشد که برای آرامش بخش تر کردن این قسمت از خانه ، یک شومینه ی مدرن هم به زیبایی در دیوار جای داده شده است.

از دیگر مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی این بخش از دیوار خانه دیده می شود ، می توان به لوازم دکوراتیو ساده ای مانند گلدان های تزیینی شیشه ای ، پایه های نگه دارنده ی شمع با طراحی ساده و مینیمالیستی و ... اشاره کرد که به زیبایی و سادگی این فضا افزوده اند.

این پالت رنگی خنثی ، شیوه ی تاثیر گذاری نور و سایه های طبیعی را در فضای داخلی خانه برجسته تر می کند و چراغ های آویزان مدرن و بزرگ را که کاربرد تولید نور مصنوعی در شب را دارند ، هنگام روز تبدیل به مجسمه های سربار می کنند.

در طراحی قسمت ناهارخوری ، با استفاده از چراغ های آویز سفید و مبلمان با رنگ بژ روشن ، فضا کمی روشن تر شده که طراح با این کار بر جلوه ی آن افزوده است.

این ایده ی طراحی خنثی تنها محدود به انتخاب رنگ نمی شود!

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس استفاده از رنگ بژ و ایده های جذاب

منظور از این جمله آن است که ما می توانیم با طراحی میز و صندلی ها هم این ایده را به اجرا برسانیم. به طور مثال در قسمت ناهار خوری با به کار بردن یک میز ناهار خوری ساده و استفاده از صندلی های مینیمال ، طراحی فضای خنثی و لوکس خود را با جلوه ی بیشتر به پیش ببریم.

از نکات جذابی که در قسمت ناهار خوری و آشپزخانه وجود دارد ، استفاده از پالت رنگی است که با وجود طراحی باز ، تشخیص قسمت غذا خوری را از آشپزخانه ی سفید و خاکستری ، آسان می کند.

توجه به نکات ریز در طراحی

در طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه ی لوکس و مینیمالیستی ، انتخاب کوچک ترین لوازم و وسایل دکوراتیو نیز باید با دقت فراوان انجام شود ، از لیوان ها گرفته تا ظرف میوه.

مورد بعدی باز خانه ای با سقف بلند و پالت رنگی خنثی است ، اما با کنتراست و کمی آزادی بیشتر.

در حالی که بین فضاهای خانه ی قبل هماهنگی زیادی وجود داشت و تقریبا یک پالت رنگی یکسان در همه جای خانه دیده می شد ، طراحی مورد بعدی اینگونه نیست.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس استفاده از رنگ بژ و ایده های جذاب

به طور مثال در قسمت نشیمن این خانه از بالشتک هایی سیاه ، سفید ، یک لامپ سفید و ... استفاده شده است اما با این وجود رنگ بژ هنوز توجه همه را به سمت خود جلب می کند و همه را به طرف خود می کشاند. به طور مثال با به کار بردن این رنگ زیبا در زمینه ی میز و صندلی هایی که با طراحی خلاقانه ساخته شده اند ، دکوراسیونی منحصر به فرد و جذاب خلق شده است. در حقیقت این خانه دارای مبلمان منحصر به فردی است که هر کدام نقاط کانونی زیبایی را ایجاد می کنند.

یکی دیگر از متریال های خنثی که بسیار محبوب است ، شیشه می باشد که در این خانه برای اجرای طراحی جذاب تر و خیره کننده تر استفاده شده است.

در اینگونه خانه ها که با سقفی بلند طراحی شده اند ، از پنجره های بزرگ قدی که از کف تا سقف اتاق کشیده شده اند ، بسیار استفاده می شود. این پنجره ها اجازه می دهند تا نور بیشتری داخل فضای خانه شود و به راحتی با تابش بر روی صندلی های ناهار خوری مدرن و وسایل دیگر ، طراحی داخلی شما را تکمیل خواهند کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس استفاده از رنگ بژ و ایده های جذاب

در حالی که رنگ سفید و روشن قسمت ناهارخوری را مشخص می کند ، سایر فضاها با استفاده از متریال چوب ، کمی تاریک تر و سنگین تر طراحی شده اند. به عنوان مثال برای طراحی داخلی مدرن و لوکس در قسمت اتاق کار این خانه ، از ترکیب زیبای تخته های چوبی به همراه دیوار قهوه ای تیره ، یک فضای بسیار زیبا که حسی جالب و دعوت کننده را به فرد القا می کند ، ایجاد شده است.

طراحی اتاق خواب لوکس با استفاده از سقف فرو رفته

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس استفاده از رنگ بژ و ایده های جذاب

طراحی و بازسازی ساختمان  با سقف فرو رفته نه تنها باعث افزایش ارتفاع بصری می شود ، بلکه امکان طراحی یک نورپردازی جذاب را به ما می دهد. به این صورت که با استفاده از قرار دادن چراغ ها در قسمت های فرو رفته ی سقف ، یک اتاق خواب منحصر به فرد را که در نهایت زیبایی طراحی شده است برای شما به ارمغان  می آورد. در طراحی اتاق خواب این خانه ، با استفاده از این ترفند همراه با یک واک این کلوزت لوکس که از متریال چوبی در ساخت آن استفاده شده است ، طراح یک فضای لوکس ، مجلل و بسیار زیبا را برای صاحب خانه طراحی کرده است که در آن با احساس آرامش بیشتری به استراحت می پردازد.

روند طراحی اتاق خواب کوچک تر دوباره به سمت رنگ های خنثی و بژ می رود. در این اتاق خواب تقسیم فضا با دیواری که از جنس چوب ساخته شده است ، محل کار را از قسمت اتاق خواب جدا می کند .

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس استفاده از رنگ بژ و ایده های جذاب

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات