طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی اداری به سبک کلاسیک و جذابیت آن

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 8 مهر 1400 در ساعت 12 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ایجاد هارمونی و پیروی از یک کانسپت و سبک در طراحی دکوراسیون هر فضایی از جمله اقداماتی است که باعث جذب افراد و جلب نظر آن ها راجع به آن فضا می شود . حال اگر این فضا یک فضای اداری باشد باید دقت بیشتری در طراحی دکوراسیون داخلی آن داشت . چرا که افرادی که به این فضا مراجعه می کنند مشتریانی هستند که نظرشان درباره اداره از اهمیت بالایی برخوردار است و هر گونه اقدامی که باعث جلب بیشتر نظرشان بشود بهتر است که صورت بگیرد .

 

ویژگی های توجه به دکوراسیون اداری

  • بهتر شدن وضعیت کاری در کارمندان
  • افزایش حس همکاری در افراد
  • استفاده ی مفید و حداکثری از انواع فضاهای اداره
  • ایجاد حس رضایت در کارمندان از شغلشان
  • افزایش خلاقیت کارمندان

 

سبک های مختلف در دکوراسیون اداری

  • طراحی دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک
  • طراحی دکوراسیون اداری به سبک مدرن
  • طراحی دکوراسیون اداری به سبک اسپرت
  • طراحی دکوراسیون اداری به سبک مینیمال

 

طراحی دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک از زبان شرکت معماری هیرادانا :

سبک کلاسیک طرفداران زیادی در دکوراسیون اداری و دکوراسیون داخلی خانه و ویلا دارد و از آن جایی که این سبک از اصالت خاصی برخوردار است و حس گرما و وقار را مداوم به بیننده و حاضرین در فضا می بخشد منطقی است که حتی با گذشت سال ها و آمدن سبک های مدرن تر هم باز طرفداران زیادی داشته باشد . سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون اداری به جزییات اهمیت زیادی می دهد و برای طراحی کوچکترین عنصر هم باید توجه داشت که حس کلاسیک را القا کند . در واقع در این سبک هیچ چیز سرسری گرفته نمی شود و همه چیز در کنار هم باید تشکیل هارمونی داده و باعث ایجاد حس وقار در مخاطب شود .

 طراحی داخلی اداری به سبک کلاسیک و جذابیت آن

ویژگی های سبک کلاسیک در دکوراسیون اداری

  • حفظ تعادل و ایجاد تقارن

هر سبک در طراحی یک سری ویژگی های خاص خودش را دارد که در هیچ صورتی این ویژگی ها تغییر نمی کند . ایجاد تقارن و حفظ تعادل در سبک کلاسیک از جمله ی این ویژگی هاست . در چیدمان به سبک کلاسیک باید توجه داشت که وسایل همه باید با هم در کمال هارمونی باشند و همگی به صورت قرینه با یکدیگر در جایشان قرار بگیرند .

  • ایجاد نظم در کار

نظم در سبک کلاسیک از مورد توجه ترین ویژگی هاست و در طراحی تک به تک عناصر و چیدمان آن ها باید دقت شود که همزمان با توجه به تقارن و تعادل به نظم هم توجه ویژه ای شود و در جای جای فضاها بیننده نظم را احساس کند .

  • استفاده از متریال های شیک و رنگ های گرم و طبیعی

متریال و رنگ در سبک کلاسیک اهمیت زیادی دارد . استفاده از رنگ های تند در سبک کلاسیک جایز نیست و آن را از طبیعی بودن خارج می کند . طراحان در شرکت معماری از متریال هایی مانند چوب و شیشه و رنگ هایی مانند کرم ، قوه ای و بژ در دکوراسیون کلاسیک استفاده ی زیادی می کنند تا همه چیز حس طبیعی بودن و گرما را به استفاده کنندگان و بیننده منتقل کند .

  • استفاده از پرده

در سبک های مدرن و امروزی تر از پرده و هر آنچه که پنجره ها را بپوشاند کمترین استفاده می شود و یا از سری پرده های ساده و مینیمال استفاده می شود . منتها در دکوراسیون کلاسیک پرده نیز مانند هر عنصر دیگری حائز اهمیت است و باید در انتخاب آن توجه زیادی کرد . از پرده های سنگین با رنگ های کرم و یا بژ می توان برای پوشش پنجره ها استفاده کرد .

 طراحی داخلی اداری به سبک کلاسیک و جذابیت آن

سخن پایانی

همانطور که گفته شد امروزه در دنیا و جامعه ای زندگی می کنیم که دکوراسیون داخلی هر فضایی از اهمیت زیادی برخوردار است . افراد یکسره در حال قضاوت همه چیز از روی ظاهر آن هستند و به همین علت است که بهتر است به دکوراسیون داخلی اداره ی خود توجه کنید تا از رقبای خود و شرکت های بزرگ دنیا عقب نیفتید .

سبک های مختلفی در طراحی دکوراسیون اداری وجود دارد که یکی از این سبک ها ، سبک کلاسیک است که شرکت معماری هیرادانا در این مقاله سعی در معرفی همین سبک داشته است . شما با دانستن ویژگی های مختلف این سبک تا حدودی با این سبک آشنا شده اید ، ولی بهتر است اگر قص د دکور کردن شرکت و اداره ی خود را دارید با یک شرکت معماری مانند شرکت معماری هیرادانا که تخصصش در این زمینه است و تجربه ی زیادی دارد مشورت کرده و کارها را به آن بسپارید تا همه چیز طبق اصول و استاندارد پیش برود و مشکلی پیش نیاید و کارتان به بهترین نحو انجام شود .

9 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات