طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون سفارت اکوادور

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 22 دی 1399 در ساعت 12 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این مقاله ی منتشر شده از شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا به بررسی دومین سری از مطالب مربوط به دکوراسیون سفارت می پردازیم . پروژه معرفی شده در واقع  بازسازی ساختمان و باز طراحی داخلی سفارت اکوادور در شهر بوگوتا کلمبیا است .

معماران: Arquiteck & Asociados

سال: 2013

شرح پروژه انجام شده توسط معماران اصلی طرح معرفی شده : ساختمان سفارت جمهوری اکوادور در کلمبیا قصد دارد از طریق معماری تصویری جدید را ارائه دهد تا بتواند روابط دیپلماتیک جدید بین دو کشورش و کشور کلمبیا را بیان کند . این پروژه در زمان تغییر روند سیاسی بوجود آمده است که توسط دولت جدید کلمبیا حمایت مالی می شود . پروپوزال طرح معماری در زمینی به مساحت 680 مترمربع ساخته شده است که قبلاً در دهه 1980 توسط خانه ای اشغال شده بود و در آن مکان سفارت فعالیت می کرد تا اینکه برای ساخت و ساز جدید جابجا شد .

سفارت آکوادور

واقع در محله ای متشکل از ساختمانهای مسکونی و اداری در حدود شش طبقه ، با استفاده غالب از طراحی نمای ساختمان آجری ، ساختمان جدید در منطقه ای با تراکم بالا قرار می گیرد . ارتفاع کم ساختمان، باغ های اطراف آن، ترکیب رنگ خنثی و مصالح آنحی نمای در تضاد با ساختمان های اطراف است .

کل این ساختمان به سه طبقه تقسیم شده است ، دفاتر مربوط به سفارت، کنسولگری ، اتاق جلسات ، قسمت های مشترک و خدماتی که در مجموع 772 متر مربع ساخته شده و 595 متر مربع باغ، تراس و بام سبز را اشغال می کند. در پیدایش معماری پروژه، فضای رسمی و پیش بینی شده در داخل سایت پروژه به روشی قوی و هماهنگ، هم در حجم خارجی و هم در فضای داخلی است .

سفارت آکوادور

 اجرای نمای ساختمان با پنل های شیشه ای سفید بزرگ انجام شده است و به همراه پنل های دو متری ساخته شده از سنگ های زینتی که هندسه های دقیق را قاب بندی و تعریف می کند، همراه با خطوط موازی قابل تنظیم با فضای داخلی، خطوطی که از توده های بزرگ عبور می کنند و ایده اصلی را تعریف می کنند و بخشی از صنعتگری و سیاسی-اجتماعی هستند مفاهیم نماینده ی کشور اکوادور، دیوار سنگی، پل و حجم های مختلفی است که با بافت و روزنه هایی پوشیده شده است که برای مهار و انتقال کار می کنند و حاوی اطلاعات به عنوان "پناهگاه" و انتقال شفافیت سیاسی و اجتماعی است. فضاهای داخلی در سفارت باز و شفاف است، نفوذ پذیری بصری محدود است زیرا برنامه به شما اجازه نمی دهد اما با این وجود، ما می توانیم یک راحتی و روشنایی دلپذیر و کاربردی داشته باشیم که فضای نور روز را در ساعات کاری حفظ کند .

سفارت اکوادور

در داخل ساختمان برای دکوراسیون و طراحی داخلی سفارت ، پالت رنگ خنثی و در مقیاس خاکستری است رنگ های زمینی روشن و محیط اطرافی فضایی برای ایجاد آرامش دیپلماتیک و تولید اطلاعات در نظر گرفته شده است . هیچ حواس پرتی یا ایجاد اختلال شکل نمی گیرد . بام ها و فضای سبز اطراف از نظر معیارهای زیست محیطی و توسعه پایدار ، پیشنهاد اساسی در پروپوزال هستند .

سفارت آکوادور

شما میتوانید با مراجعه به سایت گروه طراحی و بازسازی ساختمان هیرادانا مقالات منتشر شده در خصوص طراحی داخلی منزل ، بازسازی و دکوراسیون لوکس ، طراحی نمای کلاسیک و مدرن و سایر موارد رو مطالعه بفرمایید .

5 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات