طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ترکیب رنگ های آبی در دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 18 اسفند 1398 در ساعت 15 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این مقاله شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد دارد به برسی چند ترکیب با رنگ آبی بپردازد.رنگ آبی در همه جای دنیا یک رنگ محبوب در دکوراسیون داخلی شناخته شده است، رنگ آبی در دکوراسیون داخلی میتواند بسیار آرام بخش باشد. بسیاری از مردم ممکن است برای ترکیب رنگ های  طراحی دکوراسیون داخلی منزلشان از رنگ آبی استفاده نکنند این امر به این دلیل است که معمولا افراد نمیدانند رنگ آبی را با چه رنگ هایی ترکیب کنند تا  ترکیب  رنگ و پالت مناسبی را برای منزلشان طراحی کنند. رنگ آبی یک رنگ سرد است شما میتوانید این رنگ را با سایر رنگ های خنک مانند خاکستری ترکیب کنید. یا اگر به ترکیب رنگ های گرم علاقه مندید میتوانید رنگ آبی را با رنگ نارنجی ترکیب کنید این دو رنگ اثر یکدیگر را تقویت میکنند و حس شاد و پر جنب و جوش  را به فضای خانه شما میدهد.

برسی ترکیب رنگ آبی با سایر رنگ ها

ترکیب رنگ های آبی در دکوراسیون داخلی

  • ترکیب رنگ آبی با نارنجی:

اگر دکوراسیون هایی پر جنب و جوش و شادی را دوست دارید ترکیب رنگ آبی با نارنجی از جمله ترکیب رنگ هایی است که استفاده از آن در طراحی داخلی منزل  به شما توصیه میشود. شما تنها با افزودن تعداد اندکی لوازم جانبی نارنجی به منزلتان میتوانید جلوه ای خاص و کم نظیر به منزلتان دهید فقط مراقب باشد زیاده روی نکنید.

  • ترکیب رنگ آبی با زعفرانی:

ترکیب این دو رنگ در سالن غذا خوری منزلتان میتواند یک کنتراست چشم گیر ایجاد کند. اگر تم وسایل شما آبی است میتوانید از خانواده زرد کمک بگیرید، رنگ زعفرانی رنگ خاصی است که با آبی همامنگی ایجاد میکند.

ترکیب رنگ های آبی در دکوراسیون داخلی

  • ترکیب رنگ آبی و برنز:

اگر به ترکیب رنگ سرد علاقه مند هستید ترکیب آبی و برنز میتواند یک گذینه مناسب برای شما باشد این ترکیب به شما حسی جالب و مدرن میدهد. در این ترکیب حس جنب و جوش نیز احساس میشود.

  • ترکیب رنگ آبی و نقره ای:

ترکیب رنگ آبی و نقره ای حس پیچیده و کلاسیک را درون افراد ایجاد میکند. آبی و نقره ای علاوه بر زرق و برق حس آرامش و صلح را ایجاد میکند این ترکیب برای دکوراسیون لوکس بسیار مناسب میباشد .

ترکیب رنگ های آبی در دکوراسیون داخلی

  • ترکیب رنگ آبی و مرجانی:

ترکیب رنگ آبی و مرجانی یک ترکیب زیبا و متناسب با سلیقه خانم ها میباشد. آبی و مرجانی دو رنگ شاد و جذاب هستند که انرژی و زیبایی را به خانه شما میاورند.

  • ترکیب رنگ آبی و گندمی:

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که ترکیب رنگ ابی با کدام رنگ حسی گرم و نرم به خانه شما میبخشد رنگ   گندمی بهترین ترکیب رنگ برای شماست. ترکیب رنگ آبی و گندمی به شما دکوری شیک و متفاوتی را میرهد.

  • ترکیب رنگ آبی و زرد:

اگر قصد دارید حس سر زندگی و انرژی را در دکوراسیون  داخلی خود بیاورید پیشنهاد ما ترکیب رنگ آبی و زرد روشن  در منزلتان است.

  • ترکیب رنگ آبی و سفید:

یک ترکیب کلاسیک است که بازتاب حس طبیعت میباشد.در ترکیب رنگ آبی با سفید هم باید بگوییم که آبی کمرنگ ، کبالت یا آبی سلطنتی به خوبی با سفید ترکیب میشوند.  رنگ سفید رنگی واضح و روشن است و رنگ ابی شما را روشن میکند و به اتاق شما ظاهری تمیز و آراسته میرهد.

  • ترکیب رنگ آبی با قهوه ای:

اگر شما در طراحی داخلی از رنگ آبی استفاده کرده اید میتوانید در مبلمانتان رنگ قهوه ای را اضافه کنید. رنگ قهوه ای جزء رنگ هایی است که با رنگ آبی هماهنگی ایجاد میکند. شما میتوانید مبلمان و وسایل جانبی به رنگ قهوه ای متمایل به روشن را به دکوراسیون منزلتان اضافه کنید و ترکیب مناسبی را بدست آورید.

ترکیب رنگ های آبی در دکوراسیون داخلی

  • ترکیب رنگ آبی با آلبالویی

این ترکیب یک ترکیب گرم است.اگر رنگ انتخابی شما رنگ آبی پر رنگ است در این صورت بهترین رنگ پیشنهادی برای ترکیب رنگ آلبالویی است.  ترکیب رنگ آبی و آلبالویی برای اتاق غذا خوری ، اتاق خواب و اتاق نشیمن مناسب است. ترکیب رنگ ابی و آابالویی یک ترکیب سنتی و آرامی را به شما میدهد.

جمع بندی

سایه های مختلف از رنگ آبی را میتوان با طیف وسیعی از رنگ های مختلف یا لوازم جانبی مختلف ترکیب کرد(  که در این مقاله شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به برسی چند نوع از این ترکیب ها پرداخته است) تا بتوانید بسیاری از حس و حال های مختلف را ایجاد کنید.

ترکیب رنگ های آبی در دکوراسیون داخلی

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات