طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده های جالب در دکوراسیون داخلی اداری

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 15 تير 1399 در ساعت 12 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 اینکه از فضای اداری ساده رها شوید باید اتاق کار اداری با ایده های خلاقانه دکوراسیون کنید. با دکوراسیون داخلی اداری مناسب شما می تواند فضای بهتری را برای کار و فعالیت داشته باشید و از نظرات خود در آن لذت ببرید با راهنمایی کارشناسان شرکت معماری  هیرادانا اتاق کار خود را تغییر دهید.

 هماهنگی رنگ در دکوراسیون فضای اداری

زمانی که ترکیب رنگ در اتاق کار به درستی و با استفاده از رنگ‌های مکمل و رنگ‌های خنثی انجام شده باشد فضای بهتری از نظر بصری پیش روی شما قرار خواهد گرفت که برای طراحی داخلی باید مد نظر قرار بگیرد. این است که از رنگ های تیره و رنگ های پررنگ استفاده شود که فضا متناسب با کارکرد آن به وجود بیاید. به کار بردن رنگ های شارپ و بسیار تند برای یک فضای مناسب نمی باشد و موجب خستگی در کارمندان می شود.

 رنگ دیوار با مبلمان اداری و وسایل دیگر فضا باید هماهنگ باشد و ترکیب رنگی داشته باشد. شاید تصور کنید همخوانی رنگ ها در دکوراسیون دفتر تغییر ایجاد نمی کند ولی زمانی که فضا را به شکل جدید بچینید متوجه می‌شوید که تغییر در آن رخ داده است. فراموش نکنید نورپردازی در اتاق کار هماهنگ با ترکیب رنگ فضا باید باشد.

وسایل مختلف در دکوراسیون اداری استفاده کنید

 در اتاق اداری کشو و کمد و قفسه های متعددی وجود دارد که مدارک و وسایل مختلف در آن نگهداری می شود. در کنار آنها پرینتر ،برد، قفسه های کتاب هم قرار دارد. این وسایل تمام آن چیزی است که هر کارمند در طول روز به آن نیاز دارد و از آن استفاده می‌کند .باید وسایل کوچک را به گونه‌ای کنار هم قرار دهید که ساختار واحد داشته باشد. برای اینکه به یک ساختار واحد برسیم کمد ،کشو را در زیر میز کار خود قرار دهید .در این حالت علاوه بر کم کردن شلوغی فضا می‌توانید به راحتی از کشوها استفاده کنید. لوازم مورد نیاز و متعلقات خود را روی میز و در محل کار قرار دهید که بتواند به سادگی از آنها استفاده کنید و در دسترس تان باشد.

 یک برد برای قرار دادن یادداشت های روزانه در دفتر کار ضروری است

ایده های جالب در دکوراسیون داخلی اداری

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که در شلوغی کار دنبال یک یادداشت یا یک کارت ویزیت می گردید ولی نمی توانید آن را پیدا کنید. راه حلی که می‌تواند این مشکل را برطرف کند نصب یک برد بر روی دیوار اتاق کار و روبروی میزتان است. حالا می توانید شماره های مهم را یادداشت کنید و زمانی که ممکن است تلفن تان زنگ بخورد و میخواهید یک مطلب مهم را یادداشت کنید سریع بر روی آن برد بروید و یادداشت تان را بنویسید همچنین خیلی راحت می توان با استفاده از کاغذ ها و برچسب های رنگی علاوه بر کاربردی بودن دیوار را رنگ کنید و یک دکوراسیون هنری خلق کنید.

شلف و قفسه از طرح های مختلف به دیوار بزنید

ایده های جالب در دکوراسیون داخلی اداری

در محیط کار دیوارهای ساده و خالی آزاردهنده هستند و افراد را به اعماق فکر فرو می‌برد. فضای اداری باید مرتب و منظم باشد و بهتر است برای فرم دهی فایل ها کتاب ها و بقیه وسایل و فضاهای دیواری استفاده کنید. فضای دلنشین تر می شود که در آن خلاقیت وجود داشته باشد و به راندمان کار کارمندان نیز کمک می کند حتی اگر یک مدل در اتاق وجود داشته باشد از قفسه برای قرار دادن وسایل استفاده کنید که بیشتر از آنها استفاده می‌کنید.

 از رنگهای متفاوت تر استفاده کنید

ایده های جالب در دکوراسیون داخلی اداری

محل کار به دلیل حجم کاری بالا استرس زیادی را در کارمندان به وجود می‌آورد ساعت های کاری زیاد و جلسه‌های طولانی در ترکیبی از رنگ‌های تیره و کسل کننده می گذرد و کارمندان را خسته می‌کند. بهتر است در بخش‌هایی که از فضای اداری از رنگ متفاوت برای رسیدن به دکوراسیون لوکس استفاده کنید. یک تابلوی هنری و یک گلدان خاص می تواند به کارمندان انرژی دهد.

از مبلمان اداری به بهترین شکل استفاده کنید

ایده های جالب در دکوراسیون داخلی اداری

برای داشتن فضایی زیبا میتوانید از مبلمان خاص استفاده کنید.شما یکبار قرار است هزینه کنید پس باید زمان مناسبی را برای پیدا کردن وسایل مهم شرکت سپری کنید و مبلمان از وسائلی است که در طراحی داخلی اداری به چشم میاید.

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات