طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

برترین متدهای روز دنیا در ادارات را بشناسیم

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 29 شهریور 1400 در ساعت 10 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

افراد زیادی در طول روز برای انجام کارهای خود به محیط های اداری رفت و آمد می کنند . از این جهت می توان طراحی دکوراسیون اداری را موضوعی پر اهمیت تلقی کرد .

ادارات نیز مانند دیگر فضاها احتیاج به یک طراحی داخلی هوشمندانه دارند ، تا کارکنان بتوانند در آرامش به کار خود بپردازند .

شرکت دکوراسیون هیرادانا در این مقاله به بررسی متدهای روز دنیا در طراحی ادارات خواهد پرداخت . بنابراین اگر به این موضوع علاقه مند هستید ، این مقاله را از دست ندهید .

  • ·       تقارن و تعادل

بهتر است هنگام چیدمان وسایل در یک محیط اداری ، تقارن را رعایت کنید . پایبند بودن به تقارن می تواند تا حد زیادی به منظم بودن محیط کمک کند . با منظم شدن محیط ، کارمندان با آرامش بیشتری به کارکردن خواهند پرداخت و هم چنین با مراجعه ی افراد به این فضا ، هرج و مرج ایجاد نخواهد شد .

برترین متدهای روز دنیا در ادارات را بشناسیم

  • ·       انتخاب سبک

برخی از افراد معتقدند که دکوراسیون اداری ، تحت تاثیر سبک های گوناگون نظیر مدرن ، کلاسیک و... قرار نمی گیرد . اما جالب است بدانید که قبل از هر چیز شما می توانید برای راحتی کار یک سبک انتخاب کنید و طراحی داخلی محیط اداری را مبنا بر این سبک قرار دهید .

  • ·       تقسیم بندی فضا

اختصاص دادن هر یک از قسمت های یک محیط اداری و تقسیم بندی فضا ، باعث بوجود آمدن نظم در محیط خواهد شد . پارتیشن بندی یکی از رایج ترین روش ها برای تقسیم فضا می باشد .  الگوهای مختلفی به منظور پارتیشن بندی وجود دارد که می توانید بنا بر شرایط محیط و سلیقه ی شخصی خود هر یک از آن ها را به کار بگیرید . شرکت دکوراسیون هیرادانا می تواند به شما کاربران محترم در این زمینه خدمت رسانی کند .

  • ·       اکسسوری

استفاده از اکسسوری باعث روح بخشیدن به محیط می شود . بنابراین نباید از اهمیت این موضوع غافل شد . استفاده از گل و گیاه ، تابلو های نقاشی ، ساعت ، چراغ های فانتزی می تواند گزینه ی مناسبی به این منظور باشد . جالب است بدانید که این اکسسوری ها هستند که محیط اداری را از یکنواختی خارج می کنند .

  • ·       نور محیط

مناسب بودن نور محیط علاوه بر افزایش بهره وری و عملکرد کارمندان ، بر زیبایی و لاکچری شدن محیط یک اداره نیز تاثیر گذار خواهد بود . می توان از چراغ های تزئینی نیز به این منظور استفاده کرد .

  • ·       اتاق استراحت

اختصاص دادن قسمتی از دکوراسیون اداری منظور استراحت کارمندان ، می تواند گزینه ای هوشمندانه باشد . کارکنان می توانند در این قسمت استراحت کنند و درباره ی موضوعات مختلف با یکدیگر صحبت کنند . قرار دادن این فضا در ادارات باعث افزایش روحیه کارمندان خواهد شد . از این جهت آن ها می توانند با دقت و تمرکز بیشتری به انجام دادن کارها بپردازند .

  • ·       رنگ محیط

در طراحی داخلی محیط اداری ، لازم است از رنگ به اندازه ی مطلوب استفاده شود . انتخاب رنگ می تواند بر اساس فاکتورهای گوناگونی نظیر سلیقه ی شخصی ، حوزه ی فعالیت و ... صورت بگیرد . هم چنین می توانید به منظور زیباتر شدن فضا از رنگ های مکمل نظیر قرمز و مشکی استفاده کنید .

برترین متدهای روز دنیا در ادارات را بشناسیم

  • ·       آرامش کارکنان

لازم است دکوراسیون اداری به نوعی طراحی شود که کارمندان بتوانند در محیط آرامش داشته باشند . این افراد ساعات زیادی از طول روز را در این فضا می گذرانند . از این جهت لازم است از میز و صندلی و دیگر وسایل استاندارد استفاده شود ، تا کارکنان دچار ناراحتی و خستگی نشوند .

  • ·       طراحی اتاق مدیریت

یکی از مهم ترین قسمت ها در دکوراسیون اداری ، اتاق مدیریت می باشد . لازم است به منظور طراحی داخلی این فضا ، از افراد با تجربه یاری بجویید .

استفاده از میز و صندلی با کیفیت ، به کار بردن اکسسوری ، چیدمان هوشمندانه ی وسایل و ... از نکاتی است که باید در این فضا به آن پایبند باشید .

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران محترم را با متدهای روز دنیا به منظور طراحی دکوراسیون اداری آشنا کردیم . شرکت دکوراسیون هیرادانا با به کار گیری افراد متخصص در زمینه ی طراحی داخلی ، می تواند گزینه ی مناسبی به منظور طراحی دکوراسیون اداری  و دیگر فضاها باشد . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در این شرکت ارتباط برقرار کنید .

5 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات