طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی در ولنجک

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 1 آبان 1398 در ساعت 13 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای اینکه یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب و جذاب برای خانه های لوکس و مدرن شمال شهر تهران به خصوص در منطقه ولنجک تهران ایجاد کنیم ، باید خیلی از جنبه های طراحی را مد نظر قرار دهیم . از انتخاب متریال و رنگ مناسب برای طراحی دکوراسیون منزل گرفته تا استفاده از روش های نوین و مدرن طراحی تا انتخاب مبلمانی مناسب فضا که میتواند نقشهای مهمی را در بازسازی منزل ایفا کنند .

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم با استفاده از یک تیم مجرب و حرفه ای شما را در طراحی و اجرای یک دکوراسیون لوکس مناسب فضای خانه هایتان در منطقه ولنجک تهران و مناطق شمال تهران یاری دهیم تا به فضای دلخواه خود برسید .

همانطور که گفته شد عوامل مهم و تاثیر گذار در یک طراحی دکوراسیون داخلی متعدد است اما یکی از این عوامل انتخاب مبلمان مناسب با فضای داخلی خانه است .

امروزه با روند شهرنشینی و معماری معاصر و مشکلاتی که گریبانگیر سلامت جسمی افراد است دیگر استفاده از پشتی یا نشستن بر روی زمین دشوار شده است و دیگر در اغلب خانه ها مبلمان راحتی یک عنصر اصلی برای منازل ولنجک به حساب می آید . استفاده از مبل ها در دکوراسیون داخلی منازل  بر دو نوع است . یکی مبلمان مخصوص مهمانی ها و برای استفاده از مهمان ها که حالتی رسمی و سخت دارند و دیگری مبلمان راحتی مخصوص اعضای خانه تا بتوانند در فضای نشیمن از آن استفاده کنند و در آن راحت باشند .

برای اینکه بتوانیم یک مبلمان مناسب را انتخاب کنیم عوامل مهمی در آن نقش دارند . عواملی مانند جنس مبلمان ، متریال آن ، فرم و شکل آن و از همه مهم تر رنگ آن .

برای بازسازی ساختمان در شمال تهران و در منطقه ولنجک انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان راحتی خانه بسیار حائز اهمیت است . حال بیایید این انتخاب رنگ مناسب را به اتفاق هم بررسی کنیم .

استفاده از رنگ خنثی برای مبلمان یا تاکید بر رنگ مبلمان ؟

انتخاب این امر با توجه به فضای داخلی خانه صورت میگیرد . در بعضی از خانه ها چیدمان فضای داخلی به گونه ای است که مبلمان فضای نشیمن به عنوان یک نقطه کانونی و یک نقطه تمرکز به کار برده میشود . پس برای این منظور با انتخاب رنگی غیر خنثی و حتی خاص ، به این مبلمان راحتی نقشی تاکیدی داده میشود .

اما اگر این مبلمان نقش تاکیدی در خانه ندارند ، بهترین راهکار این است که رنگ آن به گونه ای انتخاب شود که در تعادل و هماهنگ با سایر عناصر دکوراسیون داخلی منزل در منطقه ولنجک باشد . پس برای این منظور استفاده از رنگ های خنثی و مکمل با رنگ های فضاهای دیگر خانه مناسب تر است . رنگ های خنثی مانند رنگ های خاکستری ، طوسی ، کرم و بژ است . هم چنین یکی از مزیت های استفاده از رنگ خنثی برای مبلمان راحتی منطقه ولنجک تهران این است که دیگر فضاها و عناصر خانه به راحتی میتواند با آنها تطبیق داده شود و هارمونی فضایی جذاب و دلنشینی ایجاد کند .

مبلمان به رنگ روشن یا به رنگ تیره

برای اینکه در این باره بهتر تصمیم گیری کنیم ضمن این که باید به رنگ فضاهای مرتبط با این مبل های راحتی دقت داشت ، توجه به رنگ کف خانه که مبلمان بر روی آن قرار دارد بسیار حائز اهمیت است .

هم خوانی داشتن و هماهنگ بودن این مبلمان با کف خانه که ممکن است هر عنصری باشد از سرامیک ، کاشی و پارکت گرفته تا فرش و موکت بسیار مهم است . فرض کنید کف خانه به رنگ تیره است و مبلمانی که در آنجا قرار دارد نیز به رنگ تیره است ، اینکار ضمن اینکه فضای داخلی خانه را تاریک و تا حدودی دلگیر میکند ، کنتراست رنگی را نیز از بین میبرد و فضا را نامطبوع و نامناسب میکند. برای این که مبلمان تیره خانه بتوانند خود را نشان دهند میتوان از یک فرش روشن در زیر آن استفاده کرد تا تمایز بصری ایجاد شود .

اما یکی از دشواری های مبلمانی که رنگ روشن دارند این است که خیلی راحت کثیف میشوند و تمیز کردن آنها مشکل است اما برای اینکار نیز راهکاری وجود دارد و آن نیز استفاده از روکش هایی است که میتوان برای جلوگیری از کثیف شدن بر روی آن ها کشید .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات