طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

راهنمای خرید جدید ترین اکسسوری های منزل 2023

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 12 شهریور 1402 در ساعت 11 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اکسسوری را می توان جزو یکی از مهم ترین ها در نظر داشت. بدون وجود این آیتم فضای مورد نظر بسیار یکنواخت و خسته کننده خواهد بود.

وقتی صحبت از خرید و انتخاب اکسسوری می شود افراد با سوالاتی به شرح ذیل رو به رو می شوند.

  • از چه آیتم هایی می توان به عنوان اکسسوری استفاده کرد؟
  • آیا اکسسوری ها نیز دارای سبک می باشند؟
  • خرید اکسسوری متناسب با سبک های امروزی حدودا چقدر هزینه میخواهد؟
  • مثلا برای طراحی ویلا چه آیتمی را می توان به عنوان اکسسوری به کار برد؟
  • تعداد و ابعاد آنها چقدر باشد؟
  • اکسسوری مناسب دکوراسیون پذیرایی و نشیمن چیست؟

نحوه ی انتخاب اکسسوری با توجه به کاربری فضا به چه صورت می باشد؟

در ادامه ی این مقاله شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا قصد دارد تا شما عزیزان را با پاسخ سوال های مذکور آشنا کند.

خرید اکسسوی منزل با شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا

اکسسوری چیست؟

اکسسوری را در لغت می توان به وسایل جانبی و اضافی معنا کرد. در واقع این وسایل جنبه ی تزئینی خواهد داشت و جزو وسایل اصلی خانه محسوب نمی شود.

شما می توانید با استفاده از این وسایل بخش های خالی منزل خود را پر کنید و فضای مورد نظر خود را از یکنواختی خارج سازید.

از چه آیتم هایی می توان به عنوان اکسسوری در فضای مورد نظر استفاده کرد؟

شما عزیزان می توانید از سلیقه ی شخصی خود به منظور انتخاب این آیتم استفاده کنید. به کار بردن وسایلی چون گلدان، تابلوهای نقاشی، آلات موسیقی، شمع و غیره می تواند گزینه های بسیار مناسبی به این منظور باشد.  

آیا اکسسوری ها نیز دارای سبک می باشند؟

جالب است بدانید که می توان به منظور طراحی دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر از سبک های مختلفی استفاده کرد. برخی از سبک ها به شرح ذیل می باشد.

  • روستیک

  • گوتیک

  • بوهمین

  • مدرن

  • مینیمال

هر یک از این سبک ها اکسسوری منحصر به فرد خود را دارای می باشد. برای مثال در سبک بوهمین از شمع و یا آیتم های بافتنی و در سبک مدرن از گیاهان استفاده می شود.

شما می توانید به منظور آشنایی هر چه بیشتر با اکسسوری های مربوط به سبک ها با شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا مشورت کنید.

استفاده از اکسسوری در طراحی نما

شما عزیزان می توانید از اکسسوری در طراحی نما نیز استفاده کنید. بهتر است در طراحی نما از آیتم هایی چون کتیبه و یا مجسمه های کوچک  استفاده کنید. ما به کار بردن این آیتم ها را در بازسازی و یا طراحی ویلا پیشنهاد می کنیم. زیرا ظاهر بسیار لوکس و جذابی برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد.

اهمیت استفاده از آینه

آینه را می توان جزو یکی از مهم ترین اکسسوری ها در نظر داشت. می توانید از آینه در هر سبکی از دکوراسیون استفاده کنید. زیرا این آیتم به در شکل های مختلفی ساخته می شود. جالب است بدانید که آینه باعث بازتاب نور نیز خواهد شد. از این روی فضا را تا حد زیادی بزرگ تر نیز نشان خواهد داد.

فرش و اهمیت آن

خوب است بدانید که فرش را نیز می توان جزو یکی از بهترین اکسسوری ها در نظر داشت. فرش ایرانی از شهرت بسیار زیادی در سبک جهانی برخوردار است. فرش ها نیز در طرح و نقش های گوناگونی موجود می باشند. این ویژگی باعث شده تا بتوانید بر اساس سبک کلی فضای مورد نظر خود اقدام به انتخاب کنید.

استفاده از قالیچه و یا فرش با ابعاد کوچک نیز می تواند ظاهر بسیار جذابی برای فضای مورد نظر شما ایجاد کند.

آیا تصاویر و قاب عکس ها اکسسوری مناسبی می باشد؟

پاسخ این سوال بله است. می توانید با تهیه یک میز کوچک و قاب عکس های مینیمال یک فضای دنج و زیبا در محیط مورد نظر خود فراهم کنید. در محیط منزل می توانید از عکس های خانوادگی و در محیط های کاری و اداری از تصاویر مربوط به کار خود استفاده کنید.

کوسن و استفاده از آن به عنوان اکسسوری

یکی از اکسسوری های بسیار ارزان قیمت، کوسن نام دارد. این آیتم از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. شما عزیزان می توانید از پارچه به هر طرح و نقشی به این منظور استفاده کنید تا محیط مورد نظر شما از یکنواختی خارج شود. شما می توانید کوسن را با دیگر آیتم هایی چون فرش و یا پرده ست کنید.

بهترین راهکار انتخاب مبلمان با رنگ های روشن مانند بژ و کرم و سفید میباشد که میتوان هرچند وقت یکبار با استفاده از کوسن های رنگی و شال مبل تحولی عظیم در دکور داد.

اکسسوری در اتاق کودک به چه صورت می باشد؟

برای اتاق کودک نیز می توانید از اکسسوری استفاده کنید. اسباب بازی و یا قاب عکس های کارتونی گزینه ی بسیار مناسبی به این منظور می باشد.

خرید اکسسوی منزل با شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا

بازسازی ویلا و اکسسوری های مورد نیاز

در فرآیند بازسازی ساختمان و یا طراحی آن شما عزیزان می توانید از آیتم هایی چون تور والیبال، باربیکیو به عنوان اکسسوری های کاربردی در محوطه و یا باغ ویلا استفاده کنید.

اهیمت استفاده از کالاهای وینتیج و یا قدیمی

اگر اشیاء و یا وسایلی از مادربزرگ هایتان به یادگار دارید، می توانید از آن ها به عنوان اکسسوری استفاده کنید از طرفی شما عزیزان می توانید با خرید از مغازه های دست دوم فروشی یک اکسسوری ارزان قیمت برای فضای مورد نظر خود تهیه کنید.

آیا نورپردازی یک اکسسوری محسوب می شود؟

نورپردازی و تجهیزات مربوط به آن را می توان جزو یکی از مهم ترین آیتم ها به منظور اکسسوری در نظر داشت. شما می توانید با نصب چراغ های فانتزی علاوه بر پدید آوردن فضایی زیبا، نور محیط را نیز تا حد زیادی تامین کنید. خرید و انتخاب این آیتم تماما به بودجه و سلیقه ی شخصی شما عزیزان بستگی دارد.

شیشه و تنوع بالای آن

شما عزیزان می توانید از عناصر شیشه ای نیز در محیط منزل به منظور اکسسوری استفاده کنید. برای مثال می توان از مجسمه های شیشه ای نام برد. هم چنین تعویض شیشه های پنجره و جایگزین کردن شیشه های رنگی انتخاب بسیار هنرمندانه ای می باشد که شما عزیزان می توانید در طراحی ویلا نیز از آن استفاده کنید.

خرید اکسسوی منزل با شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا

اکسسوری های مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام چیست؟

شمع، خوشبو کننده ی هوا و مجسمه های کوچک شیشه ای را می توان جزو مهم ترین اکسسوری های مورد استفاده در حمام و یا سرویس بهداشتی در نظر داشت. شما می توانید از گل خشک شده نیز به این منظور در این فضا استفاده کنید.

خرید اکسسوی منزل با شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا

ارتباط اکسسوری و رنگ چیست؟

اکسسوری ها در رنگ و طرح های گوناگونی موجود می باشند. از این روی شما عزیزان می توانید به منظور خارج ساختن فضای مورد نظر خود از یکنواختی اقدام به انتخاب اکسسوری به رنگ های جیغ و گرم کنید. در این زمینه فارغ از سبک مورد نظر هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید با دست باز به سراغ آیتم های مورد نظر خود بروید.

هزینه ی خرید اکسسوری چقدر است؟

فرآیند انتخاب اکسسوری را می توان بسیار گسترده در نظر داشت. شما عزیزان می توانید با هر بودجه ای اقدام به خرید آیتم های مورد نظر به عنوان اکسسوری کنید.

گلدان، شمع، ظروف را می توان جزو ارزان ترین و تابلو فرش، تابلوهای نقاشی، فرش های دست بافت و ... را نیز می توان جزو گران ترین ها در این فرآیند در نظر داشت.

بافتنی

شما می توانید از آیتم های بافت در هر جایی از فضا اعم از رو مبلمی، رو تلویزیونی و غیره استفاده کنید. این آیتم می توان در خانه ی مادربزرگ هایمان پیدا کرد.

کلام آخر:

در این مقاله شما عزیزان را با اکسسوری و ویژگی های آن آشنا کرده ایم. شما عزیزان به جهت خرید اکسسوی منزل با شرکت بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی هیرادانا به وب سایت ما مراجعه کنید و بعد از دیدن نمونه کار های آن، از طریق شماره 09125754921 مشاوره رایگان و یا بازدید و مشاوره حضوری دریافت کنید.

7 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات