طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

شرکت طراحی دکوراسیون اداری در امارات

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 15 آبان 1400 در ساعت 11 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 امارات یا به طور کامل امارات متحده ی عربی که در جنوب کشور ایران و شرق عربستان می باشد که بخاطر استقلال شدید و منابع نفتی ای که دارند یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان می باشند و به پشتوانه ی همین ثروت دارای کارهای معماری و مهندسی فوق العاده ای در مناطق مختلف خود هستند و توانسته اند در این هنر مخصوصا برج سازی در جهان نام آور شوند . به دنبال همین اتفاق گردشگری در این کشور رونق یافت و باعث توجه بیشتر روز به روزی در این کشور به دکوراسیون داخلی مراکز تجاری و اداری شد .

دکوراسیون داخلی

امروزه به این نکته که فضای داخلی هر ساختمانی از یک متجمع تجاری و اداری گرفته تا یک کافه و یا حتی خانه به بهترین شکل خود طراحی شود در سرتاسر دنیا توجه زیادی می شود که می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد  و کشور امارات هم یکی از کشورهای پیشرفته ی همسایه است در این زمینه نیز روز به روز به دنبال پیشرفت بیشتر می باشد .

ما در این مقاله سعی در توضیح این دلایل و ترندهای روز دنیا در این هنر و صنعت داریم ، امید است که مورد توجه شما قرار گرفته و برایتان مفید باشد .

شرکت طراحی دکوراسیون اداری در امارات

دلایل لزوم توجه به دکوراسیون اداری و دکوراسیون داخلی

v   استفاده ی مفید و کاربردی از فضاهای مختلف

طراحی داخلی یک فضا باعث استفاده ی درست و مناسب آن فضاها می شود و همچنین این امکان را می دهد که بتوان از تک تک جزییات و گوشه های آن فضا استفاده نمود . دکوراسیون داخلی باعث این می شود که بتوان حتی از فضاهای کوچک بهترین استفاده ها را کرد زیرا به این وسیله هر چیزی در سر جای خود قرار می گیرد .

 

 

v   زیبایی محیط

از آنجایی که طراحی یک فضا اتفاقی سرسری نیست و نیازمند داشتن دانش و هنر است می تواند موجب زیبایی در عین کارآمدی می شود . زیبایی بصری یک فضا نیز می تواند حس و حالی خوب به افراد القا کند و باعث کمتر خسته شدن افراد شود .

v   جلب نظر افراد و جذب مشتریان

داشتن یک طراحی داخلی مناسب با کاربری فضایتان که دارای کانسپت و سبک خوبی است و طراح آن توانسته است به خوبی میان عناصر مختلف هارمونی ایجاد کند و هر عنصری به خوبی در کنار بقیه ی عناصر قرار بگیرد باعث جذب نظر افراد در دید اولیه می شود و همین امر می تواند به بالا رفتن راندمان کاری یک فضای اداری و یا حتی دلنشین تر شدن فضای یک خانه می شود .

v   بالا رفتن ارزش ساختمان

دکوراسیون داخلی یک فضا صرفا شامل چیدن مبل ها و رنگ پرده نمی شود بلکه تک تک عناصر از شکل پنجره ها و درها تا چگونگی دیوارها و رنگ آن ها و شکل کابینت ها را هم شامل می ود و همه ی این ها اگه به درستی برای یک فضا انتخاب و طراحی شوند می توانند باعث بالا رفتن ارزش ساختمان می شود .

انواع سبک ها در دکوراسیون اداری

v   سبک کلاسیک

v   سبک مدرن

v   سبک روستیک

v   سبک مینیمال

v   سبک اسپورت

v   و ...

 

شرکت طراحی دکوراسیون اداری در امارات 

دکوراسیون اداری به کمک ترند های روز دنیا :

v   استفاده از پارتیشن

امروزه در طراحی داخلی فضاهای اداری به دلیل تمایل بیشتر به کارهای تیمی و در دید بودن همه ی کارمندان و همکاری و هماهنگی بیشتر میان آن ها به جای دیوارهای زخیم و بتنی برای جدا کردن فضای کار افراد از هم از پارتیشن ها استفاده می شود . که این پارتیشن ها می توانند چوبی ، فلزی ، شیشه ای و یا ترکیبی از این ها باشند . این پارتیشن ها علاوه بر قابلیت جداسازی فضاها از هم باعث زیباتر دیده شدن و همچنی مدرن تر شدن فضا نیز می شود و فضا را نیز بزرگتر جلوه می دهد .

v   استفاده از گیاهان

گیاهان به دلیل انرژی و حس و حالی که خودشان دارند همواره باعث نشاط افراد و سرحال شدن آن ها می شوند . به همین دلیل امروزه طراحان در شرکت دکوراسیون اداری برای طراحی دکوراسیون اداری دست به طراحی فضاهایی برای نگهداری گل و گیاه و نشستن و گذراندن اوقات فراغت کارمندان در کنار گیاهان و یا در حالت کلی استفاده از گیاهان در جاهای مختلف اداره زده اند که می توان با اطمینان گفت تاثیر بسزایی در حال کارمندان داشته است .

v   استفاده از رنگ های خاص

دوره ی استفاده از رنگ های خنثی و یکنواخت دیگر به اتمام رسیده است . امروزه دوره ی در چشم بودن و خاص بودن است و به همین دلیل می توان در طراحی های اداری شاهد استفاده از رنگ های خاص تر بود و تنوع رنگی را به وضوح در دکوراسیون داخلی یک اداره مشاهده نمود . برای مثال گاهی از رنگ های تند برای مبلمان یا هایلایت کردن یک دیوار و یا نشان دادن راهنمای قسمت های مختلف یک اداره استفاده می شود که جلوه ی بسیار منحصر بفردی به طراحی داخلی اداره می دهد .

v   استفاده از متریال های بروز

دیگر فقط کاشی و سرامیک و سیمان در فضاهای داخلی استفاده نمی شود . از متریال های بروز دنیا به زیباترین شیوه ها مانند چوب ، بتن اسکپوز و ... در طراحی داخلی اداره برای پوشاندن دیوارها و کف و ... استفاده می کنند و همین امر نیز باعث جذاب تر شدن دکوراسیون اداری می شود .

v   توجه به نورپردازی

نورپردازی در تمام عصرها در دکوراسیون داخلی و معماری اهمیت ویژه ای داشته است اما امروزه از این جهت که انسان ها ساعات زیادی از عمر خود را در محل کارشان می گذرانند به استفاده از نور طبیعی بیش از پیش اهمیت داده می شود تا بتوانند انرژی بیشتری داشته باشند و کمتر احساس خستگی کنند .

شرکت طراحی دکوراسیون اداری در امارات

v   طراحی فضای باز

طراحی فضاهای بازی که اغلب کارمندان در آنجا مشغول به کار باشند و همگی همزمان هم دارای فضای شخصی باشند و هم در کنار یکدیگر باشند از پرطرفدارترین شیوه های طراحی اداری امروزه است . چرا که این طراحی هم کار تیمی را بهبود می بخشد و هم انرژی بیشتری به افراد می دهد و هم از فضا به طور بهینه تری استفاده می کند .

v   طراحی منعطف فضاهای مختلف

طراحی فضاهای منعطفی که بتوانند چند کاربری را هندل کنند مانند اتاق جلسات گروهی ، فضای استراحت و کافه تریا و ... می تواند گزینه ی خوبی برای دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری امروزه باشد و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد . به همین دلیل از محبوب ترین شیوه های

v   طراحی اتاقک های مربعی

اتاقک های مربعی ای که د رگذشته کاربرد زیادی داشتند دوباره به دکوراسیون داخلی اداره ها بازگشته اند . طراحی این اتاق ها به گونه ای صورت می گیرد که هم راحت باشد هم بتواند پاسخگوی تمرکز مورد نیاز کارمندان و نیازهایشان باشد و به همین دلیل هم از محبوبیت زیادی برخوردار است .

سخن آخر

همانطور که در مطالب بالا گفته شد دکوراسیون داخلی و مخصوصا دکوراسیون اداری این روزها از اهمیت زیادی برخوردارند که دلایل متفاوتی دارند که ما به چند تا از این دلایل به مختصر اشاره کردیم و توضیحشان دادیم . طراحی داخلی یک اداره نیز می تواند سبک های متفاوتی داشته باشد که هر کدام از این سبک ها خصوصیات خودشان را دارا هستند و با این مشخصات هویت یافته اند و همچنین شیوه های نوینی در سرتاسر دنیا ترند هستند و در کمپانی ها و شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و نتیجه ی خوبی هم از آن ها حاصل شده است . برای دستیابی به هر یک از این موارد نیاز است که با یک شرکت معماری مشورت نموده و کارهایتان را به آن ها بسپارید که یکی از این شرکت ها شرکت دکوراسیون اداری و معماری هیراداناست که آماده ی فعالیت در زمینه های مختلف معماری و دکوراسیون در سطح کشور و کشورهای اطراف به ویژه کشور زیبای امارات می باشد و شما می توانید ازنتیجه ی کارتان پس از سپردن به آن ها مطمئن باشید .

9 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات