طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ترند های سال ۲۰۲۰ در طراحی داخلی خانه

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 22 شهریور 1399 در ساعت 14 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

محیط هایی که ما در آن زندگی می‌ کنیم مدام در حال تغییر و نو شدن است و به دلیل این که تغییراتی که در طراحی داخلی خانه انجام می دهیم، کیفیت زندگی را بهتر کرده و ما را از تکرار ها دور می کند و در آخر باعث می شود تا محیطی که در آن زندگی می کنیم زیباتر و گرم تر شود.

 در دنیای طراحی دکوراسیون  نیز مانند دنیای مد، هر سال با ترندهای  جدیدتری  روبرو می شویم. این ترندها راهنمای  افرادی می باشد  که به دنبال تغییر محیط زندگی بوده و  همواره علاقه دارند پا به پای دنیای مد پیش روند .

 حال ترند های سال ۲۰۲۰ در طراحی داخلی  کدام ها هستند ؟و ما را با چه تغییرات جدید روبرو می کنند؟

هماهنگی تطابق با ترندهایی که درهر سال  مطرح می‌شود به این معنی نیست که باید هر سال تمام وسایل را تغییر دهیم. ترندهای طراحی داخلی نیز در هر فصل به شکل قابل توجهی تغییر نمی کند.

در دنیای مد دکوراسیون داخلی  بعضی از ترند ها سال ها محبوبیت خود را در بین افراد حفظ مینمایند و با اضافه نمودن بافت ها،  رنگ های سال  و جزئیات به این ترندهای زیبا و محبوب شکلی امروزی  میبخشند.

ایجاد تغییرات کوچک و البته موقت نیز هر ساله  باعث می شود تا بتوانیم ترندهای جدید را دنبال کنیم.

 ترند های سال ۲۰۲۰ در طراحی داخلی خانه

  • پارتیشن های مدرن

 امروزه  پلان های باز  طراحی داخلی مدرن بسیاری از خانه های آپارتمانی رابه خود اختصاص می دهد. در این گونه پلان ها ، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری در ترکیب با همدیگر طراحی شده و در بیشتر مواقع آشپز خانه ها نیز با طراحی باز به بخش‌های دیگر خانه می پیوندند. به همین خاطر یکی از آخرین ترند ها در خانه های مدرن استفاده از پارتیشن هایی با طراحی های  بروز و خلاقانه میباشد که توسط آن ها  بخش های مختلف از تقریبا  جدا می شود و علاوه بر ان فضا ظاهری زیبا نیز پیدا می کند.

  • نور پردازی سقف کاذب

     ترند های سال ۲۰۲۰ در طراحی داخلی خانه

 سقف های کاذب، یکی از عنصر مطرح در دکوراسیون داخلی در چند سال  گذشته به محسوب میشود.

 امروزه همه ما در بیشتر خانه های  جدید و مدرن سقف های کاذب با طراحی ‌های خاص را بیشتر مشاهده کرده ایم. در سال ۲۰۲۰ نورپردازی های توکار ، این سقف ها از محبوبیت های بیشتری برخوردار شده و به یکی از پر کاربرد ترین ترند ها تبدیل شده است.

  • باغچه های عمودی

     ترند های سال ۲۰۲۰ در طراحی داخلی خانه

 برای ایجاد مکانی زنده و طراحی نقطه کانونی مخصوصا  در فضاهای کوچک باید بر روی دکوراسیون و تزیین دیوارها تمرکز بیشتری داشت.

 در سال 2020 یکی از ترند ها در زمینه راحی دیوارها استفاده بیشتر از تابلوهای متفاوت و رنگارنگ است که از گیاهان زنده طراحی و ساخته شده اند اما همچنان  باغچه های عمودی که به دیوارها وصل می شود نیز  محبوبیت زیادی داشته و مورد استفاده قرار میگیرد.

  • قفسه  باز

     ترند های سال ۲۰۲۰ در طراحی داخلی خانه

یکی از مطرح ترین کارهایی در بازسازی ساختمان سال های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است  نمایش گذاشتن لوازم کاربردی است که به جای قرار گیری در کمد های بسته و درب دار در قفسه های اپن و باز به عنوان عنصری دکوراتیو به کار گرفته  می شود.

لوازم برقی کوچک، روزنامه ها و مجلات و کتاب ها، ظروف و کاسه ها و غیره که در زندگی کاربرد زیادی دارد امروزه به عناصری تبدیل شده که دراتاق  نشیمن و سالن پذیرایی تزئینات قفسه های باز و دکوراتیو را به عهده دارند .

  • سرویس بهداشتی

    ترند های سال ۲۰۲۰ در طراحی داخلی خانه

اغلب در سرویس های بهداشتی رنگ و دکوراسیون داخلی کلاسیک و خنثی بیشتر استفاده می شود. اما باید گفت که امسال  رنگ های متعدد و طراحی های رنگی را در طراحی این فضا ها مشاهده خواهیم کرد.

علاوه بر طراحی  بسیار رنگارنگ  ایجاد یک نقطه کانونی توسط یک رنگ، در ترند طراحی های سرویس بهداشتی به کار برده خواهد شد.

اما شیرآلات و روشویی های سبک مدرن آرام آرام، در حال تکراری شدن و یکنواخت بودن می‌روند . در سال های گذشته در مورد روشویی سرویس بهداشتی و شیرآلات ، سبک وینتیج که دارای  مدل های نوستالژیک و مصالح قدیمی مثل سنگ و مس هستند  محبوب و پر طرفدار شده اند.

  •  موزاییک سیمانی

     ترند های سال ۲۰۲۰ در طراحی داخلی خانه

 موزایک های سیمانی مرمر نمای سبک ایتالیایی که از سال های دور  تا به امروز جزء زیبا ترین  مدل های  کفپوش محسوب می شوند ،در سال های گذشته آرام آرام محبوبیت خود را باز هم پیدا کرده اند. در سال ۲۰۲۰ نیز در اتاق نشیمن و سرویس های بهداشتی و در تمام محیط زندگی با این نوع کف پوش ها مواجه می شویم.

  • سبک ترکیبی

     ترند های سال ۲۰۲۰ در طراحی داخلی خانه

سبک التقاطی یا ترکیبی که از ترکیب مدل ها و طرح ها، سبک‌ها ورنگ های مختلف در کنار هم به وجود می اید  جدیدا از محبوبیت زیادی برخوردار شده است.

مبل های متفاوت و غیر یکدست که با یکدیگر ست نیستند و میز ناهارخوری هایی با صندلی های مختلف در کنار هم قرار گرفتند و تلفیق سبک روستیک و کلاسیک در ترکیب طرح های خطی با طرح های نقطه ای ترکیب های این چنین منحصر به فرد رامی توان در سال 2020 مشاهده کرد.

 

5 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات